Naar de markt geweest vanmorgen, onderweg een onweersbui, nog koffiegedronken bij Ozzy’s, nu aan de pool op een bedje…dus… ze genieten verder
Auto van mn ouders echt overleden, dus ze gaan maandag de dealer bellen of het uitmaakt in de aanschafprijs van de nwe als ze m niet inruilen(of stuk inruilen) en dan… dan kijken ze verder. Nu repareren kost 1000 euro, inruil is 1602, 53… dus… als ze nog 1000 krijgen zonder auto… dan doenze niets zeg maar,…
@ beps: werk ze hopelijk ook eenrustige dag als de tijd maar wel snel gaat… @roanna: is nog steeds aan het genieten en is lekker naar de markt geweest… @raak: ook nog steeds op en top aan het genieten!!!
@Jac: ik ga niet lopen hoor lol2lol2 das niet mijn ding haha… Ik ga gewoon op de postpunten staan om de lopers van drinken en eten te voorzien. Toch een steentje bijdragen om te helpen voor hen die ziekzijn
Goedemorgen vanuit een :zon02: Bonaire
Beps : weer aan het werk, hoop ook voor je dat het een rustige dag wordt
Jac : denkt er over om volgend jaar 60 km te gaan lopen, knap hoor
Wij gaan zo ontbijten en naar het strand en vanmiddag naar een optreden, kom de dag dus wel weer door lol2lol2. Opstart was alleen een beetje zwaar want gisteren was mijn schoonzoon jarig en dat was partytime…
Voor iedereen een heel fijne zondag :dag:
Beps,hoop voor je ouders dat ze wat kunnen regelen met de auto.
Raak,lekker in de zon op Bonaire,stop maar wat stralen in je in koffer.
Ik gisteren naar me cluppie geweest,de wedstrijd was oke,gewonnen,maar ik had het zooo koud BRRRRRRRRRRRRRR en dan moet de winter nog beginnen… Vandaag bijna hele dag op bed gelegen met migraine…Gelukkig was C al bij me ouders die had daar vanacht geslapen.Nu gaat het gelukkig weer.
@mk: wat is momenteel je vrije dag? Ik wil proberen een keer jullie kant op te komen, als het lukt op een doordeweekse dag anders kom ik een keer in het weekend alleen of samen met R.
stil geweest hier, het is weer maandag, maar herfstvakantie dus…ik ben lekker de hele week vrij.
Een relaxed weekendje gehad, zaterdag even wat boodschapjes gehaald, en toen lekker tv gekeken (lees smallville), gisteren de hele dag lekker binnen gebleven, een niesbui van 3 uur gehad en nu ook nog snotverkouden. Ik vermaak me wel deze week heerlijk rommelen in huis en voor de rest ff niets. Nog 11 dagen en dan komt zoonlief weer terug, dus dat gaat opschieten. Iedereen werkse.
Beps jij lekker je woeffie van de week halen…eindelijk!!!
Bloem jij nog druk aan de studie
Roanna geniet nog ff lekker in de zon, hopelijk geen regen meer.
Raak een kater van je verjaardag en nu lekker op een oor.
en toen was ik blanco…
Beps : moe en vroeg gaan slapen
Viva : herfstvakantie en snotverkouden
Ik heerlijk ff relaxen, iedereen hier nog in diepe rust, is hier 07.15
Fijne werk/vakantieweek iedereen:dag: