Turkish Tea Time

Zo ik ben er weer, heb een nagel laten repareren…

Bij de buurtjes geweest(die niet verbouwen zeg maar, onder ons dak) maar ze hebben ook niets gehoord. Dus meteen maar iets lekkers voor ze gehaald net omdat ze ‘zo braaf’ waren haha…

Nu maar eens naar bed(nadat ik mn aquarium en mn cafe gedaan heb haha)

Roanna: ja maar dat kan toch! Er zijn ook wel landen die mij niet trekken, en wellicht jou weer wel… Zoals Turkije bijvoorbeeld, daar moet ik dus niet aan denken :wink: hihi

Ik weer thuis van turkse les… :smiley: Nu lekker slapen!!

:dag:

Brrrrrrrrrrrrrr wat koud hier zeg…Vanavond om 18.40 geland en rond half 10 weer in huis,koffer al leeggehaald,morgen de was aanzetten.

Roanna,dat is wel schrikken toch ondanks dat je het al wel een beetje verwacht had,dikke:kus: voor jouw.Roanna,netjes het lijstje bijgehouden hoor

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon14.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Beps,hoop dat de honden het aan kunnen dat heien.

Bloem,weer een paar reisjes in het vooruitzicht.

Cyn,Kenia nu dus echt definitief.Hoe gaat de turkse les?

Raak,ook lekker aan het aftellen.

Viva,ja klopt van het oppassen,maar dat zal ze nooit opgeven,dus zover zal het wel niet komen.En hier gaat het meestal wel goed hoor…Maar heb wel besloten om niet weer met me mams op vakantie te gaan,hooguit een weekendje.Dan maar wat meer betalen alleen.

Sorry voor degene die ik vergeet,maar heb niet helemaal terug gelezen.

welkom thuis trl

:turkey:Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek :turkey:
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Ik op mn werk, giga druk…

Ik zoals het er nu uitziet mijn laatste daagje alleen thuis, dus strakjes lekker uitgebreid in bad gaan hangen, mijn eigen spa-daagjelol2
Trl ; weer veilig thuis
Beps : heeft het heeeeel druk
De rest nog in de ruststand…
Tot strakjes all :dag::dag::dag:

Trl: welkom thuis meis!!! :kus:

Goedemorgen all.

@TRL: Welkom thuis en misschien een verstandig besluit om de volgende vakantie eens zonder mams te doen en dan houd je de verstandhouding hier gewoon in ere. Ergens kunnen we vaak toch niet zonder elkaar. :wink: Hopenlijk heb je verder nog wel een fijne vakantie gehad.

@Raak: Nou meissie… geniet er dan maar lekker van. Zo’n man de hele dag bij huis… pffffff… moet je toch niet aan denken. lol2 Nee hoor Raak, ik weet zelf wat het is en ik vind het wel gezellig, al wil je zo nu en dan ook wel even weer tijd voor jezelf hebben en weer eens even alleen zijn, maar op zich… ik had er geen moeite mee. Ga er samen, zolang jou werk het ook toelaat er maar lekker van genieten. Het is jullie gegund en je begint al goed, want over een paar weken mogen jullie al :cheer: >>>

@Beps: Lekker toch zo druk!!! :mad: Tja… het stookseizoen zal zo langzamerhand wel weer beginnen he? Wij hebben in ieder geval s,avonds alweer ff de kachel een paar uurtjes an hoor. Ik verrek s,avonds van de kouwe poten, dus dan de thermostaat maar een tandje omhoog.

Nou, verder iedereen werkse of leerse en tot ergens weer. Ga nu ook ff de mand verschonen. ( douchen ) :dag:

mogguh

@ beps alweer zo druk., getver… doe t maar rustig aan
@ raak lekker nog ff genieten van de rust thuis :wink: groot gelijk…

ik moet nog een beetje bijkomen/wakker worden

Zo ik maar weer eens op zoek naar een bungalow met kerst… Geen zin om thuis te zitten :wink:

Nou meisjes…echt druk is het niet, maar ik was aan het plannen, en lekker kletsen met de mannen monteurs enzo haha…
Nu speelt er eea dus nemen andere de planning (helaas :tongue: ) weer over, en is het lekker rustig hahahahaha

@TRL: Welkom terug in deze kou(brrr ik heb de hele dag kippevelletjes) … en wijs besluit… rustig je ‘eigen leven’ gaan opbouwen en vooruit kijken!!!

@Raak: Geniet… gewoon lekker voordat J thuis komt. Weer een nwe fase in jullie leven tenslotte ;)!!!

En nu,… ohhh wat heerlijk deze rust haha

rust is zalig…

ikke nog steeds chago… :frowning: had mn hoofdstuk van vandaag binnen een uur af, maar was nogal lang bezig met de assignment voor dit blok… wil ik het insturen, ligt de site eruit…
heb nu natuurlijk 0.0 zin om weer met een nieuw hfd te beginnen en de koekies die roomie gekocht heeft zitten me te roepen… archhhh ik koop dat allemaal nooit, maar zij wel (en ze eet er vervolgens nix van) en dan ligt het hier maar in huis te liggen… arch erg…

Bloem : dat is flink balen he als je iets af wilt hebben en de site ligt eruit
Nu aan de koekies neem ik aan
Beps : bij jou de drukte ook weer voorbij
Cyn : ben je geslaagd voor de kerst?
Zo, J. is thuis, eindelijk lol2 na 3 x uitstel, of ie het leuk vind weet ik zo net nog niet, we gaan het zien

sorry meiden dat ik al even weer niet geweest ben maar is t een en ander gebeurd en dat moet ik even een plekje geven, met werk, relatie en familie gelukkig alles goed. Wil t graag van me afschrijven, maar liever niet openbaar want iedereen kan meelezen!

@Bloemmie Jemmig, lonkende koekjes… das minder…;)!!! Ik hier verse (gewone) broodjes… heb er al 3 op EN een broodje kroket(de baas zorgde voor de lunch haha)

@Raak: Ja dat dacht ik al, je kijkt er zolang ‘tegen op’ oh nee, naar uit lol2 !!! maar nu is het een feit, eerst maar eens naar ‘zn volgende baas dan’ hahahaha

@Raak: Hieperderpiep HOERA voor J. :cheer: :cheer: :cheer:

Nu begint ook zijn zwitserlevengevoel. lol2

@Bloem: Ik zou juist uit fustratie aan die koekkies beginnen.

@Beps: Zo, weer een dagje werken erop zitten.

@Cynthia: Ja, was ik ook benieuwd naar. Hier in Beekbergen heb je ook leuke, mooie en best wel luxe bungalowparken. Heb het toevallig vorig jaar rondom de jaarwisseling gezien, omdat we daar toen een feestje hadden. Zag er heel gezellig uit.

Pffff…Linda. Nou, je mag me gerust mailen of pben hoor, als je het kwijt wilt/moet.

probleem opgelost: koekies zijn weg (in mn buik)

@ raak owh t zit er dan toch echt echt echt op voor J. raar en vreemd maar ook wel lekker… nu ff de draai vinden, voor hem en voor jullie

@ beps mmmhh broodjes kroket, jammie jammie

Raak: nee nog niet geslaagd… Ouders mogen zelf kiezen… Heb 13 mogelijkheden voor ze… :wink: Keuze zat lijkt me :wink:

Roanna: Beekse Bergen is leuk, maar de huisjes zijn erg klein… :wink:

Linda: rustig aan meis! :kus: