Turkish Tea Time

Zo ik op het werk, verschrikkelijk druk bah bah bah…

@Roanna: Weet je wat nog het ergste is… je kan je niet eens ziekmelden ;)!!!
Maar het kompgoedschratje…:kus:

:turkey:Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek :turkey:
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Daar zit ik ook nog het meeste over in. (NOT) lol2 lol2 lol2

Goedemorgen all.

Nou, ik heb sinds gisteravond laat, de blaadjes en een nieuw visje compleet hoor en ga vanmiddag jullie weer verder helpen. Hahahaha.

Nu eerst showeren en de boel een bietje strak trekken.

Werkse allen. :dag:

Goedemorgen meisjes.

Jeetje Roanna meissie daar zit je niet echt op te wachten, maar je bent ook niet de enige, en je mag van een geluk spreken dat je nog geen last hebt van ritmestoornissen want dat lijkt me helemaal stressvol, wat iedereen al zegt eerst lekker op vakantie en daarna alles over je heen laten komen, en idd we slepen je er wel doorheen.

Beps jeetje lekker heipalen naast je hoofd, en woef over de rode, hopelijk laat ze de boel heel in huis.

Bloemmie lekker weer een reisje geboekt, gelijk heb je, jij ook al een menigsverschil met paps en mams, nou je kunt maar beter zeggen hoe en wat, dat klaart de lucht, en dan weet ook iedereen hoe en wat. Kun je daarna weer vol goede moed verder.

Tlr de bom gebarsten in turkije, succes meissie, ruzie is het laatste waar je op zit te wachten, en vooral met mams, want ze past toch ook nog op de kleine, als het helemaal mis zit dan heb je er nog een probleem bij. Vandaag dus weer terug naar het koude kikkerlandje.

Cynnie gaat naar de rimboe, olifanten en tijgers bekijken, mij persoonlijk trekt het niet, maar jullie zullen het leuk vinden, hoe lang is dit vliegen???

en toen was het blanco…
Ik hoest me een ongeluk, hoop dat het snel overgaat.

Viva: het is normaal 8 uur vliegen… Maar wij hebben heen en terug een tussenlanding… dus doen we er ruim 11 uur over haha… En ze hebben daar geen tijgers :wink: Maar leeuwen… :smiley:

Het trekt mij al een paar jaar, en heb eindelijk mijn ouders enthousiast gekregen ervoor… :smiley: En ook nog lekker een week strand… dus helemaal goed :smiley:

mogguh

hihi grappig, bij rimboe denk ik ook aan tijgers, maar meer aan thailand ofzo, bij kenia denk ik aan de savannah! whohoooo! lijkt me prachtig maar ik denk dat het voor mij nie zo geschikt is… haha

@ roanna zo is t maar net! we zijn er voor je :kus:
@ beps hahahaha heb echt smakelijk gelachen om je opmerking van het ziekmelden hahahahah
@ viev ja juist daarom wilde ik het ook uitpraten, en dat hebben we ook gedaan, denk ik, maar had er nog steeds een heel vervelend gevoel bij

maar goed, het zonnetje schijnt hier vollop en ik heb veel te doen vandaag, dus snel ff showeren en dan aan de slag!

Bloem: ik denk dat het voor jou inderdaad niet zo is… Soms zit je 5 uur in een safaribusje… :wink:

owh reizen is denk ik nie zo’n probleem… meer eten/drinken en alles wat daarmee te maken heeft… maar ach… sommige dingen zijn gewoon niet voor mij weggelegd

En jij maakt weer andere uitstapjes! :smiley:

Dat ticket ben ik mee bezig om het uit te zoeken… Maar ben vandaag vrij… dus zal wel morgen worden denk ik :wink:

Roanna : meissie ik zet nu pas ww aan en lees je bericht : dat was echt wel ff schrikken. Natuurlijk zijn ze tegenwoordig heel kundig en is het goed dat je al onder controle was. Ga idd eerst lekker op vakantie en daarna alle info verzamelen en je goed laten voorlichten. Wij zullen je natuurlijk met alles bijstaan waar het mogelijk is:kus::kus:
Beps : balen van het heien als je er niet bent
Bloem : beetje discussie gehad, gelukkig uitgesproken maar nog een beetje naar gevoel
Viva : jij alweer zeehond neigingen, zou je in dit klimaat ook wel krijgen he
Cyn : nu ook lekker in het lijstje voor Kenia, schitterend lijkt het me daar
Trl : welkom thuis !!!

@Bloemmie: EN… daar heb je gele koorts prik voor nodig :frowning:

Hier SCHREEUWEND druk…

En die heb ik net gehaald die gele koorts… :wink:

yup, onder andere… zoveel obstakels…

Zo eindelijk thuis, de meisjes behoorlijk rustig… dus lijkt goed gegaan(Straks nog even navragen bij de buurman…
En nu even ontspannen

owh goedzo beps

@ cyn ik heb zelf al ff gebeld met aircanada en tis niet mogelijk. moet apart boeken (als ik het zou doen)

Bloem: ok!

zo weer terug van een pittig dagje. Echter daarna heerlijk bij de kapper nieuw kleurtje erin en wat korter weer.
want ik was aardig blond geworden…
@beps: gelukkig gaat het weer wat beter want een huis vol pisssss is ook weer niet lekker. Hoewel ze er ook niets aan kunnen doen, maar het is gewoon balen.

@Jac: Pisssss was nog wel meegevallen, maar Chira(de jongste) gaat helemaal in de stress als er rare geluiden zijn. Dus met het boren van die heipalen… en ik niet thuis…
Maar hoe grappig: Als ik ze in de slaapkamer stop(Chira in de bench, Aiji gewoon dat ze op mn bed kan, meteen maar verschonen haha) dan blijven ze zooo rustig…

o dan heb ik het verkeerd gelezen. Maar hoe dan ook het blijft zielig als ze in de stress vliegen en geen kant opkunnen…

Goedenavond. :dag:

Tsssssssssss…rustig hier zeg. Iedereen moe van het werken? lol2lol2

@Beps: En was je nog bij de buren geweest om te vragen hoe het gegaan was vandaag?
@Jac:Weer een werkdag na de vakantie erop zitten en het haar weer in de kleur en kort. Doe ik weer voor de vakantie.
@Cynthia:Op zich trekken die landen daar mij ook niet, maar ik heb wel bewondering voor hen die er wel naar toe gaan. Per slot van rekening doen jullie het ook, om wat van het land te zien.

Verder weet ik het ff nie meer, dus zeg maar vast weltrusten voor zo en tot morgen weer. :dag: