Dames ben net thuis en nogal moe.
Ga morgen bijlezen enne bijpraten…
Duik vroeg mijn bedje in
tot morgen:dag::dag:
@Raak: Heel begrijpelijk. Slaap lekker en tot morgen weer. :dag:
Ik kom ook alvast weltrusten zeggen en zal maar zeggen…oet morre en ai see joe der. :cheer: :dag:
Weltrusten. :slapen: :kus: All.
Iedereen alvast weltrusten en tot morgen
Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek ![]()
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Trl: 12 november tot 14 november : London
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Jullie allemaal veel plezier in met elkaar in Utrecht
Het zal vooral een dag van een lach en een traan zijn… Maar we gaan het waardevol maken!
Dus voor een ieder die het niet (wil/kan) begrijp(t)en:
JP wil graag met het ‘kleine’ groepje een afscheid/afronding ed doen vandaag. En daar geven we allemaal met veel liefde en respect gehoor aan. Dus zij die op uitnodiging vanmiddag met hem en Wendy mee lachen en huilen: Tot straks…
De anderen: hopelijk hebben jullie begrip en respect hiervoor(anders vind ik het heel naar, maar kan ik er niets aan doen)
Nu op het werk, en een korte dag. Het is nog niet druk, dus…
Waarom zouden wij dit niet begrijpen dan? Maar ik kan me voorstellen dat er mensen dachten dat het een gewone meeting zou zijn… Waaronder ik dus ![]()
Even een teken van leven… ![]()
Ik ben hier de afgelopen tijd niet erg actief geweest, maar ik heb even teveel aan ‘mijn fiets’ hangen op het ogenblik. Ik spreek de meesten vanmiddag.
Goedemorgen ladies.
Ik zit momenteel met mijn haartjes in de verf en een kopje koffie erbij even bij te lezen. Wat overigens niet zoveul was.
Het is inderdaad zoals Beps al aangaf een select gezelschap, mede omdat JP de anderen ook niet kent en wij toen op de begrafenis waren. Met dat groepje en aanhang gaan we een soort van minimeeting doen op verzoek van JP en daar heb ik gehoor aangegeven en het organiseren op me genomen in overleg me MK.
Dit heb ik alsnog via mail aan b.v. Linda meegedeeld gister en had hier gelukkig ook begrip voor, maar vroeg wanneer wij weer eens wat gaan doen.
Nou, zoals jullie weten, ik ben er meestal wel voor te vinden hoor en jullie zeggen het maar.
Nou, zoals gezegd… de meesten ga ik ook vanmiddag zien en spreken en hopenlijk wordt het een leuke dag. Aan mij zal het niet liggen. lol2
Dus alle anderen werkse en/of een fijne dag nog. Het wordt weer mooi weer, dus geniet ervan.
Tot vanavond. :dag:
Goedemorgen meiden…
iedereen werkse die moet werken…enne tot vanmiddag.
Roanna : haartjes in de kleur, koffer al beneden maar nog wel leeg
Beps : dat is een prachtig te winnen reis, mooi gebaar van S
Bloem : ben benieuwd naar je uitslag
Linda : weeeer niet geknipt, dat is balen he
Jac : weer terug en een fijne week gehad
Cyn : wat gemor gehad met M maar gelukkig nu alles weer ok
MK : nog steeds veel aan dr fiets hangen
Miere : krijgt de koffer nog en zal waarschijnlijk net als ik morgenavond pakken, of zelfs misschien maandaglol2 maar dan ben ik al >>>
Viva : jeetje dat is ook wat met je vader : 3 uur op het bureau. Mijn moeder mag gelukkig ook niet alleen weg. En dan nog commentaar van vriendin krijgen die is helemaal mooi zeg. Hoe was de echo???
iedereen die gaat ik wens jullie veel plezier, sterkte en vooral geniet van de verhalen en herinnerringen die zeker voorbij zullen komen!!
@Cyn: NEEE tuurlijk niet… dan zouden jullie er toch van weten ;)!!! Maar misschien een idee voor binnenkort… met elkaar…
Nog even werken, en dan … lekker een vrije middag dus
Een mooi gebaar van Jp en Wendy om jullie samen te halen voor de mooie herinneringen aan Toos.Toos zal op jullie neerkijken en ervan genieten.
Net terug van de prxs is een nieuwe geopend hier en bob de bouwer kwam,helaas vond C het maar niks hahhaha en terug op de fiets wel weer een grote mond
Trl : maakt toch altijd indruk he op die kleintjes, zijn ze even echt rustig lol2
Raak,rustig ??? Als we maar in de buurt kwamen begon C te schreeuwen en huilen lol2
Meiden ik hoop dat jullie een “mooie” afsluitende middag gehad hebben… ![]()
dat hoop ik ook dat jullie met een lach en een traan Toos hebben herdacht en een mooie afsluiting hebben gehad met JP, W en misschien was J er ook bij???
Zo Ladies, eindelijk vakantie!!!
FF over de “meeting”. Sorry, ik had ook andere gedachten erbij, maar dit begrijp ik volkomen. Alleen toch een beetje jammer dat het niet openlijk gezegd is, direct. Nu kwamen er wat vage berichtjes over Utrecht, en zaterdag. Logisch dat als je van niks weet, dat je dan gaat denken, o ze hoeven mij er zeker niet meer bij, toch??
Maar genoeg, ik begrijp het volkomen, en hoop dat jullie een leuke, en fijne middag gehad hebben.
Raak heeft al een mooie update geeven over een ieders belevenissen, dus dat ga ik niet nog een x doen.
Ik heb net alle cadeaus ingepakt, gelukkig heb ik een grote koffer, en mag ik 30 kilo meenemen, anders konden er geen spullen van mij meer bij!
Morgen nog even de werkbij door het huis, Askim hier in de middag, even bij Crazy langs, die is ook weer thuis, en in de avond koffer pakken, zoiets is t plan.
Ik kom nog wel even langs voordat ik vertrek,
XXX allemaal…