Turkish Tea Time

Beps : van harte proficiat met je moeder,namens J en mij, ook overbrengen aan H he. Heeeel fijne dag:cheer::cheer:
Kim : welkom terug, zo te lezen en heel fijne vakantie geweest
Ik ben er vandoor dames, een heel fijne dag verder voor iedereen :dag::dag:

Goedemorgen all. :dag:

@Kim: Welkom terug en wat een feest moet dat zijn geweest met al die verrassingen. Leuk hoor en wat lief van je man dat hij daar aan denkt. :wub: Lief! Ik kon ook uren op een bankje zitten kijken naar die mooie cruiseschepen in Kusa. Nou, weer even aan het werk en op naar de volgende vakantie.

@Raak: Doe kallum an. Ik las ergens dat je het weer drukkies hebt, maarja… er moet beleg op brood komen en dan de vakanties niet te vergeten. Het potje moet gevuld blijven. lol2 Goede reis ook. :dag:

En dan… Beps. Van Harte gefeliciteerd met je moeder en wat een mooie leeftijd. 75 jaar. Heerlijk en dan op een paar dingetjes na, nog zo goed van pas. Hele fijne dag allen daar en als je wilt, neem ff dit blommetje voor d’r mee.

H. Van harte hoor, ook namens mien man. :kus:

Wij straks ff de auto naar de dealer brengen en zien wat we thuis nog kunnen doen, want tja… wij gaan nog op vakantie. O ja? Ja!!! :cheer:

By the way… onze jongste kleinzoon is ook vandaag jarig en wordt 12.

Latersssssss :dag:

Moguh!

Beps: gefeliciteerd met mams! :slight_smile:

Roanna: WAT? Ga jij op vakantie? Wanneer dan? :wink: Haha… lekker hoor!! (Ben stiekem zelfs een klein beetje jaloers :slight_smile: ) en gefeliciteerd met je kleinzoon!

Trl: werken vandaag?

Kïm: welkom terug! Sealight lijkt mij ook wel een mooi hotel… Zit een beetje te twijfelen… of volgend jaar Sealight of naar Riu in Belek… (gratis waaahoee :smiley: )

Ik weer aan het werk… Vanavond weer turkse les… Heb er zin in :slight_smile:

goedemorgen meiden.
Beps gefeliciteerd met mams haar verjaardag, geef haar maar een dikke knuffel

ik achter mijn bureau, gisteren weer zumba gedaan man wat was het warm…en nu nog steeds is het warm ook op kantoor. weer geen ene bal te doen, balen dus.

http://www.fruitmandshop.nl/db/WAS4b0be2ef91f01/Boeket_Fruitmandshop_Medium.jpg

H. Gefeliciteerd, hier een blommetje, geniet van deze mooie dag. En wat een mooie leeftijd.

http://www.wenskaarten.nu/catalog/images/43-01204.gif

Oma Roanna ook gefeliciteerd met je kleinzoon.

Voor hem een kaartje. en een hele fijne dag.

Roanna,gefeliciteerd met je kleinzoon.

Cyn,ja ik weer aan het werk.Morgen hebben we de jaarlijkse maatschappelijk dag moeten we klusjes voor stichtingen gaan doen,helemaal geen zin in…Moet naar de kinderboerderij…
Hoezo gratis naar Belek???

Viva,weer lekker gezumbaat en nu weer niks te doen op het werk,duurt de dag lang dan he

Trl: nou ik hoop dan dat je mooi weer hebt!! Op het werk spaar ik punten van de hotelketen riu… Dus als klanten dat bij mij boeken dan krijg ik punten… En voor 14000 punten kan ik met 2 personen 1 week gratis in de duurste hotels van hun… Waaronder dus ook in Belek :wink:

@Roanna: Gefeliciteerd: 12… ook al zo een mijlpaal!!!

Dames ik ga me aankleden en dan wegwezen dus…:dag:

Cyn,dat is mooi zeg,dan hoef je alleen het vliegticket maar te betalen…Nou dan wist ik het wel hoor…

Trl: ja het vliegticket, en eventueel de bus van Izmir naar Belek… Ik zou dan 2 weken gaan… En dan 1 week in het midden met M. naar Belek… :slight_smile: Dus ik denk wel dat het dat gaat worden :wink:

Cyn,lekker en de bus kost geen drol dus …

Goedenmiddag ladies.

Bedankt nog voor de felicitaties. Kan er zelf niet bij zijn, maar dat komt goed als wij terug zijn van vakantie en dan zijn verjaardag bij de …juist ja, de Mac gaan vieren. Althans gewoon met ons gezinnetje dan he!!!

Zijn vanmorgen naar de dealer geweest. Heeft foto’s gemaakt en we brengen hem de dag voor onze vakantie weg, dan wordt hij daar opgehaald om naar Bunschoten te worden gebracht, om daar een hele nieuwe voorkant te krijgen. Na de vakantie zou die dan weer terug moeten zijn.

Ik kreeg zojuist ook de tickets binnen en heb alles al uitgeprint en op orde gelegd, dus we kunnen. :cheer:

@Cynthia: Doen!!! >>>

Roanna: ja toch! :wink:

@Bloem: Nou, vind dat je nog wel aardig wat moet leren en moet weten voor die cursus waar je nu mee bezig bent. Ik las het even over en moet zeggen… lijkt me behoorlijk ingewikkeld, maarja, als je er plezier in hebt, gaat het vaak ook wat makkelijker. Gelukkig heb je momenteel de tijd en het gaat je ook goed af las ik op FB, dus komt vast goed.

ckers. :cheer:

Zo ik ook weer thuis en ga zo mijn bedje maar in want morgenochtend naar Frankrijk dus weer een lange dag
Roanna : gefeliciteerd met je kleinzoon : 12 dat worden mijn 2 oudste kleinkids ookm gaat zo snel he
Beps : was het gezellig ?
Cyn : dat klinkt lekker zeg een weekje gratis in een rui
Trl : aan het werk en geen zin in werk voor de stichting…

hoi hoi

terug van t aquajoggen… echt helemaal dood… thee, film, bank+dekentje… gaap

@ roanna ja was erg blij verrast met het mooie resultaat van het harde werk van gisteren. was een erg goede stimulans
gefeliciteerd met je kleinzoon ook!! enneuhmm feessie bij de mac is altijd tof he

sorry voor de rest, ben weer foetsie

Zo dames ik ben weer thuis, een giga bos blommen voor mams gekocht, en gemeld dat ik als het weer camping-seizoen is, met haar naar het tuincentrum ga om eea aan te schaffen voor de tuin…

Nu maar zo naar bedje want morgen weer vroeg op voor Rubbie, en ik moet morgenavond tot 23 uur…

:turkey:Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek :turkey:
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Trl: 12 november tot 14 november : London
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem