Zo thuis, het was een fijne middag/avond, met ruimte voor werkelijk alles…
Nu gauw naar bed, morgen de hele dag werken va 8 uur…
Zo thuis, het was een fijne middag/avond, met ruimte voor werkelijk alles…
Nu gauw naar bed, morgen de hele dag werken va 8 uur…
Wij ook weer thuis en zo maar naar bed want morgen zal ik toch ff wat moeten pakken ofzo.
Was idd fijn om zo even je gedachten te kunnen zeggen en ook weer naar de toekomst kijken en zo hoort het ook denk ik
Truste all en tot morgen ergens enne :
Miere : weet niet of ik je nog online tref maar anders : een heel fijne vakantie, ga er heerlijk van genieten
Goedenavond luitjes.
Wij ook alweer eventjes thuis.
Iedereen weer hartstikke bedankt voor de gezellig middag en avond. Inderdaad, hebben we het nu een beetje afgesloten, al zullen we haar natuurlijk nooit vergeten en zal ze toch zo nu en dan wel weer eens hier genoemd worden. Hoe dan ook.
Maar het was fijn ( bijna) iedereen weer even te zien en gesproken te hebben. :kus:
@Miere: Misschien heb je wel gelijk, maar als ik op het forum zeg, dat ik naar Utrecht ga, wil dat niet altijd zeggen om te meeten. Wij gaan ook zomaar weleens naar Utrecht , al is het maar om onze OV-jaarkaart op te maken. Jammer dat het voor een paar van ons anders overkwam.
Hopenlijk kunnen we in de toekomst weer eens een meeting houden waar iedereen bij aanwezig wil en kan zijn.
In ieder geval Miere… ik wil je alvast een hele fijne vakantie wensen en ga er weer van genieten. :vak01: Hopenlijk ooit ook eens met je geliefde erbij.
@Raak: Ik weet dat je het morgen nog druk hebt, maar ik zwaai je morgen wel ff uit.
Voor nu, iedereen nogmaals bedankt. OOk de meiden die het begrip konden op brengen van vandaag. :kus:
Weltrusten voor nu en tot morgen en Beps… werkse morgenvreog. Pfff… 8 uur al werken. :mad: Tja… het potje mot vol he!!!
@ Roanna, was niet alleen jij, hoor, maarre…discussie gesloten .
meiden het was reuze gezellig. welterusten allemaal.
Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek ![]()
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Trl: 12 november tot 14 november : London
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Miere,een hele fijne tijd in Adana en hopen dat jullie de volgende keer samen kunnen gaan.
De dames een mooie middag/avond gehad in Utrecht.
Viva,hoe was de echo?
Raak,vandaag koffer inpakken,succes
Miertje: Veel plezier in Adana, geniet ervan, kom tot rust, en laat de fam je verwennen ;)!!!
@Raki(en J) genieten jullie ook
(ik zit op mn werk geen foto’s hier…)
Ik dus op het werk, straks hoop ik iets eerder weg te kunnen, want dan ga ik lekker naar de fokker om met hun pupsel te kroelen!!!
(en ik hoop een datum te prikken dat ‘onze’ Mirai bij ons komt wonen…
Miere, heel veel plezier in Adana.
http://4.bp.blogspot.com/_PtTKwwh_xBc/Rxknl7gJZtI/AAAAAAAABpw/nwEJWvqA5o8/s400/adana.jpg
Raak en J, heel veel plezier op Bonaire!
http://bonairehotels.mobi/bonaire-pictures/bonaire-beach/bonaire-beach-01.jpg
Ook wij zijn gisteren weer veilig en wel thuisgekomen, maar geen pc meer aangehad. En wat hebben we weer een leuke middag/avond gehad. Heel leuk om jullie weer gezien en gesproken te hebben.
MK : kijk dat zijn de leuke beelden he, nog even en dan weer dat mooie uitzicht:vak02:
Beps : jij aan het werk en hopelijk een datum voor jullie nieuwe hondje
Trl : daar ga ik tegen de avond wel eens mee beginnen lol2
Goedemorgen ladies.
Wat een mooie en fraaie plaatjes weer hier. Je zal toch binnenkort maar op vakantie gaan. He bah!! :cheer: lol2
Nou, ik ga zo ook nog ff wat HH dingetjes doen en missschien ook alvast beginnen met de koffer inpakken. Kokkie is er al klaar mee. Straks nog ff een paar uurtjes naar de achterhoek en dan schiet het voor ons ook op.
Iedereen een fijne dag verder nog en voor de werkenden, werkse en Beps veul plezier bij de doggies en Raak… je bent er vanaaf toch nog wel?
Ik heb me eigen nu ff een skup onder kon* gegeven en ga nu even in de benen.
:dag:
Goedemorgen all,
Wij zijn ook weer veilig thuis gekomen, Jp en ik hebben heel fijn gevonden met elkaar herinneringen over Toos te delen…! Wil Roanna dan ook bedanken voor organiseren van deze dag…!
@beps: werk ze en hopelijk kun je nog optijd naar de pups…
@roanna: succes met de koffer inpakken… en veel plezier in de achterhoek
@raak en mierre: een hele fijne vakantie!!! De een in bonaire de ander in turkije!!! GENIET!!!:vak02::vak02::vak02:
hoi hoi
ben al eeuwen op, net terug van bodypump in de sportschool, 1e x, en kan nu al amper meer bewegen… dat gaat echt mega spierpijn worden… oeps
tis wel echt mega prachtig weer, dus ik zou zeggen: geniet ervan! hier aan de studie, proefexamen maken enzo meer…
@ miere een hele fijne tijd in Adana, geniet ervan! en veel foto’s maken!
@ raak+J. veel plezier op Bonaire en niet te hard werken he? ![]()
Raak en J. heel veel plezier in Bonaire, en geniet van alles, ook van het weerzien met dochter en man. Een hele dikke knuffel van ons.
Raak en J: heel veel plezier op Bonaire!
Ik nu thuis, lekker eerder vertrokken…
@Bloemmie: LEkker he,… vind dat ZOOO heerlijk voor mn lijf… daar kan ik echt verslaafd aan raken ;)!!!
en nu… op naar de fantastische pup…(en de andere heerlijke moppies)