ja ik moet zeggen, ik kan er ook wel aan wennen hoor… nu vind ik het wel prettig om per dag een doel te hebben (een hfd. per dag bv) maar of dat nu om 9 uur begint of pas om 11 uur… ik vind het wel lekker die flexibiliteit!
@ raak aftellen dus voor J. na zoveel tijd dan toch echt! allicht wat dubbele gevoelens maar vooral het grote genieten in t vooruitzicht.
zo nog 1 dagje rust voor dat ik weer ga beginnen met werk pfff nog helemaal geen zin, maar de 3 weken zijn alweer voorbij.
Maar goed 4 dagen werken en dan ga ik een weekje weg met mijn werk. Ook leuk hahaha @beps: is nu 6 dgn alleen en gaat zo naar de nagelmuts… @bloem: mag ook heel trots zijn op haar prestaties. En nu is ze aan het puzzelen voor het nieuwe schaatsseizoen! Succes. @viva: heeft nog geen intercom nodig!
zo lekker op het net gesurfd.
En gekeken naar de prijzen van de agentschappen voor 11 oktober 8 dagen. En ik moet zeggen ik ben bij S 200 euro gekoper uit en dan heb ik nog select ook! Maar goed ik ga niet. Ik heb pas vakantie ergens in december. En dan is het toch echt te koud hoor hahaha.
Nou ja wie weet waar ik dan heen ga…
Cyn : werkse !!!
Beps : nageltjes weer mooi en verder een rustdaagje
Roanna : alles weer in orde gemaakt met de verzekering
Bloem : vindt het heerlijk om alle tijd te kunnen plannen
Wat ik dan niet begrijp, dat als ik surf voor ADR, ik juist hier altijd bij de touroperator voordeliger uit ben + tja, hij stuurt mij geen mailtjes met voordeeltjes, dus kan ik het ook nooit te weten komen.
Natuurlijk zou ik dat gemak ook wel willen, maar zolang ik hier nog voordeliger uit ben tot nu toe, doe ik het er maar mee. Ik denk dat hij mij ook niet mag lol2 lol2
@roanna: ja dat weet ik ook niet. Maar hij mag iedereen hoor. Hij wil iedereen helpen. Maar ik denk ook dat je duidelijk moet zijn in je mail. Welke kamer, vliegtuig periode…
Ik heb deze periode vergeleken bij corretje arkie´s en mannetjes. Maar goed ieder zijn ding.
Maar ik vond het wel verschikkelijk schelen. En mocht ik volgend jaar toch weer naar ADR gaan dan ga ik toch echt voor S.
Maar niemand moet een dief van zijn eigen portomonee zijn…
Dus ieder zijn ding!
Sorry heb niks bijgelezen,maar wilde even laten weten dat het weer hier heerlijk is zo rond de 30 graden,vannacht wel flinke regen en onweer gehad,maar overdags niks van te merken.C slaapt nu lekker,zijn ritme is hier wat anders dan thuis,maar dan houdt hij het s’avonds langer uit is ook wel prettig…
Hoop dat alles goed gaat met iedereen en zal proberen wat zon mee te nemen,hoorde dat het in Nederland niet zo mooi is.
Dat zei ik ook niemand moet een dief zijn van zijn eigen portomonee Maar goed je moet een persoon ook leren kennen en niet afgaan op een oordeel van een ander. En je vooroordeel opzij zetten dat is mij altijd geleerd in mijn opleiding en dat doe ik ook bij iedereen…
Ik heb net de offerte even bekeken en die ziet er zo uit.
Staat nergens wat voor kamer ik dan krijg. Ik ga nu op 13-10 voor totaal €950, dus ben ik zeker weten geen dief van mijn portemenee. Oke, misschien ook omdat ik niet met Transovio vlieg, maar dat maakt mij ook niet uit met wie ik vlieg. Ik vind het voor mij doen dan toch best teveel schelen. Maargoed, we gaan en dat is veel belangrijker. :cheer:
Met vertrek vanaf Amsterdam op 12-10 naar Bodrum en terug op 19-10 voor twee personen incl. Vlucht, directe transfer van en naar de luchthaven van Bodrum en een verblijf op een twee persoons kamer in het Aegean Dream Resort komt totaal op 1125 euro incl alle belastingen en toeslagen.
Roanna: snap ik helemaal! Maar goed… Jij gaat nog lekker naar ADR als een van de weinige nog
Ik ben ook stiekem nog even aan het kijken… maar nee ik mag en kan echt niet! Hebben overigens wel Kenia geboekt, en vanmorgen daar ook de vaccinaties voor gehaald… :
Als je iemand niet kent, alleen zn ‘arrogante’ voorkomen dan kun je een oordeel vellen…
Maar ik begrijp nu zn houding beter(hij kan tenslotte niet voor alle gasten van het hotel bereikbaar zijn, moet ook zn eigen gasten tijd kunnen geven)
Hij is niet zo ‘erg’ als we dachten, en dat blijkt nu ook door de beter samenwerking binnen het hotel(iedereen moet wennen ;)!!!)
En… de hostess van Neck of Hotel, of Cor en Don… die zie je nooit, hij blijft rondlopen…(zo moeten we hem tenslotte zien, hij vertegenwoordigt de organisatie waarbij wij geboekt hebben…
Maar goed, ik ga voor service en gemak, heb daarom in het verleden ook al bij ‘duurdere’ organisaties geboekt, en als het ‘gemak en de service’ nu ook nog voordeliger is… is dat mooi meegenomen…
Tevens heeft hij een genereus gebaar gemaakt… wat ik jullie tzt pas kan laten weten, als ik alle ins-en-outs precies weet… maar het kan een ‘leuke wedstrijd’ worden, met een prachtige prijs…
@Roanna: in de mails die je mij doorgemaild hebt stond echt elke keer dat het om selectkamers ging… Je kan ook gewone kamers vragen tenslotte…
Maar goed, ik heb, mede door de goed geregelde dingen op de achtergrond door ‘mijn reisorganisatie’ een topvakantie gehad… en daar gaat het mij om.