Goedemorgen meiden, ik weer achter mijn bureau, verwacht dat er vandaag weer eens niets komt, en zo ja, dan kunnen we het niet verwerken want de schijf waarop het programma alles moet opslaan zit vol, tja is al 2 weken geleden door ons gemeld, maar ja ambtelijke molens draaien langszaam he.
Iedereen een fijne dag.
Roanna : suc6 in het ZH. Hier idd heel erg mistig nog steeds
Beps : doe je J+H de groetjes van ons, fijne dag
Viva : hoop dat je wel op HA kunt, misschien leveltje verder ? Want nix doen is ook zoooo balen he
jemig he… tis hier echt stikdonker binnen want buiten bijna geen licht… tis echt 1 grote vage grijze bedoening… geen wonder dat ik niet mn bed uit kon komen
@ roanna succes in het ZH
@ beps doe je ouders de groeten!
@ raak moet er nog verbouwd worden de 3 weken dat je naar je dochter gaat of is het al bijna open?
Zo J en H weer weg. Ze hebben een afspraak ergens om voor H een scootmobiel te krijgen. Ze wil wat ‘mobieler’ worden(haha, krijg gisteravond een foto van Jac waarop ze aan het dansen is op haar hoge rollator…mobieler …TSSSS lol2)
hiih… nou ja, zo’n scootmobiel maakt het misschien wel makkelijk om door t stadje te scooten… kan ze alles allicht wat langer volhouden…
wel zo een met een plankie achterop, zodat je paps daar kan meeliften
@ raak das wel leuk dat jullie daar dan ook bij kunnen zijn, mag ook wel na het harde werk van J.
ik schiet vandaag nie echt op… tis echt drama! hahaha
Zo te lezen dus aardig fris in Nederland,de lange broek dus maar aan naar huis. Hier de bom tussen mams en mij gebarsten,dus maar goed dat we morgen naar huis gaan.
verder gelezen over prijsergelijkingen,pannekoek met rijst ken ik ook niet.Roanna,druk met foto’s op fb ,viva en beps weer aan het werk.Bloem,hoe gaat het met de studie? Cyn,al een idee wanneer M gaat aanvragen? Raak,je hubbie bijna definitief thuis.
Morgen om 16.00 uur vliegen wij terug.Volgend jaar geen Pmy meer ben 4 keer geweest en zie geen verbeteringen.
Trl : misschien volgend jaar eens samen met C naar een andere bestemming uitkijken ? Er zijn zoveel leuke plekjes voor jullie.
Ja, jullie moeten dikke kleren aan hoor. Fijne terugreis:kus:
Raak,aan de bestemming ligt het niet hoor… denk dat het niet meer met me mams wordt,dan maar alleen met C. Volgend jaar wat kiezen waar meer voor C te doen is.
@TRL: Jeetje TRL, wat jammer om dat te lezen dat van je moeder en jij. Maar dat zal vast wel weer goed komen als jullie weer hier zijn en dan misschien volgende keer toch maar alleen met C, of een goede vriend/in. Nou, als het mogelijk is, geniet nog even daar en een goede terugreis morgen. Doe wel dikke kleding aan, want het is wel droog momenteel, maar daar is alles mee gezegd. :mad:
@Beps: Nou, gelijk heeft je moeder. Is ze in ieder geval wat mobieler en niet meer zo afhankelijk van vervoer in de naaste omgeving. Enneh… dat ze nog zo goed kan dansen, is mooi meegenomen.
@Raak: Wel spannend dan allemaal voor je dochter en man he. Nu gaan ze dus in het eggie bezig. Ik wens ze heel veel succes hierbij.
@Viva: Red je het nog een bietje daar op het werk? Ik heb wat bladeren erop gezet, maar de rest was allemaal dubbel en die ene pink leaf kan ik maar niet aankomen. Grrrr.