Turkish Tea Time

Meiden gister een soort van paniek: de hond van onze fokker is gister op de Drunense Duinen weggelopen rond 12-12.30. Ik werd gebeld of ik wilde komen helpen om te zoeken, maar moest werken en kreeg geen toestemming om erheen te gaan dus. Voelde me er giga klote bij, maar het was helaas niet anders. Pas om 21 uur kregen we het verlossende bericht dat op een camping in de buurt wild vreemde mensen haar hadden gevonden, ze zich heel makkelijk bij die mensen had laten vangen(lokken zeg maar) en dat de dierenambulance haar ging halen… NEGEN UUR LANG heeft ze gezworven…ohhh die onzekerheid…

Hierdoor niet echt online geweest, maar was zooo opgelucht dat ze gevonden was…

Roanna had gesmst dat ze in het hotel zaten, en dat het allemaal veel te duur is achter de douane lol2(dat wisten wij ook wel toch lol2) Maar goed ZIJ GAAT!!!

@Raak: heerlijk aangekomen, aan het zwembad nu… mooi hoor

Ik vandaag werekn en dan 2 dgn vrij, vrijdag naar Dortmund met de fokker…

Beps,dat is schrikken zeg,maar gelukkig is ze weer terecht.

Linda,dat is dan mooi stom van hem.Kan me er niet druk om maken hoor.

Vanacht weer slecht geslapen…

@Wendy: heb m inderdaad besteld: GIGA lekker…heb er nu dus… ehhh (schaamschaam) 17…(het is NU genoeg zei Rubbie gister ;)!) Helaas past het broekje me niet, dus nog even in de stad kijken of hij er 1 maat groter is…

Beps : dat zal wel ff schrikken geweest zijn zeg, gelukkig goed afgelopen
Nu nr. 17 ook binnen hahaha moet straks een extra kast kopen
Wendy : jij ook een spijkerstofje binnen en dat begint bij jou ook al een aardige verzameling te worden
Linda : nog steeds niet kunnen slagen
Trl : vervelend he een nacht lang wakker liggen

Zo op t werk, het is behoorlijk druk, maar we gaan kijken hoever we komen vandaag :wink: lol2
Zo een broodje(warm vanmiddag thuis gegeten) en morgen hebben we saampjes bijna gewoon vrij haha!!!(rubbie moet een klein stukje werken, ik ook… dus… lekker hoor…)

Wat is het rustig vandaag…

@Bloemmie Sterkte morgen, benieuwd hoe het gaat…groetjes aan Crazy!!!

ja dank je, heb vierkante oogies, heel de dag bezig geweest…pfew
ga zo op weg en dan morgen lekker vroeg dat examen… :retard:

Ha schatten, kom even gauw gedag zeggen, alles goed hier. Ben wel echt op familiebezoek, vakantıe ın Marmaris ıs toch anders, haha. Maar ık pas me wel aan, vınd het wel leuk om een tijdje als turkse te leven. Maar ık geloof dat we weer verderop gaan, we zıtten nu bıj de stıefmoeder en halfzus van askım, baba ıs pas pas overleden. En dıt ıs geloof ık de enıge computer ıs famılıe! En sorry, had geen tıjd om terug te lezen.
NOU DE GROETJES, TOT LATER!!!

@mierre: leuk om even wat van je te horen, blijf genieten!

Wat een rust zeg:
Miertje langs geweest, en Bloemmie aan dr examen… PFFFFF
Nou goed…

Zo naar huis(nou ja zo, nog 35 min) en dan… dan niets eigenlijk…
Tot morgen

Beps : maar goed dat het hier pas half 5 is dus kan ik nog even langskomen voor we naar happy hour gaan lol2
Fijne dag morgen, bijna heel de dag saampjes dus
Bloem : heel veel succes morgen met je examen, helaas kan ik niet duimen want dan is het hier midden in de nacht
Miere : jij iig een culturele familievakantie he hihi. Wij ook maar ik denk dat er hier wat meer luxe is, enne gewoon wifi en eigen lappie he
Voor iedereen welterusten en tot morgen:dag:

@beps: succes met de laatste minuten

@raak: veel plezier, geniet!

:uk:Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:

Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Bloem,heel veel succes met je examen.

En ik duim voor Bloemmie…

Vandaag gewoon VRIJ!!! HELEMAAL VRIJ!!! En Rubbie ook op tijd thuis, dus EINDELIJK quality time…

Nu… NIETS haha

Goedemorgen meiden, vanaf mijn bureau.
Vandaag dus aan het werk…ff wennen op de donderdag weet eigenlijk niet of ik dit lekker vind maar goed. Er moet geld verdient worden he (gisteren een boete voor het weggooien van een peuk ff 90 euro, door een agent die volgens mij van zijn moeder de avond ervoor geen sesamstraat mocht kijken wat een broekkie zeg, en dan dat autoritaire gedrag van hem. Heb alleen maar gezegd je gaat je gang maar). Verderop stond een groep van zo’n 20 marokkanen, tja en die durfden ze geen boete geven he, dan neem maar maar gewoon 2 vrouwen. Maar goed genoeg daarover, wordt toch alleen maar kwaad en dat heeft geen zin. Hubs lag in een deuk. Damber trouwens ook hahahaha.
Miere in turkije even online geweest
Raak ligt aan het zwembad, maar nu op een oor
Roanna geniet van adr, en de truthaan
Beps samen met hubbie vrij
Ik nu nog niets te doen, maar dat zal wel veranderen.
Werkse allemaal

Viva,dat broekie wilde zich vast en zeker bewijzen,helaas ben jij daar de dupe van geworden,misschien moest hij zijn target nog halen deze maand…

Goeiemorgen!

Ik gisteren lekker vrij gehad… Schandalig veel geld uitgegeven… Wilde nieuwe laarzen, en een nieuwe telefoon… En die komt als het goed is vandaag :smiley:

Verder hier niet zoveel gebeurd volgens mij…

Trl: wat beter geslapen vannacht?

Viva: een boete… haha ja sorry… maar mag ook niet he :wink: Misschien een goeie reden om te stoppen :wink: Nee grapje… is niet leuk! :kus:

Bloem op naar het examen! Succes!

Beps: vandaag vrij! Lekker! :slight_smile:

En verder ben ik weer ff leeg! :dag:

Vrij is ‘alweer voorbij’ moet toch wat Admin doen vandaag…

@Viva: Is prut zo een boete… MAAR…het mag niet… Ik moet eerlijk zijn: 2 km te hard is ook zoiets; GRRRR>… maar ja, het mag niet…(Mn vader heeft ooit een bekeuring gehad voor het eten van een boterham achter het stuur, en je moet 2 handen aan het stuur hebben…) Dat je pissed bent… ja dat is logisch

@Cyn: Welke foon??

@bloem: succes met je examen!