Roanna,hahaha ja me paps weet dat hij niet zwaar mag tillen,maar onbewust doe je dat af en toe toch.En hij is nog van het zodra hij niet veel meer voelt toch dingen gaat doen.
Straks even aan mams vragen hoe vol haar koffer zit en of er nog wat bij kan
@Miere: Oh, toch tof van je dat je je even hebt laten zien en natuurlijk begrijpen we heel goed dat je niet je hele hebben en houwen hier neer wilt zetten. Doen de meesten van ons ook niet hoor, maar ik denk dat als je ergens mee zit, dat er altijd wel iemand via een achterweg naar je wil luisteren. Maargoed, we hebben in ieder geval weer even wat van je vernomen en ik wens je het beste met alles natuurlijk. :kus: Jij mag ook binnenkort weg. Heerlijk toch en al weet ik ook wel, dat je het liever anders had gezien.
Leuk feest gehad bij Crazy en jullie de catering gedaan. Dan moet het goed geweest zijn.
Maar nu…:cheer: :cheer: >>>
@TRL: Het is zover. Jullie gaan weer naar jullie geliefde Kusa en ik wil jullie hierbij weer een een hele fijne en super tijd wensen. Geniet er weer van en laat de boel de boel daar eens een keer en denk nu lekker aan jezelf en C. en natuurlijk je moeder. Fijne vakantie en een goede reis. :vak01: :vak01:
Goedemorgen all
Trl : en dan is het ineens de 23e…je mag weer, ga er maar heerlijk van genieten met zn 3-tjes
Roanna : alweer bij de familie langsgeweest om bij te beppen over de vakantie
Miere : leuk je hier weer te zien en tuurlijk mag je mee kletsen als je zin hebt:kus:
Bloem : gisteren een leuke maar vermoeiende dag gehad met de kids
Viva : met Damber heerlijk wezen shoppen en terrasjes gepikt, was er ook uitstekend weer voor he. J. gaat lekker mee hoor, is voor hem al de 3e keer nu, in totaal al 8 weken daar geweestlol2aso he. Hij moet idd nog 5 dagen werken…vandaar dat we daarna lekker weg kunnen want de laatste 3 maanden kon hij geen vrij krijgen
D weer thuis, kids weer weg hier, dus veel te rustig nu hier hihi
Nou vandaag lekker een dagje niksen, zou erg mooi weer worden maar de zon moet er hier nog door komen, vandaag lekker een rommeldagje. Damber en hubs aan het werk, gisteren de boel gedaan, dus vandaag is het vivadag. Net mijn haar geverfd en geknipt, even naar het rood toe, om dan weer met een coupe de solei te beginnen. Want met een strohoofd het najaar in is ook niet wat.
Tlr. heel veel plezier, en geniet van Kusadasi
Raak, J. nog een paar dagen werken en dan heerlijk genieten op Bonaire, ik ben jaloers hoor. wil zo wel mee.
Iedereen vandaag een fijne dag, ik lekker achter of voor de tv…hihihihihi. Heb nog wel een film om te kijken. Voor de rest heb ik ff nergens zin in.
hiero hoofdstuk 3 af, hoofdstuk 4 is voor morgen maar heb ik nu eigenlijk wel tijd voor, dus die doen we er maar meteen achteraan, loop ik weer een dagje in op mn strakke schema
@ viev klinkt lekker een dagje minderen. helaas hier ook geen goed weer…
bloem: heeft hoofdstuk 3 af en morgen hoofdstuk 4
viva: heeft een lekker dagje niksen, HEERLIJK
ik heb weer een vergadering gehad en nu ga ik maar verder met mijn vakantie want oficieel hoef ik pas de 28ste te werken. hahahaa
zo… H4 is ook af, trots en loop nu 1 dagje in op mn strakke schema, dus daar ben ik erg blij mee. vanavond met mams aquajoggen dus dat zal wel afzien worden
@Viva: Lekker toch zo een dagje echt niets doen, dan alleen maar waar je zin in hebt. Gelijk heb je!
@Raak: Nou, ik denk dat we allen wel met je mee zouden willen hoor. Maargoed, je hebt hier de reklame staan… dus wat let ons he? lol2 Wie weet ooit eens he!!!
@Jac: Ook bijna weer in het oude ritme. Pffff…waar doen we die vakanties voor he!!! Moeten nadien toch weer aan het werk. Hahahaha.
@Bloem: Nu naar aquajoggen en druk aan de leers. Komt vast wel goed.
Wij vanmiddag even naar D’ter geweest. Even rondgedoold bij de MM en daar hadden ze kilo’s DVD’s en CD’s in een bak liggen. Een kilo zou ongeveer 11 stuks zijn en en dan €11 moeten kosten. Wij hebben 2 dv’s en 5 cd’s eruit gevist. Allemaal met muziek van de jaren 60 en 70. Had er ook een van Bob Marley bij. Moet alles nog wel ff beluisteren. :unibrow:
Fijne avond verder nog hoor. :dag: Tis best stil hier he!
Ben ik ook even, ik heb zo weinig tijd sorry.
En heb ik dan wel even tijd dan weer geen fut. Nu een kopje thee en dan lekker in bed expeditie R kijken.
Zo, ook weer thuis. Dacht ik toch dat het koopavond was in Noordwijk, blijkt het morgen te zijn, grrrr. Had ook nog geld in de parkeerautomaat gegooid. Ik wilde eindelijk die waardebonnen van Ii Prs eens omwisselen voor wat reukwater om mee te nemen als cadeautjes naar Adana. Kan ik weer terug, en ik heb niet zoveel tijd meer.* Verder niks bijzonders, werk en regen, dat is het wel zo’n beetje. Doeidoei,:kus:
heb net lekker Wall-E gekeken… was weer leuk, daarna een beetje haasten voor aquajogging maar was ruim op tijd! was wel weer lekker, bewegen op muziek, lekker gewichtloos in t water… nu alleen de sportschool nog weer oppikken
@ miere op skiphol is t reukwater ook vaak acceptabel geprijsd
@ MK dat snappen we maar al te goed. gaat alles goed met de studie? kun je al dingen toepassen in de praktijk of is dat later pas?
@ roanna lekker 11 kilo materiaal gescoord… stir it up!
@ Bloem, ja dat weet ik, alhoewel…mijn luchie is bij t K****t altijd nog een heel stuk goedkoper dan op Sjiphol. Maar ik heb nog voor 30 pleuries aan waardebonnen van die tent, dus die wou ik graag even omzetten in reukwater. Vandaar.
Mogge all,
Even vlug gelezen en ben er vandoor, onder de regenbui en dan weg tot vanaaf, er moet tenslotte af en toe gewerkt worden he:dag:
Iedereen een fijne dag
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Raak: 11 oktober -3 november Bonaire
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Het is weer vrijdag, dus dan weet je het wel. (rituelen) Heb tevens maar evens het lijstje aangepast en hier neergezet, dan schiet het voor de anderen die nog gaan ook weer op. Hahahaha.
@Miere: Ben blij dat je er weer bent hoor.
Nou, verder ook even niet veul te melden, dan dat het hier dus k*tweer is. :mad: