Turkish Tea Time

@ trl en sokken!!! brbrbr zo koud! jammer om te horen dat er iets met je moeder is… misschien ligt het niet zozeer aan samen op vakantie gaan, maar sluimerde er al iets langer…?

@ cyn, mag ik jou iets vragen?
als ik (heel misschien, heel eventueel) in feb,. naar calgary, canada ga en vanuit daar naar salt lake city (usa) vlieg, dan kom ik via websites op een vlucht met een tussenstop in san francisco.
prijs en tijden en ook de plek van tussenstop zouden niet verkeerd zijn, mits ik bv op een dinsdag de vlucht yyc-sfo kan nemen, en dan vervolgvlucht sfo-slc op donderdag bijvoorbeeld…

heb wel eens gelezen dat dit kan (was in verband met stopover singapore-australie enzo) maar vroeg me af of dit vaker gedaan wordt en zo ja, hoe of waar ik dat dan moet regelen? is dat iets rechtstreeks bij de maatschappij, is zoiets op aanvraag… etc…

kun je me hier iets meer over vertellen? als je tijd hebt, thnx

nou, heb mn opdracht voor vandaag klaar, ga toch maar ff verder, hoe meer ik gedaan heb, hoe beter.

Bloem: ehmmmm… geen idee haha? Zal wel ff kijken of dat kan… :wink:

Whahahahaaaaa ik lig dubbel hier, in mn T*na’s gep**st…
Ik zoeken naar wat voor bladeren, dus naar je profiel… ga ik zoeken op… ROANNA hahahahahahaaaaaa

@TRL: Jeetje… wat vervelend… maar het kan nog goedkomen(spreek uit ervaring, ook wij zijn eens teruggekomen van een vakantie met de hele fam… met zo een ruzie dat de terugreis niemand met elkaar sprak, en bij het afscheid op Schiphol ik zo moest huilen omdat ik ervan overtuigd was dat ik de meiden van mn zus nooit meer zien zou…) Rustig aan, kleed je dik aan, en bedenk… ze zijn ook oud, en minder rekbaar…(ook uit ervaring :beef:) Apart op vakantie is niets mis mee, maar het is en blijft wel je moeder…:kus:

Trl: :kus:

ik vind het lijstje zo kort, en heb toch echt iets nodig om naaruit te kijken

:turkey:Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek :turkey:
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Bloem : wat dacht je : ik wil ook nog lol2lol2lol2:cheer::cheer::cheer:You go girl maarre zo heb je echt geen tijd om te gaan werken…

Yeahhhhh schaatsen weer bijna begonnen, dus… lijstje weer langer haha…Groot gelijk Bloem…

laten we de lijst dan nog wat verlengen… :smiley:

:turkey:Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek :turkey:
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

ja cyn, je hebt tenslotte al geboekt

@ raak nou ja berlijn was al maanden bekend, maar dit kwam ineens wel heel toevallig ertussendoor… en met mn vrienden van ryain in de air, betaal ik weer eens 30 euro voor een retour vliegticket.
mooie gelegenheid om krakow te zien (2.5 dag) en een openlucht worldcuppie voor de junioortjes mee te pikken

blij!

@bloem: heeft het lijstje weer langer gemaakt hahaha:)
@beps: een scootmobiel?? dan mogen we wel gaan oppassen…
@roanna: ga zo foto´s bekijken.
@cyn: oke maar je houdt ons op de hoogte… Maar de wens is er dus zeker wel!!!

Jac: ja natuurlijk is de wens er… En dat is niet de enige wens… :wink:

Tussen al de vreugde van de lijstjes door even een egootje.

Ik kom net terug van de cardioloog en tja… toch een beetje wat ik verwachte. Een tijd geleden hebben ze mij dit voorstel ook aleens gedaan, maar nu is het toch wel een noodzaak volgends de arts. Of ik een ICD wil laten doen, n.a.v. de laatste hartscan. Mijn pompfunctie is nog maar 1/3 en dat houd in dat je dan eerder kans hebt op ernstige hartritmestoornissen. Heb ik nu gelukkig nog weinig of helemaal geen last van, maar het kan dus.

Ik mag er nog even over nadenken en als ik het doe, moet ik eerst hier nog allerlei onderzoeken ondergaan en dan wordt ik opgegeven in een door mezelf uitgekozen ZH en dat weet ik al zeker dat ik dan weer voor Zwolle kies om allerlei redenen. Kokkie was het helemaal met me eens.

Op zich zie ik er niet tegen op, want de ingreep zelf is niet zo zwaar, maar daarna kun je wel het een en ander verwachten, zowel lichamelijk als geestelijk. Ook krijgt niet iemand zomaar zo’n ding ingeplant, dus ik ben uitverkoren zeg maar. lol2 Ik lach er nu maar een beetje om, want ik weet dat het voor mijn eigen bestwil is en tja…veel andere keus heb ik niet. Ik zit nu eenmaal ook niet op hartritmestoornissen te wachten en als die kan helpen. Toch?

Hoef ook maar een paar dagen voor in het ZH te blijven en ik heb zelf al een beetje zitten rekenen dat alles zo rond half/eind november kan plaats vinden.

Maar gaat u gerust eerst nog op vakantie zei hij en daarna was hij er zelf niet dus wordt het zowiezo half november. Moet eerst op 9 november terug voor een verder gesprek over hoe en wat. Maargoed, ik ga er gewoon voor.

Nu eerst ff een hapje eten. Latersssssssss. :dag:

ICD = Implaneerbare Cadioverter Defibrilator.

nou roanna dat is niet niks, maar net wat je zegt niemand zit op hartritmestoornissen te wachten. En dat is zeker ook geen pretje…en een icd is wel een uitkomst!! Wonderlijk apparaatje vind ik het.
En zwolle is een hele goede ZKH!! zelfs uit amerika vragen ze daar om hulp!!
Maar goed eerst over nadenken en heerlijk op vakantie (zucht heerlijk) en dan maar eens verder kijken.
EERST LEKKER GENIETEN!!!
enne eet ze!!!

@Jac: Bedankt voor je ondersteunde woorden. Lief van je. Ik heb een boekje meegekregen van de arts waar alles zo’n beetje instaat en die had ik globaal al even doorgekeken en neem het dan wel mee op vakantie om het goed te lezen. Of juist niet!!! lol2

Krijg zo visite dus meiden… tot laters weer.

ik zou het niet doen… na de vakantie!! Maar goed wie ben ik.
Veel plezier met de visite!

@Roanna: Niets egootje… pffff wat een ellende!!! Maar idd, dat het er is, is natuurlijk mooi, en als het nodig is…
Maar idd, nu niet lezen, eerst vakantie, en dan komt het wel… :kus: [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/bigarmhug.gif](javascript:void(0):wink:

Kwam even niet op ww… dus nu kan ik pas reageren op onze lieve Roanna,

Lieve Roanna, dat zal wel even schrikken geweest zijn, maar zoals Jac ook al zei… Niemand wil hartritmestoornissen, en als dit de oplossing is… En je bent “gelukkig” niet de eerste die het krijgt, dus ze weten wat ze doen!! Maar hup eerst lekker alweer bijna naar het zonnetje, gewoon lekker genieten, en dan komt die operatie ook helemaal goed! :kus:

Pff ik ga naar bed… morgen de hele dag werken.
Ik had een ‘soort uitdaging’ vandaag: De buurvrouw kwam vertellen dat ze morgen 3 heipalen gaan ‘slaan’ (ik denk boren, dat maakt gelukkig iets minder lawaai maar toch)
Ik ben de hele dag te werken, en Chira gaat daarvan totaal over de pis…PFFFFFFFF
Maar goed, in overleg met Rubbie besloten dat we ze maar op de slaapkamer laten… daar voelen ze zich het veiligst… en maar hopen dat ze ‘rustig’ blijven…

Tot morgen :dag:

hoi hoi

de sportschool weer van binnen gezien en daarna bij mn ouders wezen eten en een soort van behoorlijk meningsverschil gehad, dus ben een beetje uit mn hum

maar goed, dat allemaal een stuk minder belangrijk als ik dat andere nieuws lees

@ roanna he getverdemme, daar zit je gewoon NIET op te wachten en je hoopte natuurlijk zonder verdere hulpmiddelen of ellende door te kunnen gaan… maar ja,… lastig hoor, je weet dat het het beste voor je is, maar tis natuurlijk niet nix.

ik zou het eventjes rustig laten bezinken, dan op je gemak misschien wat info her en der opvragen en dan na de vakantie rustig een afspraak en dan pas verder kijken…
stap voor stap in deze dan maar :kus: neemt niet weg dat het vervelend nieuws is… maar we zijn er voor je. we slepen jou er ook doorheen :wink: :kus:

Tja… nu weet en besef je, dat je zelfs kennissen in je kring hebt, die zo’n ding in zich hebben en ach… daar gaat het tot nu toe goed mee, alleen sta je er normaal niet zo bij stil. Het zal ook vast weleens fout gaan, maar daar heb ik gelukkig nog geen voorbeelden van.

Lieve woorden allemaal van jullie hoor…:kus: en natuurlijk gaan we eerst gewoon lekker even op vakantie en dan zien we wel weer. Nogmaals … op zich ben ik er helemaal niet bang voor, maar had inderdaad ook liever anders gewilt, maar het zij zo. Ik kan er in ieder geval nog door geholpen worden en hij vond me ook nog te jong :redface:, om er niets aan te laten doen.

Fijn idee ook weer dat jullie me tegen die tijd er door heen gaan slepen. Dan komt het vast allemaal weer goed en hoop ik rond de kerst ( he bah ) weer opgeknapt te zijn. Zo ga ik er nu maar over denken en probeer ook positief te denken. Ga er ook niet verder maar wakker van liggen, want dat helpt toch niet. :wink:

By the way Bloem… leuk reisje weer in het vooruitzicht. Gelijk heb je!!! En dan ook nog naar Krakow. Die Rianaire toch ook he!!! Onze zoon gaat net voor onze vakantie een paar dagen naar Gotenburg met Rianaire voor € 26 incl CC kosten. Nou, kun je niet voor gaan lopen. Hahahaha.

@Beps: He, gats dan. Net nu jij een hele dag moet werken. Hopenlijk gaat het goed dan.

Ladies… weltrusten voor nu. Ga zo nog ff me shappies passen en dan naar bed. Nog ff daar tv kaike. Truste all. :dag: :slapen: