helemaal niet erg hoor… hahaha hier zit er nog 1. Maar weet je wat erg is ik ben ook dan net terug en nu vragen mensen van ADR heb je alweer geboekt?? Ja dat is erg hoor. Maar goed ik ben ook afhankelijk van de prijzen… En ik vind de prijzen tot nu toe meevallen om eerlijk te zijn.
hahahahahhaha
Miere : jammer had wel ff gezelli geweest he. enne : :cheer:leuk !!!
Beps : je bent echt te errug lol2
Roanna : heppie wat gescoord ??
Trl : jij niet vrolijk zeker ?:mad: Was vandaag nog in jouw stad, had rondje Betuwe/Veluwe gemaakt, heerlijk was het
Goedenavond ladies.
@Miere: Owwww…wat ruikt het lekker. Eet smakelijk zo. Nog steeds druk met al de werkzaamheden dat je geen eens tijd hebt om kleding te kopen en het dus maar laat komen en dan geen tijd ziet om het op te halen. lol2 Nou, je hebt vast nog wel wat om aan te trekken. Fijn joh, dat het met je kleine meissie ook zo goed gaat.
Nee, heb zelf eigenlijk niets gescoord. Allemaal al winterkleding. Bah… niks aan. Ik dacht miss hier of daar nog wat afgeprijsde dingetjes van de zomer… nou eg nie, nergens nie. Ik kijk nog wel even bij de postorders.
Enneh…ja, ja, ik stond ff bij de “mutsen” te kaike
bij het prijzencirrcus en toen kreeg een tassie in mijn handen gedouwd door kokkie. Die had mijn lievelingsgeurtje weten te scoren en had het als een kadootje in laten pakken. Lief he? :wub: Ja, alles met 20 % korting had die dame gezegd. Hihihi.
Nog ff bij de hemo koffie met wat erbij genomen en toen weer naar huis op aan.
@Beps: Oh leuk werk he en dan nu al kaike voor volgend jaar. Nou, ik zal me ook eens aanmelden voor een nieuwsbrief van ADR. We gaan het zien.
@Jac: Jij ook al. Nou, gelijk heb je. Je kunt nu nog gaan en staan waar je wilt, dus gaan met die banaan.
@Raak; Dan was je dus weer in de buurt? Ik zag al veel mensen rijden met de kap open en dan denk ik altijd dat jullie dat zijn. Gek he!!! Ik hou dan altijd de foon in de gaten. lol2 lol2 Wat wat mooi is het nu weer daar he? Straks als alles gaat verkleuren… nog mooier.
Ach… dan zitten jullie heerlijk met de billekes in het warme zand daar ginds. :cheer:
@Roanna: Als de prijzen bij de meeste toeroperators bekend is zal dat ook bij de ADR -reisbureau verzonden worden. Mocht ik ze al hebben(al dan niet via Jac) dan krijg jij ze ook hoor ;)!!!
En ach wat is Kokkie weer lief!! !Lekkr ruiken is toch ook voor hem lekker ;)!! !:unibrow:
Ik ben zooo muf… zo maar gewoon naar bedje ![]()
@beps: truste
@roanna: wat lief van kokkie!!! en een leuke dag gehad. Ikke gisteren in amersfoort en nog volop zomerkleren te verkrijgen. Zag een korte broek van 130 euries nu voor 15!!! Wel gepast want een witte broek is nooit weg toch maar helaas te groot…
En in elburg ook nog volop zomerkleren in de outlet. En ja zelfs bij ons nog!!! hahaha. Maar goed ik ga de 13de niet… hoewel ik in mijn gedachten er nog steeds zit hoor ![]()
@Beps: Bedankt. Ik hou me aanbevolen hoor!
Maar… eerst… mag… ik…zelf… nog … even … gaan, dus kan het dan ook al vragen. lol2 :cheer: Of nie dan?
Weltrusten alvast. :dag: Ga je naar de “markt” straks? Hebbie ook hele lekkere geurtjes.
vragen staat altijd vrij!!! en moet je zeker doen…
@Roanna: Ik verwacht eigenlijk dat het er komende week al is, voor je gaat… dus vandaar dat ik het aanbood. Toen wij weggingen lagen de prijzen er al, alleen mocht hij ze nog niet uitgeven omdat de andere organisaties nog niets prijsgegeven had. Nu het bij Erke en Nack er al is, zal hij ook niet lang uitstellen…
Ohhh en vergeet de kortingsbonnen niet te vragen !!! :kus:
@Jac: Ik ben C en O, V en P, miss Tam, Zari, en nog wel een paar andere, zelfs van die outlet dingessen, maar niks naar mijn zin. Wel winterkleding en die zomerkleding die er nog was…is net niet wat ik nog zoek.
Maar bedenk me net… a.s. zaterdag moet ik toch ergens voor in Utrecht zijn, dus miss daar nog ff kaike.
ik ga mijn tas inpakken voor morgen…
welterusten voor straks allemaal en tot vrijdag!!!
@roanna: shop ze dan alvast
Raak,jammer dat ik niet thuis was dan,had je een bakkie kunnen komen drinken,en stad hahahah tis een dorp hoor,saai hier he op de zondag …
En ja niet echt vrolijk nee en er dan ook nog ruim 2 uur over doen om thuis te komen,pffffff ernstige verkeershinden op de A1 werden omgeleid via Almere…
Roanna,verwend door kokkie leuk hoor.
Beps,ik zal het proberen,maar boeiend is het niet hoor.
Bloem,jammer dat niet alles pastte…maar het blijft nog even lekker weer dus de winterkleding nog niet echt nodig.
Miere,leuk en spannend weer…
@Beps: Oke. Nogmaals dan… ik hou me aanbevolen. :cheer:
@Jac: Fijne werk/vakantieweek. :vak01:
Van de A1 is toch bekend, ze zijn echt giga aan het ‘opknappen’… zelfs gisteravond rond 20 uur stond daar een file van een km of 6 denk ik… Echt balen hoor… Even naar mn ouders doen we 3 keer langer over…
Zo eerst die domme(maar zo welkome) gifts nog afmaken…ben er ‘bijna’ nog ‘maar’ 40…
Beps,wij gaan normaal met de trein en kom verder nooit die kant uit met de auto,dus wist het niet.
@TRL: En dan heeft je cluppie ook nog verloren, dus wat een k*tdag he!!! Kom je daar helemaal voor van de Veluwe lol2 en dan ook nog in de file. Weet je dat gelijk voor een volgende keer. hihihi. Weer fijn met de trein, al moet die dan wel rijden natuurlijk.
@Beps: Ik heb net ook ff gekeken en vooral bij Arko zijn de prijzen best redelijk te noemen. Althans vind ik. Neckervrouw weer duurder en sunnyweb nog duurder. We wachten het af. Pfffff…duurt nog zolang. lol2
Zo ik weer op, wat een tijd zeg… maar goed Rubbie moest vroeg op, en ik dacht ga ik mee, doe mn dingen en heb ik de hele dag nog haha…
@TRL: Pfffff ok, ja ik zou denk ik ook wel met de trein gaan, maar als ik dan met de auto ging: Kijk ik altijd even op ANWB, of op teletekst om te zien of ik ‘iets’ verwachten ga onderweg. Dat ga jij nu ook vast doen hihi…:)!
@Roanna: Ach Erke en Nack liggen niet ver uitelkaar, zeker niet waar het select betreft… scheelt geen 10 euro per 2 wk pp… dus… ik ga wachten hoe het zit met het huisbureau ;)!!!
En nu…FARMEN!!!
Zo wij ook weer thuis, waren vrijdag al terug, maar toen gelijk door naar een bruiloft (kan het je sterk afraden om na zo’n vlucht gelijk naar een feest te gaan…)
Verder hebben we echt een super huwelijksreis gehad op Jamaica, het blijft een geweldig land.
op m’n verjaardag met dolfijnen gezwommen, weer naar nine miles geweest en zijn naar de YS falls en black river geweest, niet super veel excursies hebben voornamelijk gekozen voor rust.
Helaas hebben we de laatste 4 dagen regen gehad, in die 2 weken hebben we 3 tropische stormen aan de westkust gehad waar wij de resten regen en wind van kregen… helaas, maar toch 1,5 week lekker kunnen zonnen.
nu, weer back to life en weer aan het werk