Turkish Tea Time

Zo de dames ook weer thuis, helemaal door dolle, maar het was wel een heerlijke begroeting.
Nu weer het hele huis aan het verkennen, maar ik weet zeker dat ze daar nog ‘vaker’ heengaan mocht het nodig zijn…

gaat helemaal goed komen beps…
ik heb er alle vertrouwen in!!!

tegelijk gepost…
zie nou wel. Helemaal goed gekomen!!! Lekker gevoel he…
Nou geniet ervan!!!

gelukkig, alles okey met de meissies!

mn ouders zijn ook aan t zoeken voor een onderdak voor de meiden, voor als we naar berlijn gaan… ik hoop dat ze iets kunnen vinden…

Vast wel, ik ben iig zover erg blij met dit adresje(Thanks Jac)

Nu… even genieten van samen zijn voordat hij voor 6 dgn weggaat

@Beps: Gelukkig maar dat het de meisjes dus ook goed bevallen is en voor jullie dan ook een hele geruststelling voor een eventuele volgende keer. Zo zie je maar, hoe je elkaar toch kunt helpen hier he!!! Nou, geniet nog ff van elkaar. :wub: Misschien is er nog wel ergens “markt”. :stuck_out_tongue:

@Bloem: Ik las ergens dat het studeren je tot nu toe goed af gaat, dus hou vol he! :thumbsup:

By the way… nee, ik was niet zozeer voor de cultuur naar Barcelona geweest, maar gewoon even over de ramblas geweest en naar de haven, omdat een van de familieleden nog nooit in Barcelona was geweest en wij nu de kans hadden, omdat de trein ons er rechtstreeks vanuit Calella naar toe bracht. ( kost geen drol ) Zelf waren we al 3 x eerder in Barcelona geweest en hebben toen wel wat meer gezien van de stad en dergelijke.

Ik heb vanmiddag even de foto’s van beide toestellen op de pc gezet en meteen maar even kopies op cd gemaakt voor de familie. Zijn zij ook weer tevreden. :vak02:

Fijne avond iedereen nog. :dag:

@beps
Weer veilig en wel thuis en uiteraard weer superleuk gehad. De honden ook een prima vakantie gehad, wat wil je nog meer.

@roanna
Auto kapot.
Ik zag dat laatst zo voor mij gebeuren. Ik boven op mijn rem, dacht eerst nog waarom ziet hij me niet en toen was het boem en had ik pas door dat er niemand in zat.
Wel balen hoor. Het wordt wel weer gemaakt, maar je hebt er toch altijd weer een hoop gedoe van.

@raak
Oh leuk als ze rammen en ook nog doorrijden… hij zal gedacht hebben, hij kan toch niet achter mij aankomen. Echt aso, die spiegels van tegenwoordig met alles erop en eraan kosten ook een vermogen.

@bloem
Je vroeg om ik het geleerde al in de pratijk kon brengen. Ik doe het werk eigenlijk al, maar dan omdat het me zo verteld is. Nu snap ik al wel beter waarom bepaalde dingen zo zijn. Alleen moet ik ook veel leren over industriele bedrijven, grondstoffen en eindproducten etc. en dat heb ik allemaal in de praktijk niet nodig dus dat spreekt wat minder.

@viva
Hoe gaat het met de zwangere en wanneer kom je zoon weer thuis?
Misschien mag je straks wel mee naar de verloskundige of de 20 weken echo.

Gisteren naar een boerderij geweest hier in de buurt, die had open dag in samenwerking met Cmpina en de supermarkt Den. Best leuk hoor. De kinderen vonden het geweldig, vooral G. pony rijden, knutselen, de beesten en van alles proeven.
Vandaag op visite bij mijn zus, weer wat kinderkleren uitwisselen en gezellig bijkletsen.

Hey meiden,

Nou Beps zo te horen was het een week met een lach en een traan, en de meisjes ook weer lekker thuis, en hubbie nu 6 dagen weg??? Ofheb ik het mis.

Roanna nou lekker dan de auto in elkaar terwijl je gewoon thuis zit, is knap balen getsie.

Bloem volop aan het leren.

Raak J. ook al weer in de prijzen met de auto, het houd bij jou ook maar niet op.

Hier weekend, wel anders dan dat ik gepland had maar goed, gisteren naar Beverwijk geweest met Damber en hubbie thuis gelaten die was helemaal niet lekker, en vandaag is hij nog ziek…en jullie weten het he zieke mannen grrrE$%^&*( ik kan daar zo slecht tegen, ik hoest mijn longen uit mijn lijf, loop koortsig in de rondte maar ga gewoon door, hij moet een keer naar de wc met de race en dan is hij zooooooo zielig…De hele dag als een zombie in de kamer, komt de bank niet af, en ligt vervolgens bijna de hele dag in bed…getsie…bah bah bah. Nou ja morgen moet ik werken dus dan merk ik er niet zoveel van…hoop dat hij snel opknapt. O doe ik nu heel lelijk…nee toch??? hahahahaha

@Viva: Welnee… jij doet helemaal niet lelijk hoor, want zo is het doorgaans toch!!! lol2 Ik weet het ook van hier nog wel hoor, toen kokkie nog werkte. Het komt nu minder voor, omdat hij niet meer werkt, maar toen… nou, hij kon er ook wat van hoor! Dus ik begrijp je volkomen. Had je trouwens voor mijn vakantie nog een kaart(je) van mij ontvangen? Hihihi.

@MK: Zo toe maar. Dat is allemaal niet niks wat je dan allemaal weten moet voor je werk. Geen wonder dat je het dan ook druk hebt. Gelukkig nog een leuk weekend met de kids gehad. Tja, …zo eenvoudig even naar een boerderij en je maakt ze al zo blij. Leuk dat G. heeft pony gereden. Had zijn gezichtje weleens willen zien.

Oh meiden… ik heb al een bestelling voor goud-arie. Mijn ene schoonzus vind mijn gouden ring zo lief en of ik die ook voor haar wilde kopen, als hij ze nog verkoopt uiteraard, want deze is ontworpen door zijn vrouw en er worden er dan niet veel van gemaakt en zowiezo niet dezelfde. Dus ik hoop het maar, dat ik haar kan blij maken na mijn vakantie.

Oh ja, gister kwamen de overburen een hele grote bos bloemen brengen voor het ongemak. Ach, zo lief eigenlijk. Ze vonden het zo rot voor R. omdat hij altijd zo zuinig is op zijn carr en altijd maar aan het poetsen is, dus daarom. :biggrin: :slywink:

nee hoor, er is nix zo erg als een zieke man

al zou je er wel een voorbeeld aan kunnen nemen, viev, je hoeft niet altijd voor alles en iedereen klaar te staan. ook jij mag een off day hebben

gelukkig geen last van in Beverwijk. nog wat leuks gekocht?

@ mk owh leuk, boerderijdag, lekkere geurtjes op de boerderie :slight_smile:
@ roanna owh zo, vond het al vrij uniek, jij in barcelona :wink: maar je hebt vast leuk geshopt/rondgekeken.

zit een beetje te puzzelen voor het komend schaatsseizoen. maar lastig. er is zoveel onzeker… inkomen, vrije dagen… nix is nog bekend, en wil zo veel… erg moeilijk voor mij om nu verstandig te zijn en af te wachten… sigh

Bloem : wat een gepuzzel he en vooral nu nog nix zekers is, suc6
Beps : de hondjes weer gezond en wel terug op hun stekkie
Viva : oef wat kun jij schelden lol2lol2weet wat je bedoelt hoor.Hier zegt er een ook altijd : maar ik ben veeeeeel zieker als dat jij ooit geweest bent en dan heeft ie een loopneus ofzo
Roanna : jullie weer een mooie bos blommen, is altijd beter dan noppes he
MK : jij nog steeds flink aan de studie, knap hoor. De kindjes het weer fijn gehad bij de beestjes, is altijd een succes he
Wij vandaag met de kleinkids nieuwe fietsen gaan kopen, ook altijd een succes en daarna pannenkoeken eten aan den overkant

@Raak: :dag: Oh, dat is ook altijd leuk werk om dan weer de gezichten te zien na het kopen van een fiets. Altijd weer spannend he!! Vind ik althans.

Onze jongste kleinzoon is binnenkort ook jarig en weet al wat hij wil. Gewoon waardebonnen ( I*is ) voor PC spelletjes, of geld voor bij zijn laptopje, waar hij voor aan het sparen is. Voor mij makkelijk dus als hij weet wat hij wil.

Maargoed, ik ga afsluiten hier. Voor zo alvast weltrusten en morgen gezond weer op en voor de werkenden… een fijne werkweek weer. :mad:

Truste all. :slapen: :dag:

@ raak owh nieuwe fietsen trots en pannenkoeken, mmmhh heb ik zo’n trek in, maar een beetje lekkere kost zoveel werk, misschien binnenkort een x maken

@ viev owh ja… wilde jou al een tijdje zeggen dat ik destijds speciaal een magneet voor je uit marokko had meegenomen maar die ben ik kwijt… ik vrees dat ik hem in een zakje heb gestopt en dat zakje in de prullenbak is beland… sorry!

@ roanna, owh een mooie bos bloemen voor 't ongemak. wel zo attent.

:turkey:Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek :turkey:
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Goedenmorgen all

Rubbie voor 6 dgn naar Belgie(lekker rustig haha…nog wel overmorgen wil ik m thuis ;)!!!)

@Raak: Fietsen gekocht!
@Roanna: Bloemmetje gekregen, en terecht!
@Viva: Naar de ZM geweest, hubbie ziek(ohhh irri die mannen…haha…Rubbie heeft ooit een intercom aangelegt toen hij ziek was. Kon hij bellen als hij thee wilde :retard: … snel de stekker eruit gehaald lol2)
@MK: Gaat goed dus de studie!

@Bloemmie: Ook driftig aan het leren, in een auto-stand met dagindeling…En een 9 voor je 1ste toets!!! Klasse hoor, heb er respect voor.

ik zo naar de nagelmuts…

Goedemorgen meiden.

O Beps dat is helemaal erg een intercom hahahahaha, nee zo erg is het nog niet…
Vandaag ik aan het werk, dus heb er nu geen last van.
Roanna ja thanx meis voor je leuke eikaart ahahhahaha.
Bloem lastig he als je niet weet waar je aan toe bent.
Roanna jij een ruiker voor de troost, ja wel netjes daar niet van de tuut blijft kapot.
Raak, hahahaha J. veel zieker dan dat jij ooit geweest bent yeahhhh natuurlijk…hihihihi
Ik hoor het al, het is overal hetzelfde liedje met zieke mannen.

Bloemmie wat zonde van de koelkastmagneet, nou ja misschien kom je ooit nog eens in marokko, en dan hou ik me aanbevolen…thanx meissie.

mogguh

@ viev ik hoe t idd in gedachte
@ beps, t was een 9 voor mn huiswerkopdracht, desalniettemin best trots op (stuudje) maar zou zo’n zelfde cijfer ook best willen voor mn examen! hahaha

nog een beetje wakker worden hoor… koffie!

Goedemorgen all
Beps : 6 daagjes vrijgezel, idd nu nog wel even lekker zo in je uppie
Bloem : weer aan de studie en ja een speciale pannenkoek is veel werk daarom eet ik dat buiten de deurlol2
Viva : vandaag geen last van zieken want je bent op kantoor
Roanna : ik geloof dat jij het nog steeds heerlijk vindt he om niet te hoeven werken:cheer:
Voor J. is de laatste week nu definitief ingegaan, het is nu uren aftellen

Goedemorgen ladies. smkiek

Zo, eerst even de verzekering gebeld om de info over het ongeluk(je) door te geven en alles even doorgenomen. Komt goed! Papieren onderweg dus!

@Raak: Nou, echt wel hoor. Ik mis en het werk en misschien hoe schandalig het ook klinkt, niets en niemand.lol2 ( op een enkele na ) Hopenlijk gaat J. dat ook krijgen en mag hij er samen met jou uiteraard, van gaan genieten hoor. Ik vind het in ieder geval heerlijk zo.

Ga volgende week nog wel even er naar toe, want een van mijn ex collega is 25 jaar in dienst en ik kreeg thuis een uitnodiging om dat mee te vieren en dat doe ik natuurlijk wel.

@Beps: Heerlijk wel zo een weekje alleen thuis hoor. Toch? Hahahha. Lekker weertje nu he? Tja… en dan te bedenken waar je vorige week nog zat.

Verder iedereen weer aan het werk of aan de studie las ik. Meiden… keep on going en succes.