Turkish Tea Time

Dames : namens J en mij heel hartelijk dank voor de lieve wensen
J. is al ingepakt en ik heb lekker in bad gelegen lol2lol2
Ga vanaaf wel alles er in doen, kan ik zekers nix vergeten, hoop ik
Voor iedereen verder een schitterend :zon02: dag, hier is het gewoon warm, zitten tussendoor lekker buiten

@ bloem,
Je vroeg gister om het filmpje van het dolfijnen zwemmen, helaas ik kan hem niet van de dvd halen.

Goedenavond. :dag:

Ik ben er weer.

@Wendy: Graag gedaan hoor. :wink:

@Beps: En? Genoten bij de doggies? Is het nieuwe hondje nu met jullie mee, of heb ik dat niet goed meegekregen?

@Bloem: Oh, oh, wat zijt gij toch sportief en dat op de zondag. Goed hoor en nu weer aan de studie.

@Raak: Ik wil jullie nogmaals een hele fijne, toffe en super vakantie wensen. Ga er weer van genieten en niet al te hard werken daar hoor. lol2Groetjes daar van ons en…

:kus:** :vak01: Van ons.**

@Miere :vak01: :vak01: :kus:

Zo, mijn koffer is ook gepakt dus we zijn er klaar voor, vertrekken vannacht om 05.00 hier.
Roanna : jullie ook uiteraard een heeeeel fijne vakantie, ga maar lekker genieten van het :zon02:, het lekker eten en de lieve mensen !!
Volgende keer dat ik online ben zit ik met mijn k.nt aan het zwembad:cheer:

Raak,een hele fijne vakantie en een fijne tijd daar met je dochter en schoonzoon en je hubbie natuurlijk,heerlijk genieten!!!

zou je willen kijken voor een koelkastmagneet voor me :redface:

Vanmorgen met C naar de dierentuin geweest en het was druk zeg pfffff,C vond de ballenbak en ravot aapia leuker dan de dieren…:beef:

Ik heb mijn koffer ook al zoveel mogelijk ingepakt. Alleen de toiletspullen en de opladers nog en dan kan ie dicht. :cheer:

@TRL:Ik heb er eventueel ook nog een van Calella ( Spanje) Dus als je die ook wel zou willen… bewaar ik m’ voor je en bij een volgende gelegenheid is die voor jou.

C. vond de echte dieren niets? Tja, zo’n ballenbak is vast leuker volgens hem!! Hahaha.

@Raak: Toe maar. Wrijf het even lekker in waar jij online komt. lol2

hoi hoi

gingen nog even bowlen met z’n allen. wel leuk, alleen 2 uur achtermekaar, + de body pump… volgens mij kan ik morgen echt mn bed niet meer uitkomen. oef!

@ trl hihi, dan weet je dat je de volgende keer gewoon naar een ballenbak kan gaan, is ook goed!

@ raak jaja wrijf t er maar in ja! veel plezier!

@ wendy das jammer, had het graag gezien, maar maakt niet uit.!

Raak & J. fijne vakantie!! :kus:

@ Allen : dankjeweL
Trl : die heb ik voor Cyn, Viev en jou al maaaaanden hier liggen lol2lol2lol2

Zo, ff gedag zeggen, kan nog niet zeggen dat ik er helemaal klaar voor ben, maar ik hoef ook niet zo vroeg weg morgen, dus morgenochtend nog de laatse dingetjes. Om 10 uur komt ex-hubs, die brengt me weg. Alles, behalve toiletspullen zit in de koffer, en hij is nog geeneens vol, wat een joekel, zeg.(van m’n ouders geleend) Ik denk dat ik er nog wat handdoeken in moet stoppen om de boel “vast” te leggen.

@ Raak, ook een hele fijne vakantie op Bonaire!!!
@ Roanna, ook alvast heel veel plezier!!
@ Bloem, succes met t examen
@ Beps, geniet van de pupsels!
@ MK, sterkte met je drukte

Verder allemaal, :kus::kus:, ik ga eerst:slapen:, en dan>>> Doeidoei!!:cheer:

Raak al wel en Miere om 10 uur ,Roanna nog even geduld dan sta jij weer bovenaan :vak02:

:turkey:Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek :turkey:

Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Trl: 12 november tot 14 november : London
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Roanna,graaaaaaag.

Beps,een datum geprikt wanneer jullie hondje bij jullie komt?

Bloem,ja de grote gele M bijvoorbeeld

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

,maar hier zijn de ballenbakken verdwenen bij de grote gele M.Heb een abonnement voor de dierentuin dus zo erg is het niet.

Raak,oke

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Mk,:kus:

Ohhh wat een heerlijk kereltje is dit pupsel… helaas gaat hij in Rotterdam wonen(hihi ik wilde niet eerder kijken voor hij besproken was…)
Heerlijk met alle anderen en ‘onze’ Mirai geknuffeld. Afgesproken dat we haar de 19de gaan halen. Het was een moeilijk moment, want ze willen haar natuurlijk eigenlijk helemaaaal niet kwijt…maar we weten van elkaar hoe en wat dus…ik ga dan veel foto’s maken enzo en dan zal het uiteindelijk voor alle partijen goed komen…

Raak onderweg, Miertje zit klaar te wachten op ex-hub…Roanna bijna bovenaan, vertrekt vandaag al naar schiphollie toch>???

Nou doeggie ik meld me later

Goedemorgen ladies. :dag:

Zo, Raak zit op de plain te wachten op schiphol. Wat een heerlijk gevoel. :cheer:

@TRL: Dan bewaar ik 'm wel en bij een volgende gelegenheid geef ik hem je wel of als je toevallig eens hier in de buurt bent… Ik kan 'm anders ook nog wel ff opsturen in zo’n bubbelsenveloppe, in de hoop dat ie dan heel aankomt. We zien het wel. Ik weet nu dat jij 'm in ieder geval wel wil.

@Beps: Nee, wij gaan morgenavond met de trein van 19.00 rechtstreeks met de trein naar skipholli, om daar in het Mecu**hotel op Skipholli een nachtje te slapen, zodat we op tijd in kunnen checken voor de vlucht van 10.50 uur. (O.V.) Ik ben eigenlijk nog 2 dagen thuis dus.

Oh, dus komt binnenkort wel een pupsel weer bij jullie wonen?

Zo, nou ik ga nog ff het een en andere doen. Moet nog medicijnen bestellen en kokkie’s puist is nog steeds niet over, dus ook nog maar even bij de HA langs sturen. Allemaal van die last minute dingetjes nog weet je wel.

Laterssssssssss :dag:

goedemorgen meiden, weer maandag.
vandaag ikke vrij maar moet er donderdag voor werken, nou ja maakt ook niet uit toch.

Miere een hele fijne vakantie.
Raak wacht
roanna nog de laatste dingetjes doen.
Beps, hahahah zelf maar ingedekt, niet eerder gaan kijken voordag pupsels is besproken, hahahaha…maar het is een plaatje.

@Roanna: hahahahaha Ik denk steeds dat je morgen al gaat ;)!!! nee, dan is het morgen idd…

@Viva: Ja we willen nog zo een mannetje dus… ja dan indekken die hap haha

Jaaaa, ben er klaar voor. Alles gedaan, ex hubs net binnen, bakkie en gaan!!!Doei!!!

:turkey: [SIZE=5][COLOR=green]Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer::turkey:
[/COLOR][/SIZE]
Trl: 12 november tot 14 november : London
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Zo Miertje ook op reis, dus… Roanna: BOVEN AAN!!!

doeiii miertje!

mogguh

@ beps owh de 19e, ook lekker snel toch. heerlijk, lekker druk maar leuk!

ikke idd heeeel veeeel spierpijn, oef… hihi…