zo zie je maar ieder zijn mening…en wij zijn er maar een paar, kun je nagaan hoe het zit met het hele land hahahaha.
O Beps daar ben je lekker mee…ben benieuwd of je wat hoort van de paarse koeien.
@roanna: WELKOM TERUG OP KOUDE NEDERLANDSE BODEM…
het is weer voorbij op naar het volgende uitje maar weer.
@beps: succes bij de tandarts en met de koeien…
@linda: krijgt bijna nieuwe auto!
@all: iedereen heeft een melding over de zw verlof…
Nou mn kies is weer ‘gemaakt’. Jemmig wat een toestanden
maar goed, klacht op de bus,… en nu.,. wachten op mn verrassingspakket van de paarse koe lol2!!!
Zo naar mn werk, morgen Rubbie weer thuis, ben er ook aan toe dat hij er weer is. Gelukkig blijft hij volgende week thuis, want ik mis m niet vreselijk, maar toch ook weer wel zeg maar…(lekker duidelijk lol2)
Tot straks dames…
@beps: heeft toch liever dat rubbie thuis is. Wacht op het pakket van de paarse koe! Wel op de hoogte houden hoor.
en werk ze
Nou meiden, bedankt voor jullie warme welkom terug weer. :cheer: :chin:
Ik moet er weer even inkomen hoor. Steeds als ik hier wat wil neer zetten, komt er weer iemand aanlopen hier. Maar nu staat kokkie lekker te komen en heb ik weer ff tijd voor mezelf.
Die discussie over kids en werken… daarbij sluit ik me helemaal bij de woorden van Viva aan. Zouden mijn woorden geweest kunnen zijn, want zo redeneer ik ook altijd, alhoewel ik natuurlijk ook wel weet, dat het in deze tijd bijna niet meer te doen is om fultime moeder te zijn. Maargoed, een ieder moet doen hoe hij/zij het goed acht en soms kan het ook niet anders.
@Beps: Oh, nou ben benieuwd of je hier wat van gaat horen, maar gelijk heb je wel. Mooie reklame zou het anders zijn, wilt u van u gebit af, eet Mi*ka. lol2
@Cynthia: Succes met alles he!!! ![]()
Verder weet ik het al niet meer. Pffff… erg he!!!
Zo, nu maar weer even naar de bakkies. Heb ze alwel gevoerd, maar moet weer punten zien te scoren voor de volgende level.
@beps: weet zo effe niet meer of je al antwoord gegeven had, maar weten je ouders al meer van de garage oude/nieuwe auto?
@viva: nog dingen gepland om te gaan doen deze vakantie?
@Linda: De nwe auto komt begin dec, de oude hebben ze laten repareren(kosten giga, maar dan geen gezeur met de inruil) en komt als het goed gaat morgen
Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Jeetje wat een bericht: Een veerpont overvaren, en vele mensen in het water/vermist…pffff
nou ik ben dus wakker…
goedemorgen meiden,
Ja ik ook het bericht gelezen van die veerpont…moet toch niet gekker worden, hoop dat iedereen er zonder kleerscheuren vanaf komt, maar de schipper is zoek.
Ik zo naar paps en wat boodschapjes, en wat is het toch donker buiten, en een straf windje zo te zien.
Iedereen een fijne vrijdag, al dan niet aan de rituelen of aan het werk.
Ik meld me weer.
toedelssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Vandaag niets bijz op de planning. Zo wat boodschapjes, en dan komt Rubbie thuis…
Gelukkig vind ik dat dus erg fijn ;)!!! Hopelijk gaan we lekker genieten dit weekend, hij hoeft volgende week niet naar Belgie…
Mogge dames.
Hier ook wat trager dan anders op gang, maar dan maak ik me zelf maar wijs dat ik nog vakantie heb, alhoewel ik toch ook vandaag weer aan de rituelen zal moeten. :mad:
Tja, ik hoorde het ook vanmorgen al vroeg op de wekkerradio en alle is nog zo onzeker he!! Ze zeiden wel dat het normaal om die tijd door veel schoolkinderen wordt gebruikt, maar die hebben vakantie, dus dat is wel een geruststelling. Alleen de veerman wordt nog vermist hoorde ik tot nu toe.
Nou, ik drink ff mijn bakkie leeg, ga even naar de andere zender om te voeren en dan maar eens even aan het werk hier.
Ik zie eigenlijk dat Raak ook iedere dag even een verslagje komt doen vanuit zonniger oorden. Leuk hoor en geniet ervan he Raak daar met je familie. :dag:
Ik wou dat ik ook weer iets leuks in mijn hantekening kon zetten. lol2
Iedereen een fijne dag verder en vast wel weer tot laters. :dag:
@Beps: Ja, dan lekker genieten nu met z’n beidjes. Misschien is er wel ergens weer “markt”. Hoe dan ook, maak er een gezellig weekend van. :kus:
Ik kan het eigenlijk al wel, ik weet wanneer ik weer ga: 10 mei haha Heerlijk een weekje met mn collega/vriendin,…
EN als het gaat zoals verwacht: 18 juni weer voor 2 weekjes hahahaaa, maar nee, volgend jaar gaan we niet zo vaak denk ik ![]()
Roanna: ik mag weer werken morgen he… bah bah bah… maar ach, kan hij lekker voor de meisjes zorgen, en ervan genieten hoe leuk het is met 3 slapende honden en geen stoel voor jezelf lol2
Change of plans… Geen zeeland… Maar gewoon brabant… Oosterhout ![]()
Viva,veel plezier bij je paps.
Cyn,naar de ktjesklder? Ga je ook nog naar Volendam?
Beps,al een datum voor de volgende vakantie.En vandaag een gezellig dagje met je Rubbie.
Bloem,nog nieuws over je sollicitatie?
Roanna,aan de rituelen.
C was vanmorgen om 5 uur al klaarwakker:mad:,en ik dus ook,begin het nu wel te merken,slaperig
TRL: ja die ja
En ja we willen ook naar Volendam… Hij MOET gewoon in zo’n apenpakkie ![]()
mogguh
@ trl nee ze hebben niet gebeld, ondanks dat ze dat gisteren zouden doen… ben er eigenlijk wel blij mee… ga sowieso zeggen dat ik niet geinteresseerd heb
@ cyn mot je doar nouw doen dan?
Haha,… ja Oosterhout… Ik kom er soms… maar verder dan ‘net voorbij de Mac’ kom ik niet…
Net als Apeldoorn… bij de Mac rechtdoor en dan rechts… iets links… dat is ook zo … af en toe…