Turkish Tea Time

@viva
Nee ze zijn 2x per jaar, in januari en juni.
Ik laat ook weer geen half jaar lopen.

@wendy
Ik moet in juni examen doen.
Eigenlijk moet M. ook naar school, maar in juni heeft ze een week vrij omdat we dit jaar de laatste zomervakantie hebben.

tja jammer dan, kan me voorstellen dat je geen half jaar laat schieten voor een week vakantie…het had wel leuk geweest.

Hallo, ben sinds 11.30 thuis en toen onmiddellijk mijn bedje in want had nix geslapenlol2 Goeie vlucht gehad, in het begin wel turbulentie maar zijn via Puerto Rico, dus noordelijk gevlogen en dat ging prima.\Kon vanmiddag ww niet op :frowning: Was een prima verblijf en had het echt nog wel een tijdje langer volgehouden en ja, afscheid nemen is altijd moeilijk maar gelukkig hebben we skype he
Cyn : niet meer langs geweest :kus::kus:
Viva : heel druk enne ook al vakantie geboekt:cheer::cheer:
Beps : is weer even remi tot vrijdag, idd goed voor het potje
Bloem : is in de positivie flow geraakt, blijf daar maar lekker hangen meis, mooie resultaten, toppie !!!
Wendy : ook druk en voorbereidingen treffen voor vrijgezellenfeest
Linda : hoop dat het bloedonderzoek een resultaat oplevert voor je
Roanna : zit te dromen en wil met iedereen in de koffer mee naar het :zon02:
Komt voor jou ook vast goed hoor meid
MK : kan helaas in juni niet mee, tuurlijk kn je geen half jaar opgeven als je zo hard ervoor gewerkt hebt. Ook jullie tijd komt wel weer

@Viva: Bedankt voor de tip. Ga eens weer kaike daar dan.

Tja, dat scheelt dan teveel he. Ik had ook al ff hier en daar wat prijzen gekeken, maar vind corri momenteel ook niet meer zo voordelig, al zal je het bij hen van de aanbiedingen moeten hebben, denk ik. Het is eigenlijk nog te vroeg he!!

@Raak: Tssssssssssss… zit je aan de andere kant van de wereld en kom je iedere dag ff op internet en ben je hier, kun je ww niet meer op. lol2 Maar gelukkig zijn jullie er weer en zelfs een goede reis gehad. Nou meisie… op naar een volgende keer weer he!! Blijf nu maar eerst weer ff skypen. :thumbsup:

@Linda: Hoe ging het vandaag? Ben je wel wezen werken?

Roanna zag bij de site van je weet wel ook een leuk hotel in torba…was dezelfde prijs als grand uysal, maar hubbie wilde graag terug naar grand uysal, collega overlappen we het weekend dus wij komen vrijdag’s aan en hun gaan de maandag daarna naar huis. Heb al veel mensen die kant op gekregen,ook een collega van hubs is in oktober geweest.

Ik ben thuis, doodmoe, morgen weer van 13-19,30
dus nu de dames eruit en naar bed

Ook ik denk al de hele dag aan de fam van Cyn…

@Raak: Welkom terug…
@MK: Jammer van de vakantie, maar ach,… dat half jaar kan je idd niet zomaar ‘even uitstellen’

ehhhh en toen…
Oh ja
@Roanna: :kus: Ik weet het niet meer… succes morgen(toch?)

Raak kan me voorstellen dat het afscheid zwaar was, en stond je geen doodsangsten uit om te moeten vliegen met dat noodweer??

@Viva: Nou, daar geef ik jou hubs groot gelijk in. Heerlijk hotel met even zo heerlijk personeel. lol2 Lekker dicht bij een winkelcentrum en klein stukje met de dolmus naar Alanya. Nee, in Torba zou ik echt niet willen zitten. Veel tever van alles en iedereen. Net als dat Yelkenresort, net voor Turgutreis. Ik zou er nog niet gratis willen zitten. Echt in de midlle of no where en dat is me dan veuls te rustig. Ik moet s,avonds ff uit kunnnen lopen en niet afhankelijk zijn van busjes en taxi’s. Maargoed, als je voor je rust komt, dan is het daar prima, maar ik zal er nooit heen willen.

Leuk hoor Viva! :cheer:

@Beps: Morgen? Nee toch… volgende week dinsdag pas, als je dàt bedoelt.

Truste wijfie. Slaap lekker. :slapen:

nou ja… als t gratis is, kun je net zo goed een taxibedrijf inhuren om je overal heen te brengen en op te halen… ja toch.? gratis is gratis :wink:

@ raak welkom terug en zo grappig wat roanna zei, moest hard lachen.
vandaag vanuit jullie naar mij gereden, met een zonnetje: wat is het toch prachtig die bossen in de herfst! zo genieten

@ Mk das wel echt balen dan, krijg je zo’n mooi kadootje in juni, heb je examen… :tssk: misschien als je examen klaar is een paar daagjes er alsnog tussenuit, alleen dan dichterbij huis ofzo?

lekker wezen aquajoggen, had energie voor 2! hahahaha stuiter nog helemaal…

Meiden ik ga hangen…wel te rusten allemaal…

@Bloem: Ik duim voor je dat je voorlopig nog even door mag blijven stuiteren, maar doe het vannacht maar niet. Ligt zo onrustig. Ik zeg ook nog even… Bloem… chapeau. :thumbsup:

Zo, ik ga er ook vandoor. Lekker nog ff een poosje tv kaike in bed.

Ladies… weltrusten en tot morgen weer. :slapen: :kus: ALL.

:uk:**Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:

**Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Viva,leuk ook al geboekt,ook weer iets om naar uit te kijken.

Bloem,goed gesprek gehad en nu afwachten voor de 2de ronde,spannend.

Raak,welkom terug,nu weer in het nederlandse ritme proberen te komen.

Mk,jammer dat je niet in juni kunt gaan,maar wie weet komt er nog een mooie aanbieding aan.

Roanna,vandaag shoppen bij de whhkmp?

Beps en Viva,jullie zijn er vroeg bij met boeken,heb ook al een hotel in gedachten,maar ik kan nog nergens prijzen vinden.

Hey meiden…

Wat een dag zeg… We waren gisteren om 07.30uur in haar huis, en het ging inderdaad wat slechter, maar het werdt gewoon 9 uur. Ondertussen wel al mijn vader van zijn werk gebeld, en mijn broer was er ook al met de kleine. (waar we zelf nog wat gezelligheid van hadden, wat een heerlijk kind).

En dan is het wachten, wachten op wat er komen gaat. Om 11uur stopte haar ademhaling op het moment dat mijn broer en vader even wegwaren. Dus mijn moeder en ik keken elkaar aan, en opeens begon ze weer te ademen. Nog steeds niet dus. Ze reikte ook steeds met haar handen naar boven, maar we konden verder absoluut geen contact meer met haar krijgen.

Om 12 uur is de huisarts geweest en heeft ze haar nog morfine tegen de onrust gegeven. Vanf toen is ze heel rustig blijven liggen, ik heb zelfs nog Disney channel met de kleine gekeken. Om 15.50 begon ze heel rustig te ademen. En om 16uur heeft ze met horten en stoten de laatste adem uitgeblazen.

En ik moet eerlijk bekennen hoewel ik het echt enorm eng vond, ik ben wederom blij dat ik er bij ben geweest. Was er bij mijn opa ook bij, en dat ging een stuk rustiger, maar goed.

Om 17uur de uitvaart geregeld en om 19uur hebben ze haar uit haar huis gehaald en is ze naar het uitvaartcentrum gebracht.

Dus gisteravond geen fut meer om langs te komen. Ik ga zo werken… Mijn hoofd staat er totaal niet naar, maar goed.

Thanks nogmaals voor jullie support. Het is goed zo. :kus:

Cynnie gecondoleerd meis, gelukkig heeft ze niet zo heel lang hoeven vechten, heel veel sterkte de komende dagen, ook al was ze niet echt je lieveling het is en blijft toch je oma.

Tlr. sunwob, corrie, thomas en orke hebben al wat prijzen voor 2011.

Ik vandaag naar paps, boodschappen en de boel, voor zover het lukt (hubs slaapt),en morgenochtend weer werken…ik meld me weer.

@cyn,
Gecondoleerd met het overlijden van je oma, wens je dan ook alle sterkte de komende dagen.

@Cyn: Gelukkig heeft ze nu haar rust, is bij haar geliefden, en is de strijd gestreden. Voor jullie, vooral je moeder heel veel energie en kracht voor de komende week, en de periode erna om het allemaal een plekje te geven…(ze is dus tot het eind eigenwijs gebleven ;)!!! zo hoort het tenslotte :kus:)

@TRL: Waarom niet al boeken. Mn vriendin/collega wil in mei weg, en wil dit hotel graag zien, mn ouders en wij willen ook nog een keertje(zolang het kan. Ik slik een keer extra maar prijs me gelukkig dat ik ze nog heb) dus… gewoon lekker al weer ‘aftellen’… ‘nog’ maar 6 maanden hahahaha…

@Roanna: Ja ik ben echt zo een doos, heb het nu op de kalender staan, 9 nov. pffff :wink:

en nu…KOFFIE…

Goedemorgen dames.

@Cynthia: Ook namens kokkie en mij, gecondoleerd met het overlijden van je oma. Inderdaad gelukkig een niet al te lange strijd geworden, alhoewel ze de laatste tijd al niet meer zo goed was. Rust voor haar nu en ook voor jullie. Het meeste al geregeld las ik, mooi zo. Jij ook gewoon naar je werk. Tja… wat moet je anders, want ik neem aan dat je ouders eventueel de rest regelen. Heel veel sterkte de komende dagen en tijd. :kus: Ook je ouders en familie gecondoleerd.