Het is zeker wel op een zelf te kiezen tijd, maar hij zegt: het zal wel in de maanden july augustus zijn(dat zijn wel de duurste maanden…!!!) maar je mag iom S een datum kiezen!!!
Pffff dat is schrikken zeg van Antonie kamerling,had het nog niet gehoord,de hele dag maatschappelijk bezig geweest,op de kinderboerderij allelei klussen uitgevoerd met een aantal collega’s van de andere afdelingen en met mensen met een beperking,verstandelijk en lichamelijk,was leuk om te doen.
Viva,hoe was de echo?
Beps,dat is een superprijs ben benieuwd wat de prijsvraag wordt.
owh owkey, dat stond nl niet in jouw eerdere bericht, dus dat het juli of aug. moest zijn… mooi dat je de vrijheid hebt om te kiezen dan… tenminste… de winnaar ![]()
grrrr, had vanavond een afspraak bij de kapper, sta ik er voor de deur alles donker, ook niet afgebeld ofzo
@ beps: super prijs!
@bloem: heb je al uitslag van je examen?
@roanna: koffer al ingepakt?
Jaja… de identiteitskaart wordt gratis… jaja… zolang ik geen grote reis ga maken(we moeten komend jaar weer een verlenging doen) dan… pak ik wel een ID-kaart
@ linda jee… ze moeten jou wel hebben he de laatste tijd met afzeggers/niet bellers
en nee, nog geen uitslag… we wachten rustig af…
goh das opvallend, geef die rechter helemaal gelijk, want je MOET je tegenwoordig kunnen legitimeren. ik zou er geen bezwaar tegen hebben om 10 euro ofzo te betalen voor zo’n kaart, als admin.kosten maar 43 euro is idd wel veel geld… ben alleen bang dat als de ID kaart gratis wordt, dat dan de paspoorten en rijbewijzen duurder worden.
ik mag in 2012 een nieuw rijbewijs en idd een paspoort… misschien dan ook ff een ID kaart als er nix groots gepland staat…
@bloem: na paar keer proberen te bellen naar de kapster kreeg ik een familielid aan de telefoon is ziek was vergeten mijn nummer erbij te schrijven wat ze normaal wel altijd doet, hoorde via mijn zwager die er bijna naast woont dat ze overspannen is, morgen belt medewerkster mij terug proberen nieuwe afspraak dan bij de medewerkster zelf te maken
ik moet volgend jaar weer een nieuwe id-kaart zag ik net
ga mijn bedje maar eens zoeken, morgen werken van 8-12 uur en dan lekker weekend effe boodschappen doen en dan lekker naar huis toe
slaap lekker allemaal
Zo, ben ik weer. Bijna uitgewerkt, en hard aan vakantie toe. Erg druk geweest van de week, lijkt wel of alle asielzoekers nu nog even snel naar NL willen komen, voordat er nieuwe intergratiewetten komen! Maar morgen nog een halve dag, sleutels overdragen enzo, en dan klaar daar. Zaterdag nog in het hotel werken, en dan echt vakantie! Koffer heb ik nog niet, die krijg ik morgen van pa en ma, maar ja, ik pak toch altijd op t laatste moment, dus dat maakt niet uit.
@ Beps, leuk, zo’n prijs, ben benieuwd wie hem gaat winnen!
@ Linda niet geknipt
@ Raak druk, maar ook bijna lekker weg,
@ Bloem nog steeds druk aan de studie, en volgens mij heb je het ritme nu lekker te pakken.
@ Viva vanmorgen in een klein wereldje, was hier ook, en op Sjiphollie ook,
@ Roanna al wel aan de koffer begonnen, ff wachten tot ik weg ben, ja?
@ Cyn spaart punten, schiet het al een beetje op?
**
Ik vanaaf de vrouw op visite gehad die op mijn huis en veestapel gaat passen, ben er zo blij mee, en ze vindt het zelf ook nog leuk, mooier kan je niet hebben.
Nou, nog ff spelletje spelen, en dan pitten, slaap lekker allemaal, XXX
Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek ![]()
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Trl: 12 november tot 14 november : London
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Goedemorgen meiden,
weer vrijdag maar ik hoef niet aan de rituelen is gisteren al gedaan.
Gisteravond telefoon, het verzorgtehuis paps verdwaald met de scootmobiel,en zat op het politiebureau met een scootmobiel die bijna leeg was, hij heeft heel den haag doorkruist en wist niet meer hoe hij terug moest, (ze hadden zo de taxibus kunnen bellen) dus ik in de auto paps van het bureau gehaald hij zat er al 3 uur. Had niet gegeten dus ik hem weer terug gebracht, en geregeld dat die scootmobiel opgehaald gaat worden, dat wordt dus vandaag.
al met al de hele avond weer aan het regelen geweest. Hij was voor zijn vriendin een pannetje gaan ruilen, ze wilde een steelpan ipv een gewoon pannetje,nu had hij een koekepannetje, ben ik net thuis die vriendin weer aan de telefoon dat dit niet het goede pannetje was…grrrrrrr heeft ze nog een grote mond ook, de bon van het kookplaatje was mijn vader dus kwijt…ik wordt niet goed van dat mens. Heb gezegd dat het wel goed komt…ze heeft 4 kinderen die niet naar haar omkijken…en een noten op haar zang waar een paard de hik van krijgt.
Vanmiddag de echo ik ben benieuwd…
Iedereen een fijne dag.
Goedemorgen ladies.
Nou, ik ga vandaag wel even aan de kuis. Ga even vast de bedden verschonen en zien wat ik nog meer kan doen, want mijn weekend zit ook al overvol. Morgen naar Utrecht voor een of ander uitje, zondag 2 verjaardagen in de achterhoek, dus ben nog druk zat.
@Linda: Nee, koffers al wel op de slaapkamer maar nog niets erin.
@Miere: Natuurlijk wacht ik eerst op jou. :cheer:
@Viva: Wat een gedoe dan weer he. En madam heeft nog wensen tegenover jou ook. Pffff… maargoed, je hebt je weer van je beste kant laten zien.
En…och… als het maar niet te vaak gebeurd he, anders heb je nog die rust niet.
Veul plezier vanmiddag bij de echo.
@Beps: Nou, een leuk idee, alleen ik win toch nooit wat, dus ga ik er maar vanuit, als ik weer zou willen… het zelf weer moet betalen. lol2 We gaan het zien.
Verder iedereen druk denk ik?
Ik ga zo ook ff wat doen na mijn 1e bakkie.
Latersssss :dag:
Viva,wat een verhaal weer met je vader,kon het tehuis hem niet ophalen dan? Vanmiddag echo leuk,dacht dat het gisteren al was…
Roanna,weer aan de huiselijke dingen en morgen een uitje met de dames,en dan is het bijna weer zover voor jullie.
Viva: jeetje wat een gedoe weer! Wat dat betreft ben ik wel blij dat mijn oma eigenlijk niet alleen naar buiten mag…
Scheelt een hoop gedoe! Veel plezier bij de echo! ![]()
Trl: :dag:
Roanna: Fijn weekend alvast! ![]()
Ik geen nieuws… beetje gezeur met M. gehad… maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen.
:dag:
@Viva: Jemmig… was even rust maar nu… maar goed… als alles nu maar weer goed is…
@Roanna: Ohhh nou ik moet ook gewoon betalen hoor, ik mag natuurlijk niet meedoen…
En jij bijna…BIJNA…
@Cyn: Je kan hier gewoon vertellen toch… maar goed hopelijk weer snel ok…
Wij net terug van het ZH voor Rubbie: Hij is ‘genezen’ dus hoopt de orthopeed m niet meer terug te zien hihi!!!
Zo werken een middagje extra(wil tenslotte 2 keer ADR volgend jaar haha)