Turkish Tea Time

:turkey:Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek :turkey:
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Wendy,welkom thuis.Jammer van de 3 regenachtige dagen,maar lekker uitgerust.

Roanna,ja volgende keer weer met de trein als die rijdt.

Beps,idd volgende keer kijk ik eerst.Had ook via de A2/A12 kunnen gaan,maar ja ook daar stond file hoorde ik.

Vandaag weer aan het werk,ben benieuwd wat er ligt.

@Wendy: welkom thuis, en idd niet doen hoor, meteen door naar een feest(of wat dan ook) Wij waren na Thailand eerst naar huis, dingen kijken, en toen ā€˜shoppen’ voor een TV… ook dat ging al niet lukken omdat mn hersenen nog ergens op die vlucht waren leek het…
Sterkte weer met werken…:kus:

Goedemorgen meiden.

Ik weer online en zin en tijd om te reageren. Zaterdag een verjaardag gehad, en zaterdagavond visite van mijn vriendin met man. Toen was het dus 3.00 uur 'snachts voor ik mijn bedje zag. Gisteren heerlijk bankgehangen met hubs en Damber, we zijn weer eens verslaafd aan een serie, ik heb ondertussen 8 volledige seizoen gedownload, 3 kwartier per aflevering en 21 afleveringen in een seizoen, dus we kunnen nog even vooruit. Echt zo gaaf. Smallville wel eens van gehoord??? Nou ik dus hiervoor niet, maar het is heel leuk om naar te kijken een beetje tussen Dawson Creek en Mcleod Daughters in, maar dan met een vleugje sf.
Gisteren dus bijtijds naar bedje maar helaas ik heb het nog kwart voor 4 zien worden zonder een minuut te slapen, dus nu helemaal brak.
Tja zaterdag ook naar utrecht, de tijd komt toch nog wel he.

Wendy weer terug van vakantie, zo te lezen heerlijk bijgekomen, helaas wat regen gehad en ook nog een jetlag incl. feestje.
Beps paps en mams een nieuwe auto en weer een vakantie, altijd al geweten dat je van de rijke tak kwam hoor. hahahaha. nee het is ze gegunt hoor.
Roanna verwent door kokkie wat lief en attent van hem. hij is en blijft een poeppie.
Miere nog een weekje en dan jij ook naar turkije…en lekker turks gegeten.
Bloem aan het shoppen op internet, en wel geslaagd maar niet alles past, ik vind dat altijd zo k*t om de boel weer terug te sturen.
Raak lekker over de veluwe wezen toeren.
Cyn niet gespot, druk op msn denk ik.
Tlr. in de file gestaan en ook nog cluppie verloren.
Zo ik ga even vissen. hahahaha.

Viva: smallville… nee geen idee! Ik keek vroeger wel altijd D. Creek… Vond ik super!

En inderdaad druk op msn :wink: :wub:

Goedemorgen, zitten samen aan de koffie lol2lol2lol2
Sluit me voor het gemak ff bij de prima updates aan anders staat er zooo vaak hetzelfde he:dag::dag:

@Viva: Dacht al dat je in je HA zat, kwam een lege bak tegen haha…

Zo alles aan kant, Raak zit lekker aan de volgende fase in t leven: aan de koffie met J…;)!!! Heerlijk hoor, saampjes genieten nu…

En nu… niets eigenlijk haha

Goedemorgen all. :dag:

Ik ook al even druk geweest. Moest nog weer achter de verzekering aan bellen en daar werd ik even van het kastje naar de muur gestuurd, maar als het goed is, komt het nu in orde. De dealer ook gebeld en die zou terug bellen. Verder de kattebak verschoond. ( gedoucht dus ) en nu ff eindelijk aan mijn 2e bakkie.

Nu weer even achter de pc en heb mail dat de reservering oke is. Mail volgt vanavond!! :cheer:

Leuk he Raak zo saampies? lol2

@Wendy: Welkom terug op aarde en meteen weer aan de slag. Zo te lezen, hebben jullie het heerlijk gehad en daar ben ik heel blij om. :kus:

@Viva: Nou, je moet er het geduld maar voor hebben, om al die films te bekijken. Ach… vroegah… toen de kinderen tieners waren, zat ik hele avonden met hen voor de tv, met de toen nog gehuurde video’s te kijken. Alleen nu… ik kan de tijd en het geduld er niet meer voor opbrengen, maar het zal vast een mooie serie zijn. Veul plezier ervan!

@TRL: Succes weer met je 1e werkdag. :mad: Hihihi.

Enneh… julle hebben het gezien he… level 59. :cheer: :cheer:

Laterssssssss :dag:

JAAAA 59!!! Ik wacht het wel af, ik ben vrij!!! Tenminste niet de hele avond…maar ben thuis vanavond va 20 uur!

Wendy : welkom terug en uiteraard sterkte met je eerste werkdag. Klinkt allemaal heel erg geslaagd, behalve de regen dan he :slight_smile:
Roanna : jaja en dan op tv meteen de hoofdprijs : heb me nog niet verveeld, zometeen ff de stad in, het :zon02: schijnt hier lekker
Beps : en de lunch en het avondeten en het ontbijt lol2lol2lol2
Viva : jij het weekend lekker nieuwe serie zitten kijken, ken het ook niet hoor
Trl : was wel gezellig druk maar dan bedoel ik meer rond Ede, iedereen trok er een daagje op uit met het mooie weer he

@Raak: Ik kijk bewust niet, wil nog wat ā€˜innerlijke’ rust houden :wink:

:turkey:Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek :turkey:
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Trl: 12 november tot 14 november : London
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Raak,klopt idd de kleine plaatsjes rondom ons zijn met mooi weer wel gezellig druk.Hoenderloo trekt dan ook altijd wel.

Zo net ff tickets geboekt voor London,vertrekken helaas s’avonds pas en zondag vroeg weer terug,maar een dagje London moet wel voldoende zijn aangezien we toch niet naar Musea gaan

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Mogen jullie zelf invullen wie dit zijn. :cheer: :cheer:

J. en Raak op Bonaire in alle rust, of R. en Roanna in ADR? lol2 lol2

@TRL: Ik las het net. Wat tof voor je. :cheer: Met wie ga je? Met vrienden?

Leuk hoor en het kost ook bijna niets tegenwoordig.

Roanna : ik denk jullie, heb bij Bonaire nog nooit bergen gezien lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
Trl : altijd leuk een daagje Londen, veel plezier !!!

Trl: lekker zeg!! Doe je goed :smiley: En ja 1 volle dag Londen is genoeg hoor! :slight_smile:

Haha… wij hadden in Londen aan 2 wkn nog niet genoeg… Maar om te shoppen: PERFECT
DUS:
TRL LEkker hoor!!!

@Die foto zijn wij…volgend jaar :wink:

Meen je dat serieus? 2 weken in Londen? Pfff dan zou ik echt gillend gek worden… :wink:

Oh, dan moet het vast dit plaatje zijn, want het moest wel op J. prepensioen slaan. lol2 lol2 lol2

@Beps: Mag ook. lol2 lol2

Kokkie nu ff naar de HA, want heeft waarschijnlijk laatst verkeerd gespoten en heeft nu net een soort van puist op zijn maag ( huid) zitten. Tssss… ook altijd wat! :mad: Daarna ff schappies doen.

Afgelopen weekend hadden ze van de O*D ook zo’n leuke aanbieding van 4 volle dagen naar Istanbul voor € 169, maar voor mij is het een en ander nog een bietje te onzeker, anders had ik dat best gewild.