Turkish Tea Time

Bloem : aha dus via rollenspel, weer wat geleerd, zal J. vast voorbereiden danlol2 Beps zal het wel koud hebben als ze landt

@ raak nou ja niet alleen, heb ook testjes gemaakt en tis maar net wat je nodig hebt… tis echt heel specifiek en persoonlijk

tis ook gewoon koud! hier weer een mega bui brbrbr

Goedenavond .

Wat een rust vandaag hier. Maargoed, ieder zal wel bezig zijn geweest met haar/zijn dingetjes vandaag. Zo ook ik. Even naar een WC geweest om rond te kijken voor eventueel een ander foontje, omdat mijn abonnement binnenkort afloopt, maar ben er nog niet uit of ik het wel of niet zal doen. Meteen ff schappies gedaan en vanavond de vissebakken verzorgd. :wink: :biggrin:

@Bloem: Nou, zeg dat wel. En dat er toevallig ook geen mensen liepen of kinderen speelden, dan was het leed niet te overzien, denk ik. Gelukkig alleen maar ( behoorlijke ) blik/kunststof schade. Zijn ook nog even langs de dealer geweest vanmiddag en het komt allemaal weer goed en krijgen dan een leenauto.
Jij succes met de sollicitatieprocedures, hoe je het ook gaat doen.

@Raak: Dat was zeker lekker wakker worden vanmorgen. Ik zat nog in de doll toen de buurman aanbelde. lol2 Maargoed, jij kunt er over meepraten wat schades betreft, dus het zal vast weer goed komen.

Zo, Bep en de familie zullen in tussentijd al wel thuis zijn en ben zeer benieuwd naar de verhalen.

@Jac: Dan krijgen vast de vaste klanten die aanbiedingen via S., want ik krijg het niet. Ik heb laatst een offerte aangevraagd voor juist die periode, maar dat was beduidend meer, dan wat ik nu heb betaald, via Corendonna. Maarja… ik gun het je wel hoor. :cheer: lol2
Leuke foto’s trouwens op FB.

Nou, iedereen weltrusten alvast en tot morgen weer. :dag: :slapen:

Roanna: :dag: slaap lekker! :slight_smile:

@Cynthia: Jij ook en sweet dreams he!!! :dag:

Zo meiden, meteen maar bijgelezen, en alles gedaan…

Gister thuisgekomen(of beter vannacht) om 3 uur… Nog lekker aan het zwembad gelegen tot een uurtje of 3, naar de kamer(we hadden de grootste van het hotel… wat een paradijs… heb jij toch ook gehad Roanna??)
In het animatieteam zatten een paar ‘lekkere lijven’ … en ach zo vanaf mn bedje zien hoe die de clubdans doen…(Die rus idd… maar ach de Tunesier was ook een heerlijk zicht voor mn oogjes… lol2!!)
Alles was er goed, her en der wel even een traantje gepinkt…
Leuk om Jac te ontmoeten…(Haha, ik was zooo moe bij aankomst, en had mn bril niet op, dat ik ze niet eens meteen herkende ;)!!!) Maar dat was snel ingehaald
Reis op deze manier erg prettig, gewoon bij aankomst naar het kleine busje–> door naar ADR en geen tussenstops niets… wij waren al op de kamer, en hadden gelunched enzo…(al 1.5 uur ofzo) toen de anderen eens aankwamen…dat gaan we zeker vaker zo doen

Nou goed. Eerst eens een heerlijke cappu, en dan straks de hondjes halen…
(beetje ego maar dat vinden jullie vast niet erg…)

:turkey:Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek :turkey:
:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

goedemorgen all
Beps : klinkt weer goed allemaal, zal voor jullie niet de laatste keer geweest zijn he, welkom thuis nogmaals
Roanna : ook al wakker. Ja kan zeker meepraten over schades
Deze week staat J. stil in de file komt er een motorrijder met 60 km p/u langsrijden en rijdt de spiegel er compleet af en rijdt gewoon door [EMAIL="grbr@&&^%%"]grbr@&&^%%.
Wij denk ik straks ff naar de stad, is koopzondag hier, geen weer om iets anders te doen:mad:

Goedemorgen all. :dag:

@Beps: WELKOM TREUG.

Nou, zo te lezen hebben een jullie een fijne tijd gehad en kan ik me eigen al gaan verheugen op het clubdansje met mooie “lijven”. Ik zal een extra bril meenemen hoor. Enneh… ja, wij hadden toen ook zo’n extra grote kamer en dat was op nr. 908, precies naast de selectbar boven op het terras.

Hebben je ouders het ook weer naar hun zin gehad? Was zeker wel weer even gezellig zo met de familie? Enneh… wat je zegt, daar ben ik ook een beetje bang voor… dat de ( mooie) herinneringen weer boven zullen komen, maar dat heb ik nu ook al zo vaak, dus misschien is het wel fijn om het nog een keer te zien en te beleven, om het dan een plaatsje te geven, want ik heb er nog zo vaak moeite mee. Maar… het gaat vast goed komen, denk ik. We hebben er in ieder geval reuze zin in. :cheer:

Tja en dat van dat boeken bij S. en het vervoer… Natuurlijk is handiger en sneller, maar zolang ik me zelf nog wel kan redden en die paar hotels die je langs moet voor lief neem, heb ik hier geen moeite mee. En wat voor mij ook toch wel meespeelt, dat hij het ons in geval niet goedkoper aan kon bieden, dan wat ik nu heb. Maar wie weet, ooit ook eens via hem.

Jullie hebben het in ieder geval weer fijn gehad en dat is het belangrijkste, want per slot van rekening moeten we er weer een paar maanden op teren en wie weet in jullie geval ( met jonge hondjes ) nog wel langer.

Verder wens ik iedereen een fijne zondag. Hier grijs en koud! :mad:

@Raak: Jee zeg… wat aso dan he!!! Zeker zogenaamd niets van gemerkt. Oh, vandaag bij jullie koopzondag? Tja… daar is het echt weer voor. Jammer dat het een eindje weg is, anders was ik ook ff naar de stad gegaan. lol2

@Roanna: Ben het qua kosten van je huidige reis naar ADR via C en de kosten die het gekost had bij S niet eens! Jij vergelijkt de goedkoopste kamer van C met de selectkamer die S je aanbood… je kan geen appels met peren vergelijken.
Daarbij komt dat ze met de grote bussen niet meer door de stadjes mogen rijden dus: Overstappen(sommige mensen vertelde dat ze meer dan 30 min bij Torba op het kleine busje hebben gewacht, en vervolgens nog eens overstappen in Bodrum…
En de ‘service’ van S is werkelijk perfect…Samenwerking met Tulin/Gulsha(Guestrelations) is prima, dus… een aanwinst voor het hotel lijkt me!

Maar JIJ GAAT NOG GRRRRR ;)!!!

Jemmig Raak: Lees nu van die spiegel…PFFF ja rare situaties…

@Roanna: Ook net pas over jullie voiture… gelukkig niemand gewond, maar toch…ff schrikken…

Ik ben het echt helemaal met je eens Beps, alleen ik hoef niet persè een selecctkamer, omdat mij gebleken is dat een standaardkamer mistens zo ruim is, alleen wat minder luxe, maar dat boeit mij niet zo. Mijn schoonzus zat toen op 2 hoog en dan zijn de kamers misschien wat luxer, maar wel een stuk kleiner dan een standaardkamer waar ik ook al 2x in heb mogen verblijven. En ja… over het extra luxer eten en drinken… zoals jullie wel weten… is dat voor mij ook niet zo belangrijk, want ik ben een kniezer, al zeg ik het zelf. lol2 Alleen het uitzicht in Select… is amazing!

Zolang S. minstens €50 p.p. duurder is dan de touroperator hier, zal ik gewoon hier blijven boeken, als we ooit weer terug gaan. Hahahaha. Maar ik zeg nooit… nooit he!!!

Oh ja en ik neem toch ook aan dat Tulin er niet voor hun eigen toko zit, maar ook voor mensen die bij wie dan ook geboekt hebben. Dat was tenminste in het verleden wel zo en heb dat ook altijd als een fijne service ervaren. Dat S. voor zijn eigen toko spreekt, oke… maar Tulin is neem ik aan, toch het aanspreekpunt voor het hele hotel en niet alleen voor eigen parochie. Of zie ik dat nu verkeerd en is alles ineens veranderd?

Ach hoe dan ook… wij gaan we zullen het zien, zullen het beleven, tot nu toe was het altijd goed gegaan en gaat het inderdaad zoals jij zegt met overstappen hier en daar… dat we ons dan ook maar eens moeten gaan bedenken. :wink:

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het met de hondjes in het “hotel” is gegaan.

@Roanna: Nee… tuurlijk is Guestrelations voor het hele hotel… bedoel alleen dat je soms dacht dat S het hele hotel overnam(haha… omdat men gewoon heel blij is met de service en hij vaak genoemt wordt…) Maar ze doen het nog steeds prima, Tulin samen met Gulsha(meisje van het animatieteam van verleden jaar…turkse meisje dat het buikdansen deed) een prachtig team…
Ik wacht ook op de meiden. Vanmiddag om 16 uur staan we er voor de deur. Jac had nog geinformeerd en ze deden het er prima, niet janken en blaffen, en lekker buitenspelen. Dus… het zal wel goed gegaan zijn…

mogguh

beps ook weer terug op het nest, lekkere vakantie gehad, ook met de oudjes?

@ raak nou jaaaa! wat aso zeg! en dan net op zo’n moment vergeet je naar het nummerbord te kijken

@ roanna leuk vooruitzicht, nog ff naar adr!

ikke straks ff sporten denk ik en dan weer studeren… begint bijna een ritme te worden :stuck_out_tongue:

beps: welkom terug hoor hahahaha… En straks lekker je meiden ophalen!!! En dan zijn ze door het dolle heen.
Dat waren mijn mannen ook. Verleden jaar wouden ze niet mee en nu zijn ze echt gek. Erg leuk om te zien. Zelfs de oude hond had energie voor 10 en nu nog! haha
Maar de terug reis is goed gegaan dus.
Geniet straks maar lekker van je meiden. Weer lekker wandelen ect.
Maar vandaag heb ik het echt koud brrrrr hahahaa.
@roanna: gaat nog lekker naar ADR en dat gaat ook helemaal goed komen.

Zit hier met mn nep-uhhs en mn trui aan…gister liep ik nog in mn tankini en zweten als een gek vrouwtje… overgang is te groot…:wink:

ja das het lastige van in deze tijd weggaan… terugkomen is echt een ramp

hoe laat gaan jullie de meiden ophalen?

Net even een dutje gedaan, pfff doodmoe… oud wijf word ik ;)!!!

We gaan zo de meiden halen, dus ben benieuwd of het netzo gaat als bij Jac van de week. De meiden…;)!!!