Cyn,alweer een nieuwe foon?? Welke is het dit keer geworden?
Nee nog steeds niet goed geslapen,wordt zo rond 3 uur klaar wakker en kom dan niet meer in slaap.
Beps,toch weer werken,denk maar zo is voor een goed doel.
Cyn,alweer een nieuwe foon?? Welke is het dit keer geworden?
Nee nog steeds niet goed geslapen,wordt zo rond 3 uur klaar wakker en kom dan niet meer in slaap.
Beps,toch weer werken,denk maar zo is voor een goed doel.
Ja ik ben dat stomme touchscreen helemaal zat haha ![]()
http://worldnewmobiles.com/wp-content/uploads/2010/01/samsung-s5550-shark2-11.jpg
Ja ik weet het dat het niet mag, maar de verhouding is weg… 90 euro…alsof je de meest bizarre overtreding hebt gemaakt. maar goed het is niet anders ik zal hem braaf betalen hoor, en misschien ga ik wel in beroep. Als je dan nergens binnen mag roken wordt je naar buiten gestuurd, moeten ze ook maar zorgen dat er bij de prulllenbak een asbak zit, dit is in amsterdam namelijk wel het geval. Je kunt ook je peuk niet in de prullenbak gooien, mag de brandweer erbij komen…
Cyn ik heb ook niets met een touchscreen die van mij heeft het geloof ik 2 maanden gedaan, Damber had een samsung jet, die heeft ook al een nokia gekocht, en haar vriendin hetzelfde, die touchscreens gaan hun eigen gang. Je kunt er slecht met smsen en de cijfers gaan ook hun eigen gang.
Tlr…lekker is dat he zo prut slapen ik weet er alles van. De laatste tijd valt het mee, kom slecht in slaap maar wordt over het algemeen niet meer wakker voordat de wekker gaat.
Viva: wat dat betreft heb je inderdaad een punt hoor! Als er dan geen asbakken o.i.d. op straat staan… Waar moet je hem dan laten? Je kan die peuk moeilijk opvreten ![]()
En ja dat touch… nee… niet mijn ding… Smsen moet je bij kijken omdat je geen toetsen voelt… Bah! Heb het ruim 1 jaar uitgehouden, maar nee… tijd voor iets nieuws! Maar moest wachten tot er eindelijk weer een nieuw model zou komen… zonder touch!
En die is er nu ![]()
En de chauffeur is onderweg zag ik net op tnt… dus zal straks wel komen! Jippie ![]()
Cyn,mooi toestel.Touchscreen ook niet mijn ding daarom had ik maar gekozen voor de n*kia E75.
Viva,pffff ja breekt wel op hoor dat korte slapen,hoop dat het snel weer normaal wordt.En idd je hebt groot gelijk,waar moet je je peuk anders laten,misschien een brief naar de gemeente om dat voorstel van die asbakken te doen.
Ik wil ALLEEN NOG!!! Touch haha,… maar dan wel die met vingerstouch en niet een pennetje(die gaan nl hun eigengang, als je ertegen aan tikt. Die van de IkBel moet echt ‘warmte’ voelen zeg maar…)
Mooi toestel!
Dat van die asbak: dat is niet aan de stad, maar het bedrijf… dus beroep zou ik zeker doen(heeft paps ook gedaan, is geseponeerd) maar… ik begrijp het wel. Alleen… ze moeten hun quote’s halen…
Maar goed… Ik ga zo eens bellen hoelaat Rubbie klaar is.
Beps: ik heb ook een touch zonder pennetje… maar vind het echt waardeloos haha
Mijne belde niet uit zichzelf ofzo hoor… maar gewoon het smsen… je moet opletten omdat je de toetsen niet voelt zeg maar ![]()
Ik vond het ook erg wennen, Rubbie nog erger… maar ben er nu helemaal uit!!! En volgende de IkBel 4!!!(als de 5 er nog niet is, moet nog ruim 1 jaar haha)
Ach ik ben gewoon van het makkelijke… Smsen zonder te kijken enzo
![]()
En zo heeft iedereen zijn voorkeuren toch ![]()
Zo ist…
Rubbie had niet verwacht dat het mij zo zou bevallen…
Wat ik ook nog rot vind… Ik begin nu steeds langere nagels te krijgen (ja ik ben verslaafd aan nagels lakken) en dan reageert hij heel slecht…
Al denk ik dat het bij de aaifoon anders is… want jij hebt ook langere nagels…
Het is je wegvinden! En ik vind het zo makkelijk, veel makkelijke app’s enzo… Nee ik wil m nooit meer kwijt haha… Ik zou nog makkelijker van Rubbie afgaan(lol2lol2lol2lol2lol2lol2)
Beps: een aaifoon zou voor mij pas interresant zijn als ik een abbo zou hebben met internet… Maar zolang ik prepaid heb… Heb ik er dus niets aan ![]()
hoi hoi
ikke alweer thuis en mn 780 snoepjes in mn mandje aan het stoppen (FV)
bedankt voor het duimen allemaal! was lastig om weer eens met de hand te schrijven hahaha… maar ging denk ik wel goed, t was best pittig, maar weet cker dat ik de opdracht met de meeste punten top gemaakt heb (had ik behoorlijk op lopen oefenen) dus da was mooi.
was gelukkig op tijd klaar, was een beetje bang dat ik niet genoeg tijd zou hebben, dus ook dat viel mee. nu nog ff 2 weken keihard werken voor het volgende examen en dan mag heel ff de rem erop… pfff :retard:
ikke ook blij met de touch hoor. vooral al die apps en dingetjes enzo. als ik soms zie hoe mn paps loopt te kloten met zn internet adresjes enzo… nee nix voor mij. t was idd wel ff wennen om niet meer blind te typen met sms-en maar ach, daar wen ik wel aan. heb alleen soms een pleister op mn vinger en dan doet ie het dus gewoon echt niet… hij werkt dus echt op aanraking, warmte en misschien nog wel vingerafdruk ofzo…? ik weet het echt niet.
jullie krijgen trouwens allemaal ook de groetjes van crazymar!
ik ga ff verder met mn digi snoepjes, ff wat dingetjes regelen en dan denk ik ff een uurtje een dutje ofzo…?
Goedemorgen, ik ook weer wakker, rest nog in diepe rust
Beps : wel en daarna geen vrije dag
Cyn : in blijde verwachting van nieuwe phone
Trl : nog steeds veeeeel te vroeg wakker
Viva : is nog steeds pissed over de bekeuring. Gaat ook om de manier waarop he bij zo’n snotneus
Bloem : zal haar examen waarschijnlijk al achter de rug hebben
Linda : dankjewel, gaat lukken hoor !!!
Iedereen een heel fijne dag:kus:
Bloem,fijn te lezen dat het examen zo goed is gegaan.Nu op naar de volgende… Leuk dat we de groetjes van Crazy krijgen.Jij een snoepmand vol,heb je in elk geval wat uit te delen.
Raak,hoe gaat het daar zeker wel lekker hier is het grauw en grijs.
Phone is inmiddels al binnen hoor ![]()
Sms binnen van Roanna: Het regent al va aankomst, wel lekker warm, en ze vermaken zich toch wel.
Zij kon er wel om lachen schreef ze, ik vind het toch wel rot voor ze…
Nu druk werken
@bloem: goed te lezen dat examen goed gegaan is, leuk dat we de groeten krijgen van crazymar
@beps: leuk dat je een sms van roanna hebt gehad, jammer van het slechte weer
@cyn: veel plezier met je nieuwe telefoon
Linda: dankje! Hoe is het met jou?