Turkish Tea Time

mogguh

heb zo een afspraak met mn integratie coach. moest nog ff ‘huiswerk’ maken om de bedrijven in de buurt te bekijken waar ik evt. wel zou willen werken (als ze een vacature zouden hebben) en stuitte zomaar ineens op 2 vacatures. heb ze uitgeprint en hopelijk kan ik die zometeen doornemen en dan solliciteren denk ik

dus… druk… tot later
:dag:

Goedemorgen meiden…

Bloemmie je hebt het tempo goed te pakken, en lekker wezen aquajoggen. Lijkt me knap vermoeiend, maar dat is zumba ook, dinsdag weer geweest…mensen wat zweten.
Miere ik vind schiphol ook niet echt goedkoop met zijn luchtjes hoor. Maar jij voor niets naar de winkel geweest.
Cynnie en is askim al naar ankara geweest??
Roanna vrijdag he dus ook aan de rituelen, hier ook hoor, even bijwerken.
Raak jij vandaag aan de arbeid. Tja moet ook gedaan worden he.

Viva: nee nog niet… Hij gaat begin oktober, maar hij moet even de nieuwe optie voor zijn vlucht afwachten… Die heb ik dinsdag verstuurd… dus die zal hij met circa 2 weekjes binnen hebben… :wink:

Als ik iets weet dan horen jullie het hoor :slight_smile:

ik hier geen nieuws!

Ik ook verder niet… Vanavond maar weer eens uit eten… :slight_smile: haha… Moet toch wat he :wink:

En nu weer aan het werk… 6 dagen deze week :wink:

@ Bloemmie, succes, fingers crossed!!
@ Roanna, doe jij nou t lijssie, nu TRL weg is?? Mag best wat groter, hoor!! Haha, ikke ben nu lekker nr. 1!!
@ Raak, werk ze!
**
Ik zo maar weer naar de Ii prs, nog maar eens proberen. Nu nog op t werk, even een paar klusjes afmaken, en wegwezen hier, altijd op vrijdagmiddag! Later!!*

:turkey:Miertje: 11 Okt. t/m 22 Okt. Adana, familiebezoek :turkey:
Raak: 11 oktober -3 november Bonaire
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Zo groot zat? lol2

@Cynthia: Jij nog mensen van Snoeyink-reizen moeten afzeggen, of verkopen jullie die niet?

Roanna: nee die verkopen wij (gelukkig in dit geval) niet… :wink:

lijstje wordt aardig korter…
Maar goed wie weet wat er nog allemaal gaat gebeuren!!!
Ik heb stad en land afgereisd voor laarzen Zwart! Maar ik heb ze eindelijk! Ik heb een brede schacht nodig, echter ik vond ze niet allemaal mooi! Maar ik heb ze gewoon in mijn dorp kunnen kopen!! Ik vind ze helemaal geweldig!! En nu hand op de knip want de laarzen waren aardig duur… hahaha
welterusten en tot morgen maar weer.
Morgen gaan beps hubs en ouders weer richting huis… Ik ben benieuwd naar de verhalen haahah en o ja de rus met dat geweldige lijf!!

Goedemorgen all,
Miere : ook lekker de 11 weg naar familie
Jac : mooie laarzen gescoord
Beps : welkom terug met de hele familie
Bloem : hoe is de sollicitatie gegaan ?
Viva : zumba lijkt mij ook echt zwaar
Roanna : heb het lijstje nog niet gezien, maar geeft niet hoor, sta toch niet meer boven aan:mad:
Iedereen een fijn weekend, hier op dit moment een lekker :zon02:

Raak: 11 oktober -3 november Bonaire

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

mogguh

ik had gisteren geen solli, ik had een gesprek met mn integratiecoach over een mogelijke sollicitatie

@bloem: en hoe is dat gegaan?
ik heel vast geslapen en nu erg beroerd…bah
En o ja S van adr die zei dat ik nog kon komen 11 oktober tot 18 okt… voor een balachelijke spotprijs!! Maar goed ik heb geen vakantie meer. helaas…

:cheer:Raak: 11 Okt. - 3 Nov. Bonaire :cheer:

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

@Raak: Per slot van rekening sta je op een gedeelde 1e plaats. Kon alleen hier geen Bonairevlag vinden, dus maar zo gedaan.

Goedemorgen meiden.

Pffff… belt de overbuurman net aan en komt even zeggen dat er iets erg gebeurd is, dus ik schrok me rot. Ik dacht iets bij hen thuis ofzo. Nee, hij heeft zijn auto met trekhaak altijd op zijn oprit staan en die is uit zijn eigen gaan rollen. ( niet op de handrem ed ) Met als gevolg zijn auto midden op de weg en precies in de voorkant van onze auto. Mistlamp eruit, dikke vette krassen en deuken erin en de kentekenplaat eraf. Lag op de grond.

Hij had het zelf ook niet zien gebeuren en was gewaarschuwd door onze naaste buurvrouw dat zijn auto op de weg stond en tegen die van ons aan stond. Natuurlijk vond hij het heel vervelend, maarja… ik zei, ik neem aan dat je goed verzekerd bent en dat was hij wel dus, tja… wat moet je dan verder zeggen. Vond het wel rot voor hem, maar toch ook wel voor ons zelf. Maargoed… er zijn ergere dingen en nu maar hopen dat het goed opgelost wordt.

Verder nog een smsje van Beps gehad en ja hoor… ze hadden prijs bij de Bingo in ADR lol2 Scheerbeurt en kortingsbonnen voor de Spa en tja… zij gaan al gauw naar huis dus… mochten wij ze wel hebben. Het kwam me allemaal wel heel bekend voor hoor. Had ik ook ooit niet eens zoiets gewonnen? Hahahaha.

Nou meiden…ik ga ff snel showeren, want de buurman komt nog terug voor de papieren in te vullen.

Iedereen een fijne dag en vast nog wel weer tot laters Hier ook :zon02: maar wel fris.

Roanna : dankjewel:kus:
Nou lekker wakker worden dan he op de zaterdagmorgen.
Maar ja, net wat je zegt, wordt weer gemaakt en betaalt door de verzekering. Gelukkig heeft ie zich gemeld
Bloem : oh en ging dat gesprek wel lekker ?

@ roanna jeetje he! das nie nix… ineens een auto in je auto… beter dan een auto in je huis, maar toch, je hebt er weer een hoop gedoe mee en daar zat je niet op te wachten he?

beps is idd alweer op de terugweg… jammerdebammer

er was nix met dat gesprek. heb gewoon eens in de zoveel tijd een integratie gesprek met mijn coach. nix bijzonders hoor. ga nu de brieven schrijven en maandag even doorsturen naar hem, dan kan hij ze beoordelen en dan kan ik ze versturen.

Bloem : ohh ok, ik dacht dat dat tegenwoordig allemaal via een pc-werkmap ging

nee hoor, moet gewoon naar hun kantoor komen en dan bekijken we een beetje mn behoeftes enzo. hij gaat dan strax mn solli brieven bekijken/beoordelen en als ik een gesprek zou hebben, dan gaan we dat doornemen/acteren, zodat ik optimaal voorbereid ben en des te sneller aan t werk kan… (niet dat ik nu al aan t werk wil :stuck_out_tongue: heb nog t/m dec!! hahaha)

overigens sms van beps gehad rond 13 of 14h ofzo… dat ze op de airport waren.
ze zou morgen allicht wel weer langskomen