Turkish Tea Time

Goedemorgen dames, vanuit een witte watten wereld, je ziet hier geen hand voor ogen. Maar het zal wel weer opknappen. Vandaag aan de poets en de was, het grootste gedeelte dan, want morgen middag met schoondochter mee voor de echo, ik ben benieuwd.
Iedereen werkse, ik ga op de meeleesmodus.

Ik wakker, Rubbie aan het spijbelen, en dus… lekker dagje vandaag…
Ook ik op meeleesstand…

mogguh

meld me ook, maar ben nog moe… eerst ff wakker worden, 2e bak koffie dan maar…

Goedemorgen dames. :dag:

Ik ben thuis een beetje aan het rommelen. Koffers net van zolder gehaald. Gaan wij op vakantie dan? Ja lol2 :cheer:Volgende week.

@Beps: Lekker dagje spijbelen samen. Hihihi. Geniet ervan. Ik had trouwens de kleding binnen en mag zeggen…ik ben zeer tevreden. Ik had wat dingetjes in de sale (zomerspulletjes) besteld en heb alle 3 gehouden en dat voor €31 incl. verzenden. Voor mij weer een goed adresje om kleding te kopen.

@Viva: Oh, spannend dan he van die echo.

Vanmiddag even naar mijn ex-werk. Mijn ex-collega is 25 jaar in dienst en mag ook op haar receptie komen. Ik ga dan wat eerder weg, want dat kan ik nog ff bijbeppen met de anderen.

Nou, iedereen een fijne dag verder. Het zit hier ook nog behoorlijk vast van de mist, maar het zou vanmiddag beter worden dus…hopenlijk nog het :zon02:

:dag:

He bah… ik lees net dat Antonie Kamerling een eind aan zijn leven heeft gemaakt, aldus kopt nu.nl. Niet dat ik er veel mee heb, maarja… het was toch wel een bekend persoon en als acteur vond ik 'm wel goed.

He Bah wat een naar nieuws Roanna… :frowning:

Ja ik hoorde het op de radio…pffff jemmig…

ja getsie…veel te jong, maar zwaar depressief…pfff arme kindertjes en vrouw (isa)

Nou dan maar iets ‘vrolijks’…

Ik ben in overleg met Jeroen, omdat S ons als forum een reis naar ADR kado heeft gedaan voor 2 pers 1 week in juli/aug 2011…:chin: :cheer::thumbsup:

Hoe dit gaat, dat gaan jullie horen, maar we gaan denk ik iets van een prijsvraag ofzo doen…

Sander: Dank je wel namens ons allemaal!!!:cheer:

Meen je dat nou? Dat is wel tof zeg! :thumbsup:

Ja meen ik echt!!!
Dus daar zit ik al 2 wkn op ‘te broeden’!!!

We gaan het nu met de beheerders bespreken en dan zien we hoe we er handen en voeten aan gaan geven…
(is wel een prijs die nu te boeken bij Nock rond de 2000 euro ligt voor eind juli!! Goed he!!!)

Maar dus ook inclusief de vlucht enzo?

Helemaal verzorgt!!!

wauwwwwwwwwwwwww das niet misselijk

maar laten we wel wezen adr, doet het goed bij www/ttt (door onze Toos RIP). Er zijn al heel wat weekjes geboekt door forumleden.

Dat gaf ik precies zo aan bij Jeroen…wat een erfenis…:tear: ik ben haar nog steeds dankbaar…

Maar goed meiden, ik ga het de beheerders eens vragen hoe we deze grote mega-prijs gaan weggeven, snappen jullie nu ook dat ik na al die gesprekken S anders ben gaan zien(meer het mens achter de facade…)

Beppie: kan ik me voorstellen…

Nou dames… ik ga weer eens heerlijk werken haha… helemaaaal geen zin, maar dat maakt niet uit…:slight_smile:

ik wist idd al van de prijs, denk dat er wel echt regels aan de deelname moeten zitten (zolang lid, zovaak gepost, zoveel topics geopend etc) wel jammer dat het niet een zelf te kiezen tijdstip is… maar ja, neemt niet weg dat het een super prijs is. wat de prijsvraag ook is, ik doe zeker mee (mits ik aan al die voorwaarden voldoe :p) en denk dat ik dan de prijs of weggeef of samen met een andere ttt-er deel :stuck_out_tongue: je weet het nooit