Turkish Tea Time

Goedemorgen, hier ook rustig opgestart hahaha J. heeft de wekker voorgoed afgezet. Is nu een nieuwe fax/printer/scan aan het installeren, had tot nu toe nog alles los.
Linda : mooie prestatie in zo’n korte tijd en gisteren toch nog kunnen sporten. Voor de rest :kus:
Cyn : Noordwijk is goeie keuze voor de kerst, ben daar al zo’n jaar of 15
Roanna : lekker bijkletsen met oude vakantievrienden, veel plezier
Beps : aan de poets :cheer::cheer:
Viva : ook aan de rituelen en begint met de ramen, helpt wel he nu het zonnetje schijnt
Bloem : jij weer een hoofdstuk verder ?
Iedereen een fijne dag

Raak: ook in een bungalowtje dan of niet?

@Wijzigknop: Werkt een ‘beperkte’ periode heb ik begrepen, maar ik wijzig alles wat iedereen wil hoor voor ze :wink:

@Cyn: Dat is ook zo: En daar moet ze zich op richten!!! DE TOEKOMST(C!!!) en niet achterom blijven kijken… tuurlijk heb je tegenslagen, maar de kunst is om 4 passen te doen, en maar 1 achteruit…
Nogmaals ik begrijp het prima, en soms heb je(iedereen) van die flashbacks van: Ohhh en als ik toen en toen dat en dat gedaan had dan was dit en dit vast anders gegaan… Maar daar kan je in het NU niets aan veranderen… en de TOEKOMST is daar niet door te beinvloeden…

Op naar de schapjes… haha… huis nog niets hoor, eerst de bakken en de farms enzo haha

Beps: de wijzigknop is bij na 1 seconde al niet meer zichtbaar :wink:

En ja ik begrijp echt hoe jij het bedoeld, en het is ook heel lief bedoeld… Maar ik bedoel alleen maar dat ik het van TRL ook echt wel kan begrijpen… En iedereen mens verwerkt het op zijn/haar manier… :slight_smile:

Het is jammer dat ik de discussie met jou moet gaan voeren,… net of jij en TRL 4 handen op 1 buik zijn… of nee… dat waren 2 anderen…(zie je nu hoe snel je in discussies beland, als je dezelfde mening bent toegedaan… ben alleen het zat om de hele dag op mn handen te blijven zitten en AHHH en zielig enzo te roepen… )

Ik reageer er normaal gewoon niet op, maar wilde het weer eens proberen… iedereen begrijpt hoe ik het bedoel, en ik hoop dat er voor TRL een moment komt dat ze ook zo kan verder leven… daar doel ik op… (mn schoonmoeder 'moest ook doorgaan met leven na het overlijden van mn schoonvader en mocht er na 2 jr maar niet meer overspreken… alleen waren die 50 jr samengeweest)
En nu ga ik maar weer op mn handen zitten :dag:

Beps ik ben het volkomen met je eens, ACHHH zielig is niet van toepassing hier, je maakt zelf keuzes in het leven, en dan moet je er ook vrede mee hebben. Er zijn in ieders leven heel veel dingen waar je achteraf van zegt dat had ik misschien anders moeten doen, maar op het moment dat je de keuze maakte was je het met jezelf erover eens dat je het zo moest doen.
Er zijn 1000 dingen erger dan een "verkeerde"keuze maken. Iedereen is gezond en dat is het aller belangrijkste. En geluk is niet te koop. Dat moet je zelf vinden in wat voor een situatie dan ook. En Beps je hoeft niet op je handen te gaan zitten. krijg je alleen maar kramp handen van…

Beps: PB

Hey de knop is terug

Cyn : nee altijd in hotellol2 was de enige tijd dat we met de familie tegelijk vakantie konden nemen omdat we samen werkten. Nu geldt dat dus niet meer, alleen dochter en ik hebben nog samen het bedrijf en regelen dat gewoon en kunnen we gaan wanneer we willen, luxe he:cheer:
Beps : gaat op dr handen zitten. Zo komt er niet veel van je huis he :slight_smile:
Viva : blij dat de wijzigknop weer terug is, maarrrrre bij mij nog niet hoor :mad:

heb de ramen bijna klaar op het keukenraam na buiten, maar gelijk vanalles en nog wat aan het doen, dus nog lang niet klaar, maar wel relaxed.

Raak: ok :smiley: Nice! Wij gaan voor een bungalowtje, lekker beetje niks doen… beetje lekker eten… Misschien even naar het strand… Dat soort dingetjes :wink:

@Cyn: Gelezen, en klaar… geen zin meer in allemaal… we konden hier allemaal gewoon zeggen wat we wilden, heb zelf ook veel contact gehad met TRL in het verleden, tips gegeven, en geprobeert te helpen, maar het lijkt of ze geen stap vooruit komt…en ze moet het zelf doen(TRL: Zoek proff hulp, want je zult erdoor heen moeten… al is het alleen maar voor C)
Wilde dit niet via PB antwoorden, want ik wil achter niemand rug op reageren…

En nu… klaar voor de schapjes.,… als ik mn schoenen vinden kan lol2

@Raak: haha,… ach het is niet een chaos, dus half uurtje, dan zuigen en dweilen(heb zo een blauwe sponsdweil, lekker makkelijk haha) dus…

Laterssss

hoi hoi

ik moest ff een paar uurtjes bijslapen… midden in de nacht wakker bah bah bah…

anyways… hoe is het hier allemaal?? discussies? ik hou me afzijdig… negeermodus aan

@ raak lekker voor J. geen wekker meer? en idd, ik doe het hoofdstuk voor hoofdstuk
@ roanna ja tis alweer oktober… echt achterlijk snel hoe dat allemaal gaat he? veel plezier met de vakantievrienden
@ viev hoe gaat het nu allemaal met je paps… wordt het al leuker om bij hem op bezoek te gaan?
@ cyn leuk, kerst naar noordwijk… gaat/moet oma dan ook weer mee? en hoe gaat het met je nichtje…?

ikke gisteren lekker ge-aquajogged. was een andere dan normaal en dat hebben we gemerkt. mn armen vallen er bijna vanaf maar was erg prettig om je zo moe te voelen.
vandaag idd een hoofdstukkie weer doen en dan lekker weekend!! zin an! gewoon ff nix doen, ga morgen lekker uitslapen

Bloem: nee oma gaat dan niet mee… Die laten we mooi in het verzorgingstehuis… En mijn nichtje… wel goed denk ik… Geen idee… al tijden niet gezien… :frowning:

Goed bezig met je studie! :thumbsup:

Bloemmie, paps is een ander mens heeft het zo naar zijn zin, is denk ik al zo’n 5 kilo aangekomen, eet alles op en is super vriendelijk,dankbaar ect. Het is geen straf meer om naar hem toe te gaan, drinkt gezellig een bakkie koffie met mij, en verteld wat hij zoal gedaan heeft (niet veel maar toch). zegt nu ook dat hij al veel eerder daar heen had moeten gaan. Dus de rust bij mij is teruggekeerd gelukkig wel.
Jij lekker bezig zo te lezen.

@ viva :hug: geweldig toch! ik ben zo blij voor je
@ cyn owh jammer, je was toch zo in de wolken over je nieuwe nichtje?

Bloem: ja was/ben ik ook… Maar als mijn broer de moeite vrijwel niet neemt om langs te komen, en zelf nooit thuis is… Tsja… dan zie ik haar gewoon niet zo vaak… :wink:

Zo lekker geshopt(ook wel lekker een keertje zonder Rupsje… dan kan ik lekker scheumen…

2 spijkerbroeken(ik ben een btje aangekomen… hihi) en voor in de keuken, en de schapjes…

@Cyn: das wel jammer, juist in het begin veranderen ze zo verschrikkelijk veel… maar… straks mag je gaan oppassen: Tante Cyn op meidendag…:wink:

@Viva: Ja lekker hoor: Zo hoort t…

Oh ja een ‘soort van’ nieuwtje: J & H gaan een hele nwe auto kopen: De Renault Twingo…hihi… 80 jr en je 1ste nwe auto… zo blij voor ze

Beps: ik vraag me af of wij ooit wel “mogen” oppassen… Kleine gaat nu altijd al naar de moeder van mijn schoonzus… Terwijl ze weten dat mijn mams het ook wel heel erg graag zou willen… Maar goed… Beetje vaag hoor!

Wat gaaf voor je ouders een nieuwe toet! :smiley:

@ cyn jammer is dat dan

@ beps wow!! gaaaafff die andere was natuurlijk wel over zn beste tijd heen, dus verstandig om een betrouwbaardere voiture te kopen! ze moeten tenslotte nog lekker wat kilometers blijven maken. feliciteer ze maar!