Ik wist serieus niet eens wat een ripstick was hahaha ![]()
Hahahaha,⦠Cyn, ik ook niet, maar ik heb gezien wat er aangewezen werd door Bloemmie hihi!!!
Ik vind heel eerlijk gezegd de kinderen hier altijd vrij irritant met die dingen⦠Altijd midden op de weg enzo⦠Grrrr
:finger: tja de jeugd van tegenwoordig he? :finger:
Is opgevoed door de jeugd van toen!!! (wij dus en wij zijn/waren ook asso)
Zo zit er bijna opā¦haha klaar, naar Rubbie en dan boodschapjes en lekker saampjes de avond doorbrengenā¦
J en H hebben vandaag de bestelling van hun witte bakkie(auto) bevestigd, dus zijn volgende maand de off eigenaar van hun 1ste nwe autoā¦:)!!!
@beps: super voor je oudersā¦
@bloem: de ninoĀ“s hebben dan eindelijk een verjaardagscadeau hahahahaā¦
@cyn: gaat nu echt weg met kerst
ikke geshopt hahaha alweer ja, maar nu 1 dingetje gekocht een vestje meer niet goed he.
morgen oppassen op mijn neefjes vanaf half 9!! Vroeg mijn bedje uitā¦
iedereen een fijne avond!!
Goedenavond inmiddels. :dag:
Eerlijk gezegd wist ook niet dat die skateboarden zo heten. Ik zie altijd op de ZM wel iedereen met zoān ding sjouwen. Ik weet niet eens of mijn kleinkids zoiets hebben, maar heb ze er ook nog nooit over gehoord.
@Beps: Geniet van je vrije(rs) avond.
Oh en ik vind het zo tof voor J en H. he!!! Hun nieuwe carr. Grandioos.
Wij vanmiddag even met de dochter hier naar de stad geweest. Ik was even gaan kaike voor een foontje omdat deze afliep, maar ik kan er gewoon nog mee doorgaan en dan opzeggen, wanneer ik wil. Dus blijf ik voorlopig nog even bij mijn āoudeā foon.
Enneh⦠waren even bij Actian en daar stonden de kerstspullen al en al die blagen ( die jeugd van tegenwoordig ) :unibrow: zaten op die pluche beesten met kerstmuziek te drukken. Oeiii⦠wat irri, steeds datzelfde kerstdeuntje te horen en vooral nu al. Pffffffff.:mad: Ik heb alwel vast mooie kerstkaarten gescoord. Tja⦠kun je maar beter al maar thuis hebben. lol2 lol2
Oke dan⦠iedereen een fijne avond verder. :dag:
Zo ik ook thuis, even geruild met een collega, dus lekker vrij morgen!!!
Nu op naar het eten, dan even J en H een blommetje brengenā¦hihi zo blij voor ze ![]()
Zo dan, weer bijgelezen, kostte me een stief halfuurtje!
En vervolgens vergeet ik het meeste weer!
FF denkenā¦
@ Natuurlijk eerst Roanna, wel verwacht, maar toch vervelend nieuws. Eerst maar lekker op vakantie, en laat het dan maar aan de āvakluiā over!
@ Cyn naar Noordwijk met de kerst, waar precies? Moet hier vlak bij ons zijn, al die bungalowparken zitten dichterbij bij ons dan bij Noordwijk!
Doe anders ff een PB-tje?
@ TRL weer terug, helaas met strubbelingen met mams, komt wel weer goed, denk ik?
@ OOoooooooooooo, wat erg, ik weet het niet meerā¦Papaās in verzorgingstehuizen, papaās met nieuwe autoās, heipalen, werkreisjes, uitgewerkte hubs, iets met boards, schaatsseizoen,ā¦en nu echt blanco.
**
Ikke nog een weekje werken, en dan nog zaterdag, maar das anders, hihi.
Alle cadeautjes al in huis, heb niet zoveel tijd om alles te doen voordat ik wegga, dus moet een strakke planning maken.
En huis moet ook netjes, want er komt iemand in mān huis om op de dierentuin te passen, ben er heeeeeeeeeeel blij mee!!
Ga nu maar ff Nemo kijken, ooit gezien, vind het een leuke film zit veel meer in als alleen een tekenfilm!
**
O ja, @ Raak vlieg jij vanaf S*****l? en hoe laat dan?
XXX allemaal
Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek ![]()
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
En de verjaardagen nog ā¦
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Beps,helaas heb ik niet veel te vertellen,maak niet veel meer mee,sorry.
Roanna,jij al kerstkaarten gescoord,heb je die in elk geval binnen.
Miere,strakke planning en volgende week eindelijk weer naar Turkije.Hoe gaat het met je kleindochter?
Cyn,lekker met kerst naar Noordwijk
Straks maar weer eens naar me cluppie,helaas rijden er geen treinen dus maar met de auto denk ik.
Goedemorgen all, ik zie hier een :zon02: :cheer:
Miere : ik vertrek va Schiphol om 09.35 dus ben er rond 07.00 en jij ?
Roanna : al kerstkaarten??? Ik moet nog op zomervakantie lol2
Beps : vandaag heerlijk daagje vrij saampjes
Trl : naar cluppie toe met de auto
Bloem : en? pasten de kleren goed
Cyn : definitief geboekt, lekker hoor
Wij gaan straks lekker ff er op uit, weer ziet er heel goed uit
Ook goedemorgen all. :dag:
Ook hier een stralend :zon02: en daar wor ik weer zo vrolijk van. Heb wel de :was: aangezet, kan die straks nog mooi even naar buiten.
Ik denk dat we ook vanmiddag maar weer eens naar de stad moeten, (koopzondag)/ Alweer? Nou, gister was het overal zo beredruk en ik hoefde alleen maar even voor die foon naar T-Mo, maar dat is nu geregeld. Waren niet echt de winkels ingeweest, dan alleen later even schapjes wezen doen.
@Bloem: En? Zat er dit keer weer wat bij wat je past en wilt houden? Ik heb gisteravond samen met dochter ook nog ff zitten kijken bij BP en ze hadden echt weer leuke dingen.
@Raak: Ja, ik heb de kaarten al in huis. Was natuurlijk nog niet de bedoeling, maar als je ze dan toch voor een leuke prijs ziet liggen en het zijn nog leuke kaarten ook, (vind ik) heb ik ze al maar mooi vast in huis gehaald. lol2 Enneh⦠ik ga ook eerst nog op zomervakantie hoor. :cheer: lol2 lol2
@TRL: Heel veul plezier met en bij je cluppie. :dag:
@Miere: Oh, lekker hoor⦠voor jou schiet het nu ook op. Toch altijd wel weer spannend he.
De rest nog niet wakker denk ik.
Nou, iedereen een hele fijne zondag. Geniet van het mooie en warme weer. Het zal 24 graden worden, dus⦠mensen neem het er nog van.
Laterssssssssss :dag:
mogguh
ben nog een beetje moeā¦
@ raak ja 1 trui met vleermuismouwtjes, heb hem meteen gisteravond aangedaan. zat als gegoten, heb al gekeken of de andere kleuren ook beschikbaar waren, maar helaas⦠niet in de juiste maatā¦
de broeken waren drama, heb dus opnieuw moeten bestellen, gewoon echt de verkeerde maat, meestal moet het in een paar keer⦠hihi, je ziet elke keer weer dingen van: owh ja⦠maar dat geeft niet.
ik moet zo naar de sportschool maar echt geen zin inā¦
Ik al even wakker, lekker een stiemum vrij dagjeā¦
Collega wilde graag werken dus: GRAAG!!! (Potje heeft al een bodem, dus ik maak me niet zo druk ;)!!)
@Bloemmie: Ohhh irri al het niet pastā¦
@Roanna: Hier ook zonnetjeā¦
@Raak: lekker optijd vliegen, dus ⦠wie weet mini-meeting op Schiphollie met Miertje
@Mierre: Voor jou ook al bijna dus⦠lekker weer alle familie daar zien
@Trl: Ook als je niets te melden hebt(wat vertel ik nu dan⦠ook niets bijz) deel je wel met elkaar⦠C doet leuke dingen, je werk iets bijz⦠zulke dingen⦠niet alleen leed, ook het lieveā¦:)!!
En nu⦠brunch⦠:dag:
Jemmig⦠heb ik al de hele week een btje gedaan, maar mn FB-box met verzoeken/gifts/vragen stroomde over⦠Heb ik al zo een 400 weggewerktā¦(div spelen dat wel) staan er nog meer dan 100⦠en dat voor 1 wk vakantieā¦
zo ikke opgepast⦠pfff wel vermoeiend maar wel leuk.
Ik ga zo mijn tas inpakken voor mijn werkvakantieā¦
@beps: hoe staat het met de verzoeken wordt het al minder?? Gelukkig heb ik daar niet zo last van hahaha. En heeft gebruncht
@bloem: jammer dat de broeken niet goed waren.
o ja en ik zag dat bij sommige de prijzen alweer bekend waren voor volgend jaarā¦dus ik maar weer eens kijken hahaha. Weekje in mei?? Ach wie weet.
@Jac: Al mail gehad dan??? Want ehhh dan willen nog 2 stellen(hihi jaja auto kopen en ook weer boeken hoor) ook denk ik iets boeken voor ehhh nou ong ehhh juni ofzoā¦![]()
Hoi, na een warme zondag, lekker hoor! Weer zomerkleren aangedaan vandaag.
Askim weer in de keuken bezig, dus dat wordt weer turks smullen straks. Zit nu al aan het brood, kan er niet vanaf blijven!
@ Raak, ik vlieg later, om 1 uur pas, dus hoef er pas om een uurtje of 11 te zijn, dus geen minimeeting op schiphol!
@ TRL, kleindochter prima, zeer prima zelfs, is echt een schatje, en altijd vrolijk. Enneā¦ssssst, er komt er weer eentje bij! Maar is nog geheim voor de rest van de familie, is nog heel pril, dit keer van mān oudste zoon.
@ Bloem aan de nieuwe kleren, er blijft altijd wel iets over wat past, gelukkig. Ik had ook een en ander besteld bij W**p, maar moet het ergens ophalen, maar die openingstijden passen niet met mijn werktijden, ff zien hoe ik dat nou weer oplos.
@ Beps lekker dagje vrij, en al weer aan volgend jaar aan t denken.
@ Roanna weer de stad in geweest, nog wat leuks gescoord?
@ Jac ook al weer aan t kijken voor volgend jaar,
Nog gehoord van dat vliegtuig gister? Er zat een vriendin van Crazy in, die terug uit Marmaris kwam. Ik heb haar nog niet gesproken, gelukkig is het goed afgelopen. Wel schrikken, lijkt me.
Nou ik ga aan de turkse pot, alvast een fijne week, ik heb niet zoveel tijd om langs te komen, denk ik.
XXXX
@Miertje: Vliegtuig stond met het neuswiel naast de baan, te laat geremd(begreep ik) maar geen erge dingenā¦
Zo eten op, H en J op de hoogte gebracht van de prijzen bij Nack en Erke⦠Zo erg ,⦠net terug en we willen al weer boeken