@TRL: Ja die dingen gebeuren nog steeds… er zijn ook meisjes/vrouwen die de hele zwangerschap nog gewoon menstrueren. En dus alleen maar denken: LIJNEN!!! ik kom teveel aan…
Ik zo eens alles klaarzetten, over een uurtje naar t werk, rond 19.45 weer thuis…
ik werd net gebeld, of ik woensdag op solli gesprek kan komen… op zich heel mooi allemaal, en heb ook ja gezegd, maar tja… zit deze week mega krap in de tijd ivm mn volgende examen van volgende week…
vanavond dus nog maar even flink doorpezen zodat ik alvast wat voor kan werken…
@bloem: spannend… mijn duim gaat ook naar jouw…
verder hoorde ik net dat de taliban met aanslagen dreigen als wilders zo doorgaat…
Het blijft altijd spannend vooral omdat wilders zo door zal gaan.
Ik heb daar eigenlijk 2 meningen over aan de ene kant zeg ik wilders ga maar zo door en laat die aanslag maar komen… dan weten ze hoe de taliban over dit alles denkt en misschien dinkt hij in.
de andere kant zeg ik Wilders STOP want als hij zo doorgaat dan zijn het weer onschuldige mensen die het moeten ongelden… brrrrrrrrrrr.
En wilders krijgt dan zoals gewoonlijk extra beveiliging van onze centen en nogmaals de onschuldige burgers moeten het ontgelden…
Ik dus inderdaad zo richting Mirai… Het is spannend, heb hier lang naar uitgekeken, veel gehoopt, vaak gedacht dat het nooit ging gebeuren. Maar vandaag is een dag van dubbele gevoelens:
Wij krijgen ‘onze’ Mirai
De fokker raakt hun Mirai kwijt…:tear:
Ik heb met hen te doen(en hoop dat het gevoel van verstand en van het hart snel samen smelt, en het een plekje krijgt!)
En morgen Roanna al weer terug…(haha omdat ik steeds dacht dat ze op dinsdag ging denk ik ook steeds dat ze vandaag terugkomt lol2)
Beps jij vandaag je knuffel halen, zal wel even wennen zijn voor de andere 2 meiden weer zo’n woef erbij. Heel veel plezier, de fokker weet dat knuffel een goede plek krijgt.
Roanna morgen weer terug…gaat snel he zo’n weekje.
Ik vind het maar koud, bah wat een troosteloos weer zeg.
Bloem succes met je sollicitatie, en zet nog even je voet op het gas, voor je examen…gaat goed komen jou kennende.
Cynnie zit al nagelbijtend op de uitslag te wachten…toi toi meis.
Moet maar zien wat ik vandaag ga doen, heb eigenlijk nog geen idee.
M. is inmiddels al in Ankara… Al vanaf 6 uur vanmorgen… Maar kan pas om 12.30 ofzo zijn paspoort halen… Dus duurt nog wel even…
Zenuwen zijn enorm… Bah… de hele nacht liggen draaien, elk uur wakker en heb elk scenario gedroomd… Krijg inderdaad niks naar binnen, moet mezelf inhouden om niet te kotsen haha…
Beps: Jij vandaag Mirai halen… Dan kan het toch geen slechte dag zijn vandaag?
Stilte voor de storm denk ik: Mirai denkt: Kijk die vind ik ZOOOO lief(ik dus) en Aiji en Chira denken: NOU NEE… dat is ONS baasje… dus het gegrom is er ook al, maar wel in banen te lijden. Komt allemaal wel goed… zo even wandelen met alle 3 en dan boodschapjes doen
Cyn : weet je inmiddels al iets???
Beps : Mirai opgehaald en het wennen gaat tot nu toe ook goed, lekker knuffelen maar he
Bloem : suc6 met je solli morgen, zal voor je duimen
Viva : geen idee wat te doen vandaag. Lekker he dat je zoon er binnenkort weer is
Trl : wat een verhaal zeg van die vrouw, dat dat toch nog voorkomt he
Roanna : morgen ook weer thuis
Ik ga nu aan mn ontbijtje en wacht op berichtje van Cyn, spannend hoor !