Roanna: echt? 169 voor Istanbul…
Mmm think think… Maar goed… heel misschien ga ik over 6.5 week alweer… Maar ik hoop het niet ![]()
Roanna,met me mams lol2 Grapjeeeeee.Nee hoor ga samen met een vriendin,moet alleen nog op zoek naar een hotel,iemand suggesties in de buurt van het vliegveld Stansted.
En misschien dat we wel naar Madam Tussaud gaan daar,hier ook nog nooit geweest,wat is dan verstandiger hier de kaartjes te kopen of gewoon daar.
Roanna : kijk, dat lijkt er al meer op he:cheer::cheer::cheer:
Suc6 met kokkie zn ‘puist’
Hmmmm Istanbul, zou ik ook wel willen, maar eerst nog Bonaire en Antalya, anders krijg ik daar ruzie lol2lol2lol2druk druk druk druk druk
Beps : ik zal nix zeggen over de tv ![]()
Cyn : ik ben al zo vaak in Londen geweest en zou mij er ook echt wel 2 weken vermaken hoor, hoef je niet alles in een lang weekend te proppen he en kun je ook van de theaters genieten enzo
Raak: ik vind dat echt knap hoor! Ik persoonlijk heb zo’n stad al na een paar dagen gezien haha
Maar ik ben meer een strand mens enzo ![]()
Londen ik ben er nog nooit geweest, en eigenlijk trekt het me ook niet zo, zo ook parijs ook nog nooit geweest. Cultuurbarbaar he…
Jeeshhhh wat is het warm zeg, ik zweet me een ongeluk…en voel met zooooo brak van het weinige slapen. Vanavond echt vroeg mijn mandje in.
Viva : lekker joh eindelijk toch nog een klein beetje zomer, denk dat het bij jou echt van slaaptekort komtlol2 Ga maar lekker vroeg je mandje in
Parijs is en blijft voor mij de mooiste stad van de wereld
Cyn : ja voor strand moet je daar niet zijn en meestal voor het :zon02: ook niet he
Raak: helemaal mee eens ![]()
Ja echt. Kreeg er speciaal een nieuwsbrief over, maar was dacht ik alleen het afgelopen weekend te boeken en dan kon je reizen tot in Januari dacht ik.
Tja… Londen… ben er nog nooit geweest en eerlijk gezegd trekt het mij ook niet zo, dan alleen voor een weekendje. Nee, dan liever Parijs. Mogen ze mij voor wakker maken.
Onze zoon doet regelmatig met Rianaire van die weekendjes, zo ook Londen. Hij boekt dan ook altijd zelf de goedkoopste acco erbij, maar weet even niet hoe en wat. Wil het wel ff voor je vragen TRL.
Oh ja…dat van kokkie lijkt op een huidontsteking en heeft er pencelinezalf voor gekregen en moet voor wij weg gaan wel even terug komen om het te laten zien.
Uhhhhhhhh… TV? Heb ik wat gemist, of krijg ik dat nog te horen? lol2 lol2
@Bloem: Hoestie? Ik heb je nog niet gezien vandaag. Druk met studeren en dergelijke?
@Viva: Inderdaad Viev… effe lekker je rug laten masseren door Hubs en dan vroeg je mandje in. :kus:
Ik kan ook weken doorbrengen in die steden: De buurt, de stad zelf, bezienswaardigen, en en en … London: Ohh een de dierentuin, idd Madame T, ehhh naar het wetenschappelijk museum HARRODS!!!(zeker met deze tijd, daar er al kerstmarkt is…) Nou ga maar door…
GAAF!!!
Die van Istanbul had ik ook gezien, wilde graag maar kan er niet heen in deze tijd ivm werk… komt nog…
nu aan eht werk, nog maar 2 uur haha
hoi hoi
ja ik ben er wel hoor, alleen druk bezig vandaag en ook hoofdpijn dus tussen het leren door, ff dutjes gedaan en nie zoveel puf om te reageren… sorry
@ wendy welkom thuis
@ trl london, leuk!
Jaja ik ben weer thuis ondertussen, alles gedaan wat moest(bahbahbah het eten van de honden is prima, maar ohhh wat is lever toch vies… om te snijden ed…)
Nu even nietsen, de bakken door, en lekker naar bed… Morgen vrij, woensdag wordt H 75 jr, dus naar mn ouders… Ach ja en dan is de week al weer bijna om…
Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek ![]()
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Trl: 12 november tot 14 november : London
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Zo ik ook wakker, nu 2 dgn VRIJ!!! Vanavond naar de sportschool, morgen mn mams jarig…
Jaja… en dan is de week al weer bijna om en gaan er een aantal dames weg…Ohhh heerlijk de zon in…![]()
Viva,vanacht beter geslapen ?
Beps,lekker 2 dagen vrij.
Roanna,ja vraag maar eens,als je dat wilt doen.
Goeiemorgen!
Hier weer een werkende ![]()
Beps: 2 dagen vrij… Lekker! (Zou willen dat ik dat kon zeggen
)
Viva: goed geslapen vannacht?
Verder echt even geen idee… Dus ga maar aan de slag!! :dag:
Goedemorgen
Beps : lekker 2 daagjes vrij en morgen groot feest
Cyn : jij weer aan het werk
Trl : nog op zoek naar goedkoop hotelletje
Zo meisjes ik allang weer achter mijn bureau, moest heel even wat afmaken. Nu ff tijd voor ww.
Ja gisteravond met slaappil om 10 uur plat, en vanochtend er om 6.30 uur uit, wel een beetje duf maar goed geslapen dus.
Roanna heb je mail ontvangen hoor, moet even kijken hoe en wat maar we komen zeker. dus wordt vervolgd.
Beps lekker vrij
Raak laatste dingen aan het regelen voor bonaire
Cyn wil vrij
Bloem aan het leren, nog een beetje hoofdpijn of is het gezakt.
Trl op zoek naar hotel
en ik nu weer aan het werk.
Haha lekker vrij 2 dagen, was van korte duur. HAHAHAHAHA… Maar goed, ik krijg ook vrij als ik erom vraag dus: Ik ga zo ff werken van 12-16.30
Tot straks
Zo daar ben ik weer va het werk haha… (nog) niet druk, maar ik verwacht van wel…