Turkish Tea Time

Cyn : jeetje :kus:

Bloem: blijkbaar niet… Hij heeft nog niet gesmst… Hij is daar nu al 2 uur… Maar hoorde net een ander meisje… die haar vriend was in Istanbul… en heeft ook bijna 2 uur gewacht… :frowning:

@cyn: blijf voor je duimen, wachten duurt lang he

Vreselijk lang :frowning:

Hallo ladıes.

Even een berıchtje uıt adr. Vanmorgen kwam hetg weer met bakken uıt de hemel maar momenteel ıs het weer droog en nog steeds heerlıjk warm.

İk moest ff op ınternet wezen dus dacht gelıjk maar ff een berıcht achter laten. Heb nog nıet alles gelezen hoor maar zag wel spannıng rondom Cinthias askıms paspoort. İk duım nog wel ff mee hoor.

Raak ook even van overzee aan het berıchten. Beps nıeuw hondje. Vıva vrıj en Jac gaat 60 km lopen of heb ık dat nu verkeerd gelezen, Bloem heeft sollıgesprek, Mıere ook af en toe een buı daar. Oh kan de tekens hıer nıe vınden. Pffff… nou verder hebben we het heel fıjn hıer zoals gewoonlıjk, maar ık denk nıet meer dat ık rond deze tıjd hıer heen zal gaan. Mısschıen hebben we pech, maar het weer was erg onstabıel en het zıet het ook nog nıet naar uıt dat het veel beter gaat worden.

oke dat mag de pret nıet drukken. Ik heb nog nooıt zoveel gekaart, fılms ın de cınema hıer gezıen en gewandeld. Kokkıe lıgt nu nog ff aan de pool en daar ga ık ook weer even heen. Als het goed ıs zıjn de tıjden oke voor morgen, dus komt goed. Ik zıe jullıe morgenavond, denk ık weer. Oja… deze reıs…heel goed tot nu toe geregeld. Nıets over te klagen. maar heb S. al wel even gesproken over de prıjzen voor volgend jaar. İk zıe nog wel.

Meıden, dıt was het voor even. Tıs hıer ın dıt adr ınternetcafe erg benauwd, dus ga gauw naar boven en haal ff een cocktaıl. :cheer:

Tot morgen :kus: all :dag:

@roanna: geniet van de laatste uurtjes in adr!

@cyn: zal nog even reageren op jouw vraag hoe het nu met mij gaat, rond vorig weekend had ik een enorme dip, wilde niets meer, werken was teveel, zware schouders, hoofdpijn, continu een zenuwachtig gevoel in mijn lichaam etc. moet zeggen dat t sinds vorige week dinsdagmiddag steeds weer een beetje beter gaat, als ik er maar op blijf letten dat ik mijn rust neem, ontspannende dingen blijf doen, alles bij elkaar was t me even teveel geworden, nieuwe baan, verderop gaan samenwonen, verder weg van je familie wonen en nog een paar dingen

Linda: nou rustig aan doe dan maar he!

Bloem : straks even naar de sportschool en daarna weer aan de studie
Linda : doe maar rustig aan dan komt het goed
Roanna : aan de coctail??? 's morgens om half 10???lol2lol2lol2lol2lol2lol2
veel plezier nog je laatste daagje
Wij zitten nu lekker op het terras te ontbijten :dag:
ff nog : strak blauw en 33 graden pffffff hoe hou ik het vol he, duik zo maar weer het zwembad in

@raak: heb je nog een kamer over? Haha

@ cyn nog geen nieuws…?

mmh… toch maar niet sporten… mams heeft geen zin… zal ik dan toch maar ff zelf gaan… ook geen zin an, t regent… moet nog eten hebben voor vanaaf… makkelijk en snel… iemand een ideetje??

Nope

Bloem : taco"s maken ?

@bloem: wraps, chicken tonight, stokbrood gezond met soepje

@roanna
Een beetje wisselvallig weer, maar wel volop genieten in ADR.

@viva
Een weekje vakantie en zoonlief komt bijna thuis.

@raak
Lekker warm, mooi eiland, bij jullie dochter, heerlijk hoor.

@beps
Hondje erbij, nog even spannend of ze elkaar ook lief gaan vinden.

@bloem
Een sollicitatiegesprek, spannend! En nu druk bezig om alles klaar te krijgen voor het volgende examen.

@trl
Een plotselinge bevallen, daar moet je toch niet aan denken.

@cynthia
Wachten, wachten echt zenuwslopend.

@linda
Weer herstellende van een dipje.

@jac
Dreiging voor aanslagen, bah hè.

@miere
Geniet als een echte turkse in Turkije.

@bloem
Als ik naar buiten kijk, dan ga ik voor erwtensoep :wink:

MK : als ik naar buiten kijk niet hoor lol2
Hebben jullie nu vakantie?

@mk: nou doe mij ook maar erwtensoep haha, ik maak vandaag broerenkool met rookworst

@cyn: duimen duimen duimen. spannend!!
@beps: JAAAAAAA hondje erbij!!! jippie!!!
@linda: gaat lekkere hollandse pot eten.
@ roanna: na regen kwam weer zonneschijn!! Lekker hoor!! Geniet nog maar effies…

Zo hier is de rust weer terug. Ze zitten allemaal lekker bij elkaar, en vinden het heerlijk!!

@Jac: Reaktie van S gehad. Prijzen zijn netjes…

En nu… op naar de visite, ze eten mee dus… :dag: