Turkish Tea Time

Beps: en dat is dan toch prima! :smiley:

Maar het verbaaste me gewoon! :wink:

Het is natuurlijk zo, dat we hem verder allemaal niet kenden, en afgingen op zn ‘arrogante voorkomen’…
Dat heb ik hem ook verteld, en we hebben er gewoon om gelachen. Hij zegt ook, dat moet ik wel, want de verstandhoudingen in Turkije zijn natuurlijk wel zo, dat ‘de baas’ boven ‘alles’ moet staan. En hij is een vd grote managers daar dus is zn houding logisch(er)

Nogmaals… iedereen moet dat doen wat voor een ieder het beste is…maar… wel met een open vizier, en niet omdat we een bepaalde mening hebben gevormd over iemand…(waar je dus goed naast kan zitten…)

Mn ouders zitten nu al weer te kijken voor komende zomer haha

@ trl hey hoe is t? lekker aan t genieten in kusadasi?! (kan me er helemaal een beeld bij vormen :p)

hoezeer ik Jac en Beps ook begrijp, dat ze bij S. geboekt hebben, ik wil wel even vragen om een beetje rekening te houden met Roanna’s gevoelens.

Zij heeft nu eenmaal de reis geboekt, die haar het meest geschikt leek, voor haar en kokkie, voor een voor haar gunstige prijs- en ze gaat!

ookal kun je aanvoeren dat het andere kamertypes zijn, of dat S. de voordeeltjes niet aan iedereen geeft, roanna heeft nu eenmaal een keuze gemaakt.

het lijkt er een beetje op, zo komt het op mij over, dat volgens jullie roanna de verkeerde keuze heeft gemaakt, omdat jullie, voor julliezelf, een voordeligere deal hebben kunnen maken.

daar is nix mis mee, we moeten het allemaal zelf betalen en proberen de beste deal voor onszelf te scoren; maar roanna gaat nu eenmaal op de manier die zijzelf gekozen heeft.

natuurlijk begrijp ik heel goed, dat jullie, jullie ervaringen willen delen en willen vertellen, maar nu iedereen dat al meerdere keren gedaan heeft, zou ik zeggen dat het ook goed is nu. dit is nu alweer de 3e of 4e keer en laten we vooral focussen op dat iemand weer lekker op vakantie is geweest of nog gaat, ipv het prijskaartje wat daaraan hing.

even los van dit alles, vind ik het zeer vreemd, dat er binnen 1 hotel zoveel verschillende prijzen zijn. dit is natuurlijk deels te wijten aan de verschillende kamertypes, maar ook aan de touroperators. of dat nou inhouse is of de landelijk bekende touroperator.

volgens mij kunnen ze bij adr, beter een andere formule gaan hanteren, net als vele andere hotels. een soort adr resort en adr club ofzo. 1 hoofdgebouw met gemeenschappelijke faciliteiten en ieder apart een ‘hotel’ maar goed… zo denk ik erover.

misschien heb ik wel voor mn beurt gesproken, en ik zeg niet dat roanna er zelf zo overdenkt, maar zo komt t op mij over. dat wou ik even zeggen

en nu ga ik terug naar mn eten, want daar was ik mee bezig… heb alleen veels te veel rijst gekookt… iemand een bordje mee-eten??

@Bloem: Houd maar warm JAAAA(haha… heb mn eten al op)
En nee, zo heb ik het iig niet bedoelt, ik heb alleen gemeld dat ik er erg blij mee ben, heb al eerder gemeld dat ik in mijn reisperiode niet voor deze prijzen kon boeken, en ben gewoon erg blij met de manier waarop je kan boeken, en hoe de zorgen zijn geweest geduurende mn vakantie. Ik vind alleen nog steeds dat je geen appels met peren kan vergelijken, en daarom ‘ligt ik misschien te uitgebreid toe’ … maar zeker niet om Roanna te kwetsen of wat dan ook… Want iedereen kiest waar hij of zij wil boeken niet waar…
Wat betreft die ‘voordeeltjes’ … dat zijn reizen die hij terug gekregen heeft in oktober en welke hij met korting aanbied… that’s all. Die heeft hij weken geleden(papa en mama waren nog niet eens weg) gemaild… meer niet… Net als OAD, Neckermann of wie dan ook via de ‘nieuwsbrieven’ verstuurd…

En nu… klaar met de S-‘campagne’…(wat nogmaals helemaal niet de bedoeling is…)
Ik krijg morgen mn ouders op de koffie… en dan wandelen met T en haar hondjes…saampjes eten… en weer een dag om en dan… BAH WERKEN…wat een vloekwoord

moet er niet aan denken… werken… ritme en regelmaat… brbrbr… hahahha sorry!!
sterkte!

eten was nie zo lekker en heb nu dus een hele stapel over :frowning: misschien iets anders mee doe, want zonde om weg te gooien

Ik heb alles ‘omgegooit’ dus morgen mn roerbak idee, vandaag alleen vlees en fruit haha

Ik ben ook altijd van de koopjes, toch…en iedereen heeft vrede met hetgeen hij/zij geboekt heeft, het komt er op neer dat je heerlijk kan genieten in adr…OOOOOOO Roanna ik ben jaloers op je, jij mag nog ff.

Beps weer werken brrrrrrrrrrrrrr idd wat een gescheld hier…bah… maar ja potje moet weer aangevuld worden toch meissie. Enne heb je de nieuwe Sapph al gezien 80- euro, een marlies prijs, maar wat zijn ze mooi.

Bloemmie je kunt pannenkoeken maken van de overgebleven rijst, gewoon eieren en melk erbij. En dat is lekker…dus morgen stroop of suiker erbij en bonapetite…

buurtjes zijn trouwens naar royal wings geweest in side moet geweldig zijn, 4 zwembaden 1000 kamers maar daar merk je niets van een kermis en 4 a la carte restaurants ook a la carte op het strand, gewoon met hollandse kaas ect…dus is misschien ook iets om over na te denken.
2500 euro voor 2 personen 2 weken, alles erop en eraan.

ik ben er ook helemaal klaar mee. En wat ik al eerder zei niemand moet een dief zijn van haar of zijn portomenee… Ieder zijn ding. KLAAR!!!
@beps: alleen vlees en fruit. En morgen ouders op bezoek…
@viva: gaat eens kijken naar royal wings…
Mijn oom en tante zijn nu naar miracle resort lara. Daar zijn mijn ouders 2008 geweest.
Maar goed ik persoonlijk vind die kant van turkije niets…

Beps : sterkte met werken maarre je hebt eerst nog een gezellig daagje he. Lekker nakletsen
Viva : Royal Wings is heel goed. Zitten op Lara naast Delphin Palace. Enige nadeel vind ik als je geen kids bij je hebt : er zitten er wel 1.000 lol2lol2
Ik ga naar zulke dingen alleen met de kleinkids en dan is het daar fantastisch, echt alles is er idd te vinden, geldt trouwens ook voor de Diva groep, is vergelijkbaar
Bloemmie :of gewoon nasi goreng hmmmmmm
Trl : fijne resterende daagjes :dag::dag::dag:
Roanna : nog even door de regenbuien een paar weekjes en dan mag jij ook weer heerlijk naar het :zon02:

@beps: veel plezier morgen en doe je ouders de groetjes… en dan succes met dat ene worden. Ik mag morgen ook weer…bahbah
Maar er gaan nog mensen lekker naar de zon…mierre, raak, roanna…zucht

woord ipv worden… wijzingsknop is weer weg:(

o ik heb hem weer hahahaha denk teveel tijd er tussen…

Viva: bedoel je niet de royal dragon? Royal wings ligt namelijk niet in side :wink:

1 like

zat
ik heb echt een spraakgebrek denk ik… misschien toch weer toe aan de zon…hahaha
nou ik wens iedereen een fijne avond en truste voor straks. Ik nog even tv kijken en dan knock out. Morgen gaat om 05:30 het wekkertje weer…bahbah

@cyn: trouwens hoe staat het met de visum? al plannen of nog niet??

@ jac jij ook succes morgen

@ viev… rijst in een pannekoek?? kan ik me nix bij voorstellen

@ raak ja nasi, dat gaat em idd wel worden vrees ik…

bbrr tis echt koud in huis… nog ff en dan is het oktober en dan mag voor mn gevoel de kachel wel eens een x aan… maar nu nog niet, met een fleecedekentje is het ook best lekker, maar toch… waarom is t al zo k-k-koud?

Jaja… het is weer begonnen… mn chef belde weer eens(goed voor het potje) dus…
Ik ben op het werk!!!

@Jac trusten
@Viva: ik heb ze gezien…MAN…gaaaaaaaafffff!!!
@Bloem: Ken ik ook niet, pannekoeken met/van rijst…

en toen… ging het licht weer uit haha

Is erg lekker hoor, bij mij op het werk is een schoonmaakstertje die komt van de antillen en daar doen ze dat altijd, Je kunt dus een rest rijst daarvoor gebruiken je kunt ze eten met suiker, maar ook hartig met kaas en paprika met kerrie errug lekker dat kan ik je wel vertellen, het is ook lang niet zo machtig als een gewone pannenkoek.

Ja gaaf he Beps, maar vind ze erg duur.

en op internet krijg je ook nog een salade van oude rijst te lezen.

1 grote ui
1 dikke plak ham
1 rode en 1 groene paprika
2 blikjes mandarijntjes
1 mok yoghurt
3/4 mok mayonaise
4 eetlepels ketjap (zoet )
Rijst koken volgens aanwijzingen pak (niet te lang). Ui snipperen, ham in kleine blokjes snijden, paprika in stukjes snijden.
ui, ham, paprika, yoghurt, mayonaise en ketjap mengen.
Mengsel door rijst roeren. Mandarijntjes afgieten en door de salade doen. Enkele mandarijntjes achterhouden om bovenop de salade te leggen (decoratie) Eet smakeljk
Dit is voor 2/3 personen dus als je de helft van alles neemt zit je goed voor je eentje.