@Cyn: ik zou er gewoon om vragen…(heb ik ook gedaan hoor…aangeboden, en als het niets werd weer gevraagd…)
@Bloem Ik geef het door. Ik had er best een hard hoofd in, maar ach: Hij is zoo blij die ouwe man… en zij ook trouwens…
@Cyn: ik zou er gewoon om vragen…(heb ik ook gedaan hoor…aangeboden, en als het niets werd weer gevraagd…)
@Bloem Ik geef het door. Ik had er best een hard hoofd in, maar ach: Hij is zoo blij die ouwe man… en zij ook trouwens…
Ja maar vanwege “logistieke redenen” is het makkelijker om G. bij haar ouders te brengen… Maar goed… ze doen maar… ![]()
Om logistieke redenen reed ik naar Alkmaar omdat ‘ik tijd wilde besteden met mijn nichtjes’…
Dat bedoel ik: Voorstellen om op te passen, desnoods bij hen thuis…
Ik terug uit het bos, pfff moeiig, maar zo bij de vriendin eten…
@beps: lekker geshopt zonder hubs…J en H een nieuwe auto LEUK LEUK!!!
@cyn: gaat met kerst naar een bungalow
en toen veel gelezen maar ik ben blank!
Weer toe aan vakantie…hahaha jaja MAANDAG!!! Want dan ga ik een midweekje weg met mijn clienten naar friesland!! hahaha leuk leuk heb er zin aan!
Nu uitrusten…
@Jac: TSSSSSS ik SPREEEK niet meer tegen je ;)!!! Maar dat is toch echt een ‘werk-vakantie’ toch(als ik tenminste mn fokkers moet geloven, die dus ook allebei weg gaan, of beter de 1ne in nu terug, de ander gaat maandag …)
Beps: ik heb trouwens helemaal geen tijd om op te passen ![]()
Goedenmiddag.
Zo, bezoek weer weg en het was inderdaad even weer gezellig hoor. Hadden elkaar al zolang niet meer gezien. Ze hadden een 'vriendin" meegenomen en laat die nu zo’n zelfde apparaatje in d’r lijf hebben als die ik ga krijgen, dus heb weer een een en ander gehoord erover en over het algemeen alleen maar positieve dingen, alhoewel ik natuurlijk wel besef, dat ieder mens verschillend is. Zij loopt er al ruim 2 jaar mee en weet al niet anders meer.
Even zien… wat heb ik gelezen.
Raak met kerst altijd naar het hotel in Noordwijk. Ja, dat wist ik nog en J. nu lekker bij huis.
Beps schapjes wezen doen en iets bijgekomen. Waarbij? lol2 Oh, en wat leuk voor J en H. Een splinternieuwe auto. Nou, gelijk hebben ze.
Cynthia heeft geen tijd voor oppassen, al zou ze het wel willen, zo ook mama wel, maar wat strubbelingen hier en daar erover heb ik begrepen. Jammer dan he!!!
Jac alweer op (werk) vakantie. Toe maar.
Bloem na een slechte nacht toch weer proberen de draad op te pakken om door te leren vandaag. Chapeau!!
Viva, wat fijn om te lezen dat je vader het nu zo goed heeft. Wat een rust zal dat voor jullie , maar met name voor jou geven. Heerlijk hoor!
Verder weet ik het niet meer.
@beps: ja het is wel een werkvakantie maar toch op een of andere manier is het toch relaxter als een werkdag. Maar als ik terug ben ja dan ben ik KAPOT!!!
@ roanna owh goede berichten dus uit 1e hand en ook nog gezellig, leuk hoor
Hoe zouden wendy en J het hebben op jamaica? Ben erg benieuwd
@ jac lekker werken in je vakantie of lekker op vakantie tijdens je werk. Maak er het beste van! :-))
Ninos hebben net hun verjaardagskado gehad (2 mnd te laat
) allebei een ripstick en ze zijn er meteen weg mee… Leuk om ze zo enthousiast te zien
Roanna : visite geweest en een exra iemand die je veel 1e hand info kon geven. Alsof het zo moest zijn he en gelukkig heel goede berichten
Beps : jij weer gaan shoppen en geslaags, maar J+H ook geslaagd : een nieuwe auto, lief he 80 en je 1e nieuwe auto, nou het is ze van harte gegund hoor. Hoop dat ze veel veilige km mogen maken saampjes
Viva : van jou ook heerlijke berichten over je vader. Zo hoort het ook te gaan he, je zou ze af en toe he die oudjeslol2
Bloem : leuk een ripstick, maarre wel breukgevaarlijk he dat weet je
Cyn : beetje jammer wel he dat je de kleine zo weinig ziet. Denk voor je moeder nog meer. Net wat Beps zegt : ze veranderen in het begin juist zo veel
[YOUTUBE][/YOUTUBE][ame=“Michael Jackson's This Is It - They Don't Care About Us - Dancing Inmates HD - YouTube”]YouTube - Michael Jackson’s This Is It - They Don’t Care About Us - Dancing Inmates HD[/ame]
@ viev haha leuke video, nie helemaal gekeken want nog een stukkie popstars meepikken
@ raak ik weet het. ik weet het, maar ja, dat was hetgeen ze echt echt echt heeel graag wilde hebben… ze hebben er nu ook lichtgevende wieltjes onder en je had ze moeten zien, vet cool dit en mega gaaf dat… hoezo niet enthousiast… hahahhaa…
Hoi, niet terug gelezen, heb het weer druk, zoals gewoonlijk, geen tijd gehad voor jullie, sorry. Kom alleen even dag zeggen, nu gauw naar bed, morgen weer vroeg werken, meld me later wel weer, Doei, XXX
Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek ![]()
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Miere,toch leuk dat je nog even dag komt zeggen…
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
Beps,de strubbelingen die ik met me mams heb gehad in de vakantie,gingen niet over het verleden…
Leuk voor je ouders dat ze op hun leeftijd nog een nieuwe auto kopen.
Roanna,fijn om ervaringen van anderen te horen en nog positief ook geeft je toch een rustiger gevoel.
Bloem,diep in de buidel getast voor een kado voor de nino’s.
Cyn,al besloten waar het weekendje weg heengaat? Jammer dat jullie je nichtje niet zo vaak zien,je hoort wel vaker dat dochters toch meer naar de moeder trekken,was bij me broer ook zo,zijn kids waren ook vaker bij de ouders van zijn ex.Me ouders zijn dan ook heel blij dat ze van C nu wel meer meemaken.
Mk,hoe gaat het bij jullie,druk?
Viva,wat heerlijk voor je dat je paps het zo naar zijn zin heeft in het verzorgingstehuis,geeft jullie ook meer rust.
Raak,al aan het aftellen?
Vandaag 3 verjaardagen,gelukkig 2 op hetzelfde adres dus dat scheelt weer.
Goedemorgen
Trl : ja hoor, schiet alweer op he. Ik heb er zin in:cheer:
Jij drukke dag vandaag met 3 verjaardagen, veel plezier !!
Bloem : kijk dat ze zo enthousiast zijn is toch ook veel waard. Nu alleen gladde stukken uitzoeken zodat ze niet vallen. Dat is grote verschil nl met waveboard, die kan ook op oneffen stukken. Wist ik eerst ook niet hoor!
Viva : leuk filmpje
Ik vandaag mn aaifoon halen en naar mn zus dr nieuwe huis kijken
Trl: ik had al gezegd tegen mijn ouders… Misschien krijg ik zelf ooit nog wel een kindje… Mogen jullie wel oppassen hoor
Hahah… We hadden het er vanmorgen nog over, ze zijn er zelf ook een beetje klaar mee nu…
En ja… heb net geboekt… we gaan naar Noordwijk… Niet zo ver weg… ![]()
Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek ![]()
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Cynthia: 24 december t/m 27 december: Noordwijk - Nederland
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
mogguh
@ trl we hebben geld bijelkaar gelegd hoor, voor die ripstick dingen
@ raak owh zo… ja ik wist het echt niet… maar omdat ze altijd zeggen, ripstick, dacht ik: geen risico lopen en gewoon het juiste ‘merk’ kopen… maar ze waren er mega blij mee dus, dus ik ook blij
@ cyn lekker naar noordwijk met de kerst, hopelijk is het lekker strand-uitwaai weer
ikke vandaag lekker heeeeel de dag vrij, geen studie. ga zometeen ff boodschappies doen en mn kleertjes passen die net bezorgd zijn. moet toch een beetje winterkleren hebben. vanavond hebben we een borreltje met de oude collega’s, dus ben zeer benieuwd hoe het nu met iedereen is en wat de ontwikkelingen zijn ![]()
Ik op het werk, lekker druk, maar niet te verschrikkelijk…
@TRL: Ik zeg niet dat dat zo is, in de 1ste instantie geeft ik je gewoon raad… meer niet…
En als jij vage meldingen doet, en wij daardoor ideeën krijgen(en niet alleen ik blijk duidelijk) dan reageren we daarop…
Nogmaals ik vind het jammer dat jullie zo weinig hier ‘vertellen’ maar daardoor kunnen de ‘draden wel eens gekruist aangesloten worden’…
En nu… werken haha Rupsje thuis, en dat is wel een heerlijk gevoel ![]()