Turkish Tea Time

Maar heb ook heel erg leuk nieuws, heb vorige week donderdag te horen gekregen dat ik gepromoveerd ben van cassiere naar teamleider verkoopafhandeling (kassa)

@Cynthia: Ik bedoel geen Beekse bergen, maar Beekbergen of misschien ook nog wel Hoenderloo, beide tegen bij A’doorn aan. Kun je nog leuk winkelen ook. Hahaha.

@Linda: Oh, gelukkig ook nog goed nieuws.

Roanna: oh hahaha… Ja ik heb niet zo’n goeie topografische kennis hoor… Van NL dan he :wink: En hoenderloo heb ik volgens mij ook op het lijstje staan :wink: :slight_smile:

@ linda, wow das nog eens goed nieuws! goed bezig. hopelijk kan t de troubles een beetje verzachten dan

@Linda: Rustig aan, mocht het nodig zijn: PB maar…
EN een promotie, mooi zeg: Geniet er maar van!!!

@Bloem: Ook opgelost… ik net fruit gehaald, veel en lekkere hahah…

EN nu,.,…, nietsen!

@linda: allereerst GEFELICITEERD!!! kijk dat is mooi nieuws en dat in korte tijd SUPER GEDAAN!!! en je weet het iedereen wil je een luisterend oorbieden…

@beps en bloem zijn lekker aan het smikkelen… broodje kroket en koekjes zag ik langs komen.
@cyn: haar topografie is niet super volgens eigen zeggen
@raak: J is weer thuis…

Zo tas net gepakt ga zo aquajogging, hopelijk gaat t nu wel door kwam maandag bij zwembad staat op deur gelakt dat les niet doorgaat omdat leraar ziek was, kan gebeuren maar vrijwel iedereen was afgebeld op ikke en mijn vriendin na, disndag had ik proefles tennis kom ik op de tennisbaan blijjt dat de les niet doorgaat omdat leraar moest volleyballen omdat daar iemand ziek was n toen ben ik ook niet afgebeld

linda: het zit je ook niet mee he…

zo ben weer thuis vanavond ging de les gelukkig wel door

Linda,:kus: en gefeliciteerd met je promotie.

Bloem,koekjes toch te hard naar je geroepen,is ook niet makkelijk als ze er liggen he.

Beps,heb wel een eigen leven hoor… Met mams op vakantie doe ik omdat me paps er niet zo veel zin in heeft en me mams er ook even uit is…Maar helaas geeft dat de laatste 2 jaar strubbelingen,hier ook wel,maar dan kan je toch meer afstand nemen.

Cyn,ben benieuwd wat je ouders gaan kiezen.

Net thuis van een afscheidsetentje van een collega,57 jaar en gaat lekker met de Vut…

Slaap lekker allemaal

:turkey:Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek :turkey:
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

TRL: ik denk Noordwijk :slight_smile:

Zo goedemorgen all…
Heerlijk rustig opgestart, hondjes gedaan, ontbijtje…Vandaag vrij…
Zo schapjes doen en het huis eens opruimen(jaja eerst even doen voor Rubbie thuis komt vannacht)…

@TRL: Ik denk zomaar eens dat ik het wel begrijp en ook al behoorlijk begreep, en zei ook niet dat je geen eigen leven hebt. MAAR… ik bedoelde: Leef je leven met een open blik op de toekomst zonder steeds over je schouder naar het verleden te kijken!!! Want dan sta je stil om achterom te kijken. En als je stilstaat kun je niet vooruit met je toekomst…en dat is ‘verloren tijd’… Niets mis om met je moeder op vakantie te gaan, om welke reden dan ook. Alleen heeft iedereen het beste voor je voor, en zie jij alleen de rand van je schouder en de leegte van het verleden…
En vergeet niet: De jeugd heeft de toekomst dus richt je op de toekomstige jeugd ;)!!
(Pfff, sorry als ik te direkt ben, maar je moet vooruit…:kus:)

Zo en nu…weet ik het niet meer

Ik denk wel dat we heel goed moeten begrijpen dat TRL elke dag weer “geconfronteerd” wordt met het verleden. En dat juist dat het heel erg moeilijk maakt!

Maar ook namens mij :kus:

Grrr waar is die wijzigingsknop nou weer??

Ik bedoel overigens niet dat jullie haar niet begrijpen of wat dan ook hoor!

Goedemorgen ladies. :dag:

We zitten alweer in Oktober. Wat gaat de tijd toch snel.

Ik ben ook rustig opgestart. Heb de bakkies al gedaan, de rest komt vanaaf wel, want moet nu eerst ff aan de ritu en vanmiddag krijgen we bezoek van echt oude ( Spanje ) vakantievrienden uit Zeeland, die hier in de buurt zijn vandaag en ff een bakkie wilden komen doen en miss wel blijven eten.

@Cynthia: Ook leuk Noordwijk.

@Beps: Wat zeg je dat toch altijd weer mooi en ben het er ook mee eens, maarja… dan krijg je weer een discussie… en daar doe ik voorlopig even niet meer aan mee. Iff you kwow what i mean. :wink:

Iedereen een fijne dag verder en vast tot laters wel weer ergens. :dag:

@Cynthia: Mij mij doet die knop het wel. :dag:

Goedemorgen meiden…

Beps ben het helemaal met je eens, en idd wat Roanna al zegt, een 10 met een griffel zoals je het omschrijft.
Tlr. iedereen heeft het beste met je voor, ook je moeder, en soms heb je dan idd strubbelingen. Maar het komt heus wel weer goed.
Cynnie naar noordwijk met de kerst, dat is om de hoek bij jullie.
Roanna jij ook aan de rituelen ik ook maar moet nog beginnen moet mezelf even een schop geven maar de ramen worden toch echt wel gewassen vandaag. Voor de rest iedereen werkse/leerse/en relax.
Raak, jij J. thuis dat zal ff wennen worden maar geniet er lekker van, nu jij nog een pasje terug en dan heerlijk doen waar je zelf zin in hebt.

ik heb hem ook niet meer:mad: