Viva : gelukkig nu wel lekker door kunnen slapen
Roanna : aan de kaasbroodjes en naar de wijkmarkt geweest.
Ga ik dat ook nog doen ???lol2lol2lol2lol2
Cyn : heeft allemaal uitzoekklussen, wat een woord he
Beps : jaja onze Beps zit weer te werken, jouw potje zal snel vol zijn hoor
Ach mn collega wil volgend jaar saampjes een week naar ADR, en ik wil met Rubbie ook nog wel 1,4 week(iets langer dan 1 week) Dus… ach ja… moet sparen haha…
Het nadeel is dat veel ‘verre bestemmingen’ het beste te bezichtigen zijn in het najaar/voorjaar… en dan kan ik geen vrij nemen… dus… ehhhh… dat gaat niet echt lukken steeds…
Dus dan maar iig zorgen dat ik een paar keer lekker ga ontspannen kan. In mei wss met een collega, dan wss in juni met Rubbie, misschien nog met Bloemmie een rondreisje… dus… dan nog eind vd zomer met rubbie weer, ach wat een naar jaar lijkt het nu weer te worden 2011…lol2lol2lol2
@Beps: Sooo heee… dat is dus wel een heel druk progamma, maar gelijk hebbie hoor! Nou, bij leven en welzijn… wil ik zeker weten ook weer op vakantie en daar gaat vast en zeker weer zo’n cheap reisje Spanje met de familie bij zitten en de rest…??? We gaan het zien. :vak02:
Oh ja…heb gisteravond nog een paar leuke dingen bij de sale van MSmode besteld. Komt als het goed is morgen, omdat ik te laat bestelde, anders had ik het vandaag al binnen gehad. Zal mij benieuwen of het was is.
Weten jullie al dat ik volgende week ook nog weg ga? :cheer: lol2 lol2
ik heb ook mn hostels voor krakow en zakopane geboekt, denk dat ik een goede afweging heb gemaakt qua prijs/lokatie en privacy en natuurlijk de randvoorwaarde wifi en breakfast included.
heb er wel veel zin an!
en tja… de reis naar canada/usa staat nog steeds in mn geheugen… vind het heel moeilijk om verstandig te doen en af te wachten…
net al gesport, nu ff eten aan t maken en zometeen weer verder met de studie. moet een opdracht inleveren. wel leuk, al kost het me veel tijd en voorbereiding om een geheel plan te schrijven
(voor de beeldvorming, moet een publiciteitsplan schrijven voor bedrijf x, die activiteiten y willen promoten… vind het moeilijk om concreet te schrijven over iets abstracts. mag alles zelf verzinnen, maar juist die vrijheid maakt het moeilijk, want geen leidraad enz… maar wel leuk hoor! dit zou ik wel kunnen doen als baan… dat merk ik wel )
Ook ik ben weer in het land!:vak02:
Traantjes bij het vertrek uit Turkije natuurlijk maar ook wel blij dat ik weer in Nederland ben.
Hier een klein verslagje:
De heenreis ging perfect, komen we in het hotel aan (Sealight Resort) blijkt dat manlief een email gestuurd heeft.
Hebben we dezelfde kamer als vorig jaar!
Toen we aankwamen waren we ook 5 jaar getrouwd dus een fles wijn en vers fruit ontbraken ook niet :cheer:
Voor de rest hebben we superveel gezien en lekker uitgerust.
We zijn bij Efese, Pamukkele en Sirince geweest en regelmatig hebben we bij Starbucks (achter de douane bij de cruiseschepen in Kusadasi) genoten van de mooie schepen die binnen kwamen.
Als uitsmijter hebben we gisteren een VIP bijeenkomst gehad (met nog een paar andere Nederlanders) omdat we voor de 2e keer in het hotel waren.
Gisterenavond een optreden van de vlaamse zanger Christoff (beetje type Thomas Berger) en het was helemaal compleet!
Ik ga nu ff naar mijn mandje toe:slapen:, was best moe, we hadden een uur vertraging omdat we een dronken passagier aan boord hadden en die moest eruit. Gelijk uurtje vertraging maar een fijne vlucht gehad!