zo ik ook weer terug in de bewoonde wereld… hahaha
druk met het werk pfffff leuk hoor manager zijn haha. Maar goed ik net geshopt in zwolle met ouders en die hebben samen heel wat uit gegeven…
En ja ik heb ook wat gekocht, namelijk het armbandje van pink ribbon. Ik vind hem dit jammer erg gaaf!! En gelijk mijn lintje op de jas gespeld…
Nou dit was eventjes mijn ego update;)
@roanna: leuk dat je hebt gesmst! En dat je geniet jammer dat het regent…
@bloem: Spannend hoor weer examen doen… in gedachten was ik aan het duimen… En nu afwachten…en over 2 weken eventjes de REM erop…
@cyn: lekker veel geld uitgegeven en een nieuwe foon gekocht. Ik heb zelf ook touch en ik moet ook eerlijk zeggen ik vind het geweldig maar goed ieder zijn ding toch??
Volgend jaar wil ik vrijwilligerswerk gaan doen bij de ‘sisters walk of hope’ voor Pink Ribbon.
Een vriendin heeft m dit jaar gelopen, en daar wil ik me een weekend wel voor inzetten…
kolibolli,lekker geshopt met je ouders en welke heb je gekocht?
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:d5RfdABPqDuBlM:http://www.pinkribbon.nl/_files-cms/Image/actieProducts/2010/PinkRibbon_Geluksarmband_2010_WEB_small.jpg http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:SJaH0acNxNStnM:http://image.shopservices.nl/35431.gif
Ik heb vandaag de 2de gekocht.
Owww wat balen voor Roanna dat het regent,hoop dat het zonnetje nog wel gaat schijnen voor ze,maar gelukkig vermaken ze zich ook wel zonder zon.
Ik ga slapen, morgen de hele dag naar Dortmund, voor een hondenshow, en daarna even ontspannen saampjes denk ik
Dus :dag: tot morgenavond :dag:
Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Beps,veel plezier op de hondenshow
Ik zag dat ik een foutje had gemaakt in de zin. Er moet staan natuurlijk erg gaaf dit JAAR, maar goed moeheid de oorzaak??
@trl: de eerste omdat ik zelf een andere bedelarmband heb vond ik dit het beste er bij passen. haha
@beps: o super, ik ken het niet. erg he maar goed ik ga het opzoeken…
Goedemorgen vanuit een :zon02:overgoten Bonaire. Hier alles perfect. Zijn flink aan het genieten
Cyn : hoe bevalt de nieuwe phone?
Beps : naar Dortmund vandaag
Bloem : weer aan het volgende blok bezig
Trl : echt heerlijk hier hoor!
Jac : armbandje gekocht van Pink Ribbon
Roanna : veel regen, toch jammer maar gelukkig hebben jullie het wel fijn
Raak: ja goed! Zijn ze nu ook weer aan het filmen op Bonaire?
Zo ik weer thuis, moe maar een leuke dag. J&H zijn onderweg hierheen voor een bakkie.
Dus daarna: SLAPEN, ben doodmoe ;)!!!
Cyn : nee hoor, de uitzending ligt al helemaal klaar, gemonteerd en wel
beps : doe ze de groetjes en voor straks ::slapen:lekker
Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Raak al enig idee wanneer de uitzending is? ![]()
Ik ook al even wakker, maar alles is even anders gegaan dan we dachten. J&H zijn naar huis gegaan, ik op tijd naar bed, maar werd om 8 uur wakker gesmst door H. Ze zijn gisteravond gestrand net buiten Amsterdam, auto stuk, thuis gebracht door de ANWB, en auto naar hun garage gebracht. Lijkt erop dat de distributieriem kapot is(of verschoven) iig dat de auto wss dood is… arme zij helemaal over hun toeren…
Nu… straks werken…
Beps, owwww wat sneu zeg,is dat dat nieuwe auto ???
Vanavond naar Amsterdam me cluppie moet weer voetballen,hoop dat ik wakker kan blijven,heb nog niet echt veel zin,maar ff eruit…
Gisteren bij de kapper geweest,de kapper heeft t een beetje te kort geknipt naar me zin,maar ja moet je ook maar niet zeggen ga je gang,alhoewel ik er wel bij gezegd had niet te kort,maar dat is voor kapper dus nog korter:beef:
@TRL: nee dat is de oude, en dat maakt het juist zo moeilijk. Veel geld uitgeven doe je er niet meer aan, maar ze moeten nog 6-7 weken op de nwe wachten…
Nu het huis enda… BAH… werken
Hoı allemaal, vanuıt een gelukkıg weer warm en droog Adana.
Ff mn facebook verhaaltje ın t kort.
Vandaag het eınde van de rouwperıode van A baba. Met de hele famılıe naar t graf geweest, nu thuıs en straks met zn allen eten. Heel bıjzonder om dıt mee te mogen meemaken. Ik snap nıet alles, maar laat t maar over me heen komen. Er staat een grote pot met wıtte bonen, vlees, en vooral veel paprıkasaus op een houtvuur te pruttelen. De hele famılıe + de hele buurt eet mee geloof ık. Ik had ın Beverwıjk een sjarwal gekocht,(schrıjf je dat zo???) dıe komt nu goed van pas, hoofddoekje erbıj, en ık pas helemaal ın t plaatje.
Weer nu weer warm, gısteren veel regen gehad, en wat frısser. Morgen naar Mersın (grote badplaats hıer ın de buurt) als de plannen weer nıet wıjzıgen, en dat gebeurd nogal eens, alles gaat echt op z’n turks.
Sorry dat ık nıet even op ıedereen reageer, maar ık heb nıet zoveel tıjd op de PC, ze staan al weer achter me ın de rij.
Allemaal dıkke kus, XXX
@ miere veel plezier
@ beps owh jemig he… das idd flink balen en dat midden in de nacht… misschien uitkijken naar de opties tot het huren/lenen van een auto voor die periode…?
Trl : veel plezier straks bij je cluppie enne je haar groeit zooo weer aan hoor
Beps : oeps dat is echt balen joh, kunnen ze geen deal sluiten voor een vervangwagen bij de dealer waar ze de nieuwe auto hebben gekocht
Miere : heel veel plezier vandaag, lukt je toch nog aardig he steeds ff op de pc hihi
Bloem : voor jou een fijne relaxte dag
Hier vandaag de verjaardag van mijn schoonzoon : feessie :cheer:
doei all :dag::dag:
@beps; o wat erg voor je ouders… dat is niet leuk nee.
werk ze verder
@ mierre; geniet nog lekker in TR
Ik heb het koud…brrrrrr echt herfst…
zo oppassen op mijn neefjes en dan lekker naar bed:) Ben denk rond 0:00 thuis dus dan mag het ook wel weer…