Wij zoeken een bungalowpark voor een weekje… beetje luxe/ruim huisje met op het park ook nog wat te doen (bowling ofzo) En dan in Brabant… En toen kwamen we daar op uit… Niet omdat we naar Oosterhout willen ofzo hoor… Maar meer vanwege de efteling, den bosch (ik zeg gebak!) en Breda…
Snapte je beredering wel, maar ik moest gewoon even plagen…
Ik de schapjes in huis voor vandaag(en een btje voor morgen)
Zo druk aan het bakken voor vanavond het eten(wil zelf chiabatta’s maken, dus va bloem water olie tot broodje, is 3 uur werk, maar 2,5 uur rijsen haha)
Goedemorgen, hier aan het ontbijt op een :zon02:overgoten terraslol2
Cyn : vlak bij ons een bungalow gehuurd, zit je lekker centraal voor de dingen die jullie willen gaan doen
Beps : aan het broodjes bakken en straks Rubbie weer thuis
Viva : naar dr Paps, ik hoop gezellig ff op de koffie
Roanna : aan de rituelen, jaja meis de vakantie is weer voorbij, back to normal life
Trl : oeps, 5 uur is wel heeeel erg vroeg he
Bloem : niet gebeld, maar het was toch al niet alles he voor jou. Komt nog vast wel iets leuks voorbij hoor
Iedereen een fijne vrijdag !!
Wij (lees J en de kids) gaan strakjes wake-boarden, ik dus lekker bootje varen
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Pffff… wat een rust hier he! Maargoed, ik heb momenteel ook niet zoveul spannends te vertellen.
@Beps: Jeetje… lekker hoor. Nu al weten dat je 2x gaat. Bofbips. Werkse voor nu. :dag: Leuke prijzen? Ik wil even mijn situatie afwachten, maar zal dan tegen die tijd als alles weer een bietje rustig is, ook eens de prijzen gaan vragen. Wanneer begint de wedstrijd eigenlijk? S. had me er ook over verteld. Leuk idee hoor!
@Bloem: Er nu definitief al uit of het het gaat worden? Denk van nie he? Even verder kijken dan maar weer he!!! Succes ermee hoor.
@Cynthia: Al alles aan het regelen voor de :wub: vakantie alhier. Leuk he!!!
@Linda: Zeker naar Obeli*k he? Je bent een echte kampeerder geworden he? lol2
@TRL: Hoestie nou? Vannacht een beetje kunnen slapen of weer zo vroeg wakker?
@MK: Jullie nu vakantie daar he als ik het goed onthouden heb? Mijn kleinkinderen nu ook en ik verwacht ze vandaag nog even hier.
@Raak: Wat een heerlijk berichten toch steeds van jou. Toe maar!!! Genieten er maar van, want het is zo weer voorbij en moet je weer met de voetjes tegen de kachel aan. Brrrr… Neem ff een cocktal van mij daar. :cheer:
@Viva: Hoe was het gister bij je Paps? Was ie te spreken en gaat het een beetje goed weer met hem daar? Niet weer de weg kwijt geweest?
Zo, ik ga nog ff een bakkie doen en dan maar even onder shower.
Goedemorgen
Wij ook weer wakker, voor de lunch uitgenodigd voor een pannenkoekenparty,
daarna lekker hier aan het zwembad relaxen. Vanavond komen er nog vrienden hierheen dus zal wel weer feest worden. Is hier eigenlijk iedere dag. Vermoeiend hoor, hier wonen lol2lol2lol2.Deze week zitten ze al helemaal volgeboekt. Ga nu ff :was: en dan :zon02: en daarna ontbijten.
Hier is het zooo rustig dus kan ik lange stukken schrijven. J. ligt nog lekker te :slapen: Het is hier nu 8 uur.
Beps : aan het werk en lekker druk
Linda : op naar de campingwinkel
Roanna : visite van de kleinkids, is altijd weer leuk he. Nou blijf maar heerlijk met je voetjes bij de kachel dan he als het zo koud is
Fijne dag voor allemaal :dag::dag::dag:
ik heb het er even lekker van genomen. lekker lang geslapen, toch pokkeweer buiten
@ roanna + anderen, had voor mezelf al besloten de baan niet te nemen maar werd gisteren idd gebeld dat ze geen klik voelde en vanwege het kleine bedrijf was dat wel nodig. ook goed, even goede vrienden… we zoeken gestaag verder
@ roanna, wanneer heb je je 1e afspraak weer in het zkh?? hou je ons op de hoogte?
@ cyn gezellig hoor, lekker naar de efteling, breda, den bosch, leuk! maar vergeet hem ook niet van jouw leventje te laten zien he?
Zooo, Miertje is ook weer thuis, alsof ik nooit weggeweest ben! Vandaag zelfs alweer gewerkt. Heb wel een beetje Jetleg-gevoel. Gisterochtend om 8 uur 5000 km hiervandaan op t vliegtuig gestapt, gistermiddag om 3 uur ofzo thuis. Koffer uitgepakt en beetje gerommeld, hoefde niet veel te wassen, want dat werd allemaal voor me gedaan daar. Beessies waren prima verzorgd, was heel fijn. Gisteravond even bij Crazy op bezoek geweest, die ligt in t ziekenhuis, daarna bij haar Hubs bakkie gedaan, vroeg naar bed, en vanmorgen om 6 uur weer op t “zaterdagwerk”.
Even een kort verslagje… Het was dus echt familiebezoek, heb geen strand gezien. Hetzelfde nadeel als verleden jaar, niet zelfstandig kunnen zijn, ze zijn zo vreselijk bezorgd, dat ze me geen moment alleen durven laten, en als ik ergens heen wilde, moest ik altijd wachten of er iemand met me mee ging.
*Maar de voordelen…heerlijk warm weer, niet te heet, heel erg lieve mensen, ik beschouw ze echt als mijn familie, en heelijk uitgerust. Heerlijk gegeten, en echt als “turkse” geleefd. En natuurlijk is m’n turks praten met sprongen voor uit gegaan. En ik ben ook wel weggeweest, en heb mooie dingen gezien. * Wat wel naar was, is dat Crazy en mijn askim alletwee j.l. donderdag onverwacht opgenomen zijn in het ziekenhuis. Ik maakte me de laatste dagen dus erg veel zorgen, en vond het niet prettig om 5000 km van huis te zijn, dus was ook wel weer blij om in t land te zijn.
Ik heb nog niet van jullie bijgelezen, begreep wel dat Roanna ook weer in t land is, en Raak nog lekker daar zit. Hoop dat het verder goed gaat met iedereen, XXX
Roanna,de kleinkids op bezoek,dat wordt vast wel naar de grote gele M dan… C is altijd wel vroeg wakker,maar gisteren was echt het toppunt,lag er gisteravond om kwart over 9 dan ook al in.Vanmorgen was het half 7,nog vroeg…
Raak,neem maar wat zon deze kant op als je weer terug komt.
Linda,veel plezier bij Obelink.
Bloem,jammer maar helaas en zelf had je er ook al geen goed gevoel bij,wie weet wat er nog op je pad komt.
Viva,hoe gaat het,hou je een beetje moed met dit weer?
Miere,welkom terug.dat is dan zeker balen als je dan zover weg bent,maar gelukkig ben je er weer en kan je ze lekker knuffelen.
Wij net terug van een verjaardag.Nu ff eten of nou ja ik ga eten en C eet alleen zijn appelmoes,meneer wil het warme eten niet,al vanalles geprobeert .Daarna na vrienden,morgen weer een verjaardag en zo komen we het weekend wel door.
@Miertje: Crazy in het ziekenhuis?? Ik dacht dat ze al weer thuis was… Nou goed, ik had haar al ‘gesproken’ via msn… maar ook voor jou(en jouw askim) een dikke knuffel
Ik weer thuis, lekker zo met Rubbie klein (heel klein) gourmetje
Dan lekker nietsen en naar bed. Vandaag echt lekker druk op het werk, dus… morgen weer een dagje(druk hoop ik)
Wij ook weer thuis na een geslaagde dag, we zijn er heen gegaan met als doel een nieuwe tent te kopen en dat is gelukt en voldoet geheel aan onze wensen heb nu alweer zin om volgendjaar op vakantie te gaan wss volgend jaar rond mei/juni ook al keer kamperen, ook nog aantal andere spullen gekocht voor het kamperen
Zo, hier weer rust in de tent. Inderdaad even bij de Gele M geweest, alleen niet die hier in de buurt zit, maar in het centrum. Die hier was zo beredruk daarnet, dat er nergens plaats was, dus toen maar op naar die in het centrum. Winkels waren al dicht en dan is het daar toch altijd een stuk rustiger.
De oudste kleinzoon heeft vanmiddag windows 7 voor mij hier op de klepdoos gezet, dus is deze weer up to date. :cheer: Dat jong is zo bijdehand met computers he. Hij wil daar ook mee verder. Zit nu 2e klas Havo dacht ik. Nou, ik vind het wel makkelijk hoor, zo’n iemand in de familie te hebben.
@TRL: Wat een feestjes dan he. Maak er maar een gezellig weekend van dan.
@Linda: Geslaagd voor een tent. Goed zo!!! ( ik moet er niet aan denken, brrrr) Lekker volgend jaar weer op kampeervakantie.
@Beps: Geniet ervan he!!! :wub: Lekker op tijd erin.
@Raak: Wat een leventje daar he!!! Zou er zowat een zwitserlevengevoel van krijgen, lol2 maar gelijk hebben jullie.
@Bloem: De eerst volgende afspraak is op 9 november en dan eerst nog voor een gesprek over hoe ik er over denk en er tegenover sta enzo. Daarna krijg ik nog allerlei onderzoeken hier in het ZH en naar aanleiding daarvan gaat hij kijken of ik er dan klaar voor ben, qua gezondheid en conditie van dat moment. Nou, ik ga er gewoon voor en zie wel hoe het verder gaat, als ik dan toch weinig of geen keus heb. Komt vast wel goed!
@Miere: Welkom thuis weer en wat een leuke berichten over hoe je vakantie geweest is, maar wat minder van Crazy en je askim. Hopenlijk gaat het hen nu weer goed.
Linda,geslaagd voor een nieuwe tent en nu al zin in k(r)amperen.Brrr nog steeds niks voor mij.Ziet er naar uit dat de vrienden hier volgend jaar ook weer naar een camping gaan en we zijn weer meegevraagd,maar zie het niet zitten en daarbij zitten hun aan de duurdere periode vast en zolang ik die nog kan omzeilen…
De eerste verjaardag van het weekend erop zitten,morgenmiddag naar die van het zoontje van me nichtje en hoorde vanavond van een vriendin dat ze daar een patatkraam laten komen,we zullen zien…
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna