Turkish Tea Time

Beps: ja weet ik wel… maar het is in principe gewoon weer goed… en vandaar dat ik jullie er niet mee ga vervelen… Goed voor rubbie dat hij nu klaar is :smiley:

hoi hoi

beetje laat wakker, mn ritme is een beetje weg

@ viev owh getver, wat een gedoe met paps… gelukkig alles weer op zn plek

ff voor mijn beeldvorming, maar waarom halen ze hem van t verzorgingstehuis niet zelf op dan…? wat doen ze dan als iemand geen naaste familie heeft of niet in de buurt?

@ beps owh goed nieuws voor hubbie. t duurde ff maar dan heb je ook wat! alles nu helemaal pijnvrij ook?? en alweer aan t sparen voor volgend jaar, groot gelijk…!

Ja Rubbie vind zelfs dat het nog steeds elke dag beter word. En geen tot bijna geen pijn…

Is er soms morgen een ttt meeting, hoop dat ik er keertje weer een is wil iedereen graag weer keer ontmoeten!!!

beps,dat is goed nieuws voor je rubbie.

@Linda: Ik heb je even een mail gestuurd!

Zo, de schapjes ook net gedaan, de bedden liggen er weer in, moet alleen zo nog ff stoffen boven, maar eerst even WW en een bakkie leut.

@Beps: Ach wel ja… en dan erbij, kokkie zegt altijd tegen mij, als je nergens aan mee doet, en dat doe ik normaal ook niet, win je ook nooit wat. lol2 Hij doet overal aan mee en daar hadden we nu al wel een villa in Las Vegas met Mercedes en Porche van kunnen kopen, als hij dat alles had opgespaard, i.p.v. overal aan mee te doen. Dagelijkse lotto, staatloterij, weeklotto, voetbaltoto enz… lol2 Hoogste wat hij ooit gewonnen had, was FL.2000. Dus gulden he!!! Was volgens mij ook nog voor de oorlog!

@Cynthia: Oh, mooi zo. :wub: Zo blijft het ook spannend.

@Beps: Oh ja… zeker goed nieuws. Hij is er in iedere geval weer mooi vanaf. Hopenlijk blijft het zo.

ikke is terug, ga nu tas uitpakken. Later klets ik wel bij!!

@roanna: mail terug!

@koliboli: hoe was het?

Zo boodschappen in huis…
Het was super!!! Mensen die eigenlijk niet meer kunnen en dan in het zwembad zien lopen en traplopen. Geweldig gewoon!! De mensen genoten op en top.
En ik ik ben gesloopt maar wel een voldaan gevoel!!! Heerlijk!!!
@beps: leuke prijs…
@roanna ga jij nog op vakantie, dat was toch een grapje?? hahaha succes met pakken!

@Jac: Gewoon al voor mij voor 2 vakanties en dan voor mn ouders een offerte aangevraagd hahahahaha… ik ga wss in mei en dan in juni weer ;)!!!
Mooi dat je zo hebt kunnen genieten!!!

Ik heb opnieuw een offerte aangevraagd voor september natuurlijk voor mij. hahaha
Maar misschien zeg ik in mei nou ja doe maar 10 dagen hahaha.

hoop ook ooit weer eens terug te gaan naar adr

wie weet als huwlijksreis???

Vind het wel echt super grappig dat jullie nu alweer bezig zijn met 2011… hihi :slight_smile: Bij ons op het reisburo ook hoor… Nu al boekingen voor september 2011… :smiley:

Nou lekker toch! :smiley:

nou aan mij zal t niet leggen maar weet niet of ik R zover krijg die houdt nl niet echt van all-in hotels wil t liefst half pension

Ja maar hij heeft dit natuurlijk nooit gehad he…

nee idd wie weet

@Jac: Mei gaan we begin rond de 10de eem weel met een vriendin/collega waar ik in juni ook mee geweest ben.

@beps: leuk leuk!!! Lekker hoor nu maar hopen dat S de offerte gauw opstuurd.

nou ik ga lekker tv kijken…en vooral bijkomen…