@Wendy: welkom thuis, en idd niet doen hoor, meteen door naar een feest(of wat dan ook) Wij waren na Thailand eerst naar huis, dingen kijken, en toen āshoppenā voor een TV⦠ook dat ging al niet lukken omdat mn hersenen nog ergens op die vlucht waren leek hetā¦
Sterkte weer met werkenā¦:kus:
Ik weer online en zin en tijd om te reageren. Zaterdag een verjaardag gehad, en zaterdagavond visite van mijn vriendin met man. Toen was het dus 3.00 uur 'snachts voor ik mijn bedje zag. Gisteren heerlijk bankgehangen met hubs en Damber, we zijn weer eens verslaafd aan een serie, ik heb ondertussen 8 volledige seizoen gedownload, 3 kwartier per aflevering en 21 afleveringen in een seizoen, dus we kunnen nog even vooruit. Echt zo gaaf. Smallville wel eens van gehoord??? Nou ik dus hiervoor niet, maar het is heel leuk om naar te kijken een beetje tussen Dawson Creek en Mcleod Daughters in, maar dan met een vleugje sf.
Gisteren dus bijtijds naar bedje maar helaas ik heb het nog kwart voor 4 zien worden zonder een minuut te slapen, dus nu helemaal brak.
Tja zaterdag ook naar utrecht, de tijd komt toch nog wel he.
Wendy weer terug van vakantie, zo te lezen heerlijk bijgekomen, helaas wat regen gehad en ook nog een jetlag incl. feestje.
Beps paps en mams een nieuwe auto en weer een vakantie, altijd al geweten dat je van de rijke tak kwam hoor. hahahaha. nee het is ze gegunt hoor.
Roanna verwent door kokkie wat lief en attent van hem. hij is en blijft een poeppie.
Miere nog een weekje en dan jij ook naar turkijeā¦en lekker turks gegeten.
Bloem aan het shoppen op internet, en wel geslaagd maar niet alles past, ik vind dat altijd zo k*t om de boel weer terug te sturen.
Raak lekker over de veluwe wezen toeren.
Cyn niet gespot, druk op msn denk ik.
Tlr. in de file gestaan en ook nog cluppie verloren.
Zo ik ga even vissen. hahahaha.
Goedemorgen, zitten samen aan de koffie lol2lol2lol2
Sluit me voor het gemak ff bij de prima updates aan anders staat er zooo vaak hetzelfde he:dag::dag:
Ik ook al even druk geweest. Moest nog weer achter de verzekering aan bellen en daar werd ik even van het kastje naar de muur gestuurd, maar als het goed is, komt het nu in orde. De dealer ook gebeld en die zou terug bellen. Verder de kattebak verschoond. ( gedoucht dus ) en nu ff eindelijk aan mijn 2e bakkie.
Nu weer even achter de pc en heb mail dat de reservering oke is. Mail volgt vanavond!! :cheer:
Leuk he Raak zo saampies? lol2
@Wendy: Welkom terug op aarde en meteen weer aan de slag. Zo te lezen, hebben jullie het heerlijk gehad en daar ben ik heel blij om. :kus:
@Viva: Nou, je moet er het geduld maar voor hebben, om al die films te bekijken. Ach⦠vroegah⦠toen de kinderen tieners waren, zat ik hele avonden met hen voor de tv, met de toen nog gehuurde videoās te kijken. Alleen nu⦠ik kan de tijd en het geduld er niet meer voor opbrengen, maar het zal vast een mooie serie zijn. Veul plezier ervan!
@TRL: Succes weer met je 1e werkdag. :mad: Hihihi.
Enneh⦠julle hebben het gezien he⦠level 59. :cheer: :cheer:
Wendy : welkom terug en uiteraard sterkte met je eerste werkdag. Klinkt allemaal heel erg geslaagd, behalve de regen dan he
Roanna : jaja en dan op tv meteen de hoofdprijs : heb me nog niet verveeld, zometeen ff de stad in, het :zon02: schijnt hier lekker
Beps : en de lunch en het avondeten en het ontbijt lol2lol2lol2
Viva : jij het weekend lekker nieuwe serie zitten kijken, ken het ook niet hoor
Trl : was wel gezellig druk maar dan bedoel ik meer rond Ede, iedereen trok er een daagje op uit met het mooie weer he
Raak,klopt idd de kleine plaatsjes rondom ons zijn met mooi weer wel gezellig druk.Hoenderloo trekt dan ook altijd wel.
Zo net ff tickets geboekt voor London,vertrekken helaas sāavonds pas en zondag vroeg weer terug,maar een dagje London moet wel voldoende zijn aangezien we toch niet naar Musea gaan
Kokkie nu ff naar de HA, want heeft waarschijnlijk laatst verkeerd gespoten en heeft nu net een soort van puist op zijn maag ( huid) zitten. Tssss⦠ook altijd wat! :mad: Daarna ff schappies doen.
Afgelopen weekend hadden ze van de O*D ook zoān leuke aanbieding van 4 volle dagen naar Istanbul voor ⬠169, maar voor mij is het een en ander nog een bietje te onzeker, anders had ik dat best gewild.