Turkish Tea Time

Goedenmiddag all. :dag:

Net terug van de wijkmarkt en lekker ff een paar kaasbroodjes meegenomen en tevens even de schapjes gedaan.

@Beps: Dat wist ik wel. Jij 2 dagen vrij??? Nou, echt niet. lol2 Maargoed, wat je zegd, als het dan maar van 2 kanten komt he!! Werkse!

@Viva: He, toch even een lekker nachtje door kunnen slapen al dan niet chemisch. lol2 Enneh… mail… komt goed hoor. Jij ook werkse.

@Cynthia: Jij ook weer druk? Is het momenteel eigenlijk wel zo druk?

@TRL: Ik zal het even navragen als ik hem zie.

@Raak: :dag: Leuk nog steeds he!!!

Roanna: Op kantoor zelf valt wel mee… Maar veel administratie en uitzoekklussen momenteel…

Eet smakelijk met de kaasbroodjes! Lekker! :slight_smile:

Viva : gelukkig nu wel lekker door kunnen slapen
Roanna : aan de kaasbroodjes en naar de wijkmarkt geweest.
Ga ik dat ook nog doen ???lol2lol2lol2lol2
Cyn : heeft allemaal uitzoekklussen, wat een woord he
Beps : jaja onze Beps zit weer te werken, jouw potje zal snel vol zijn hoor

Ach mn collega wil volgend jaar saampjes een week naar ADR, en ik wil met Rubbie ook nog wel 1,4 week(iets langer dan 1 week) Dus… ach ja… moet sparen haha…

Markt… hoor ik markt…lol2lol2lol2

Beps: geen verre reis volgend jaar?

Het nadeel is dat veel ‘verre bestemmingen’ het beste te bezichtigen zijn in het najaar/voorjaar… en dan kan ik geen vrij nemen… dus… ehhhh… dat gaat niet echt lukken steeds…
Dus dan maar iig zorgen dat ik een paar keer lekker ga ontspannen kan. In mei wss met een collega, dan wss in juni met Rubbie, misschien nog met Bloemmie een rondreisje… dus… dan nog eind vd zomer met rubbie weer, ach wat een naar jaar lijkt het nu weer te worden 2011…lol2lol2lol2

Mmm ja daar zit wel wat in! Zeker richting de Azie kant op… En een paar keer korter is vaak lekkerder dan 1x lang :wink:

Kan het overigens kloppen dat ik niet meer normaal kan posten?

Pcies!!! Dus nu op het gemak aan het kijken welke alternatieven er zijn om in juni-juli eea te gaan bekijken…
Wat is ‘normaal posten’ ??

Ik kan alleen nog maar posten als ik iemand quote… En ik moet een beveiligingsvraag invullen… Steeds het getal 6 voluit schrijven…

Even zien of ik nog kan posten. lol2

@Beps: Sooo heee… dat is dus wel een heel druk progamma, maar gelijk hebbie hoor! Nou, bij leven en welzijn… wil ik zeker weten ook weer op vakantie en daar gaat vast en zeker weer zo’n cheap reisje Spanje met de familie bij zitten en de rest…??? We gaan het zien. :vak02:

Oh ja…heb gisteravond nog een paar leuke dingen bij de sale van MSmode besteld. Komt als het goed is morgen, omdat ik te laat bestelde, anders had ik het vandaag al binnen gehad. Zal mij benieuwen of het was is.

Weten jullie al dat ik volgende week ook nog weg ga? :cheer: lol2 lol2

@Cynthia: Oh… ik net niet. Kan/kon gewoon posten.

Bij mij doet hij het ook weer :smiley:

Mooi!! Ik heb geen last gehad…

@Roanna: OHH ja?? Waar ga je heen haha lol2… Maar ik zal ook eens kijken bij de MS…

Ben weer thuis dus… straks sportschool en dan lekker een dagje vrij(en dat houd ik ook want we gaan H haar verjaardag vieren)

lekker hoor, van alles in t vooruitzicht…

ik heb ook mn hostels voor krakow en zakopane geboekt, denk dat ik een goede afweging heb gemaakt qua prijs/lokatie en privacy en natuurlijk de randvoorwaarde wifi en breakfast included.

heb er wel veel zin an!
en tja… de reis naar canada/usa staat nog steeds in mn geheugen… vind het heel moeilijk om verstandig te doen en af te wachten…

net al gesport, nu ff eten aan t maken en zometeen weer verder met de studie. moet een opdracht inleveren. wel leuk, al kost het me veel tijd en voorbereiding om een geheel plan te schrijven

(voor de beeldvorming, moet een publiciteitsplan schrijven voor bedrijf x, die activiteiten y willen promoten… vind het moeilijk om concreet te schrijven over iets abstracts. mag alles zelf verzinnen, maar juist die vrijheid maakt het moeilijk, want geen leidraad enz… maar wel leuk hoor! dit zou ik wel kunnen doen als baan… dat merk ik wel :slight_smile: )

Zo ik ben weer thuis en een soort van dood…
Lekker op de machinetjes geweest, en me uitgeleefd, zo douchen en slapen…

Tot morgen

Hey dames!

Ook ik ben weer in het land!:vak02:
Traantjes bij het vertrek uit Turkije natuurlijk maar ook wel blij dat ik weer in Nederland ben.
Hier een klein verslagje:

De heenreis ging perfect, komen we in het hotel aan (Sealight Resort) blijkt dat manlief een email gestuurd heeft.
Hebben we dezelfde kamer als vorig jaar!
Toen we aankwamen waren we ook 5 jaar getrouwd dus een fles wijn en vers fruit ontbraken ook niet :cheer:
Voor de rest hebben we superveel gezien en lekker uitgerust.
We zijn bij Efese, Pamukkele en Sirince geweest en regelmatig hebben we bij Starbucks (achter de douane bij de cruiseschepen in Kusadasi) genoten van de mooie schepen die binnen kwamen.
Als uitsmijter hebben we gisteren een VIP bijeenkomst gehad (met nog een paar andere Nederlanders) omdat we voor de 2e keer in het hotel waren.
Gisterenavond een optreden van de vlaamse zanger Christoff (beetje type Thomas Berger) en het was helemaal compleet!

Ik ga nu ff naar mijn mandje toe:slapen:, was best moe, we hadden een uur vertraging omdat we een dronken passagier aan boord hadden en die moest eruit. Gelijk uurtje vertraging maar een fijne vlucht gehad!

Groetjes Kim:dag:

:turkey:Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek :turkey:
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Trl: 12 november tot 14 november : London
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Beps,van harte gefeliciteerd met je moeder,maak er een mooie en gezellige dag van.

Kim,welkom terug.

Zo ben ik ook even snel… zo mn bakken, farms ed, ontbijten met Rubbie en dan op naar mn ouders

@TRL(en de anderen ook alvast hihi) Dank je, ik zal de felicitaties overbregen(en laten zien denk ik hihi)