Turkish Tea Time

Oh vandaar dat ze niet online komt :wink:

Ennehm… mooie man… Dat kan niet hoor… M. werkt niet meer in ADR :wub: :wink:

om 1 hoef je de hele wereld nog niet te haten… er zijn wel miljoenen mooie mannen out-there

Hello ladies.

Nou, ik ben er weer hoor! Ik was om precies te zijn om 8 uur vanaaf weer thuis. Alles goed gegaan en op schema en hebben op de terugweg zelfs in een versierd vliegtuig gezeten en hebben nog moeten zingen, omdat het de piloot z’n allerlaatste vlucht was. De crew dus het een en ander georganiseerd met de passagiers en dat was wel lachen. Hij ging met pensioen. Pff… 57 jaar. Bij het uitstappen iedereen persoonlijk bedankt.

Voor de rest… een hele toffe vakantie gehad. Het weer niet zo, maar gewoon heerlijk vermaakt, geluierd en veel en heerlijk gegeten. Heel goed hotel met een familiaire sfeer. Iedereen even lief tot aan de big boss zelf. Vond het ook heerlijk weer even in Spanje te zijn, al kun je daar ook duidelijk zien, dat er crisis was/is. Stilletjes hier en daar zeg maar.

De anderen ook weer terug las ik en ook fijn gehad. Mooi zo. Ik heb van Beps zo nu en dan ook smsjes gehad dus was een beetje op de hoogte van het reilen en zeilen daar bij hen en dat ze niet op internet kon, maar het verder reuze naar het zin heeft.

Ik zelf had wel een brief in de bus van de cardioloog en hij wil me weer op polibezoek hebben n.a.v. die onderzoeken laatst. Bah… ben ik niet zo blij mee, maarja als het moet, moet het maar. Volgende week dinsdag moet ik naar hem toe.

Ik heb al een beetje hier en daar bijgelezen hoor dames en hoop van de week weer een bietje mee te praten. Ik ga nu lekker op tijd naar bed, denk ik. lol2

By the way… zoals ik nu gereist heb ( alles zelf hier regelen) was heel goed te doen en zou het zo weer doen. Alles goed geregeld gelukkig zowel heen als terug.

Nou meiden… ik heb jullie best gemist hoor, maar we doen weer mee vanaf nu hoor! :kus: Allen.

@ roanna, ach as ge maar leut heb he? als het met de familie gezellig is en je kunt lachen, dan breekt vanzelf het zonnetje door!
goed te horen dat alles zelfregelen goed verlopen was, helemaal toppie! was verbaasd om te lezen dat je naar barcelona bent geweest… zeker niet voor de cultuur :wink:

slaap lekker

ikke druk geweest met alle foto’s op FB en maar gauw naar bed, want morgen lange/vermoeiende dag… ciaooo

:turkey:Trl: 23 september-29 september Kusadasi:turkey:

Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Raak: 11 oktober -3 november Bonaire
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Roanna,welkom terug.Fijn te lezen dat jullie het goed hebben gehad met de familie,voor herhaling vatbaar dus.En dat alles zelf regelen ook goed gegaan is.

Bloem,veel plezier in de efteling,dat zullen de nino’s vast wel leuk vinden toch?

Bloem: misschien moet je niet alles zo letterlijk nemen…

mogguh

nou ik ben er klaar voor… rugtas klaar en gaan … volgens mij wordt het wel mooi weer, dus dat is al 1 ding!

ciaooo

Roanna : welkom terug meis, goed te horen dat jullie het zo fijn gehad hebben
Trl: bovenaan het lijstje :cheer:
Bloem : fijne dag met de kids in de Efteling
Ik heb er nu snel vandoor, heb een reuze druk programma ben vanaaf pas laat thuis
iedereen een fijne dag:dag:

@roanna en jac: welkom terug!

Ik ben nu weg, tot later vandaag

@bloem denk ik al onderweg naar de efteling hopelijk heb je een fijne dag gehad hoewel het best vermoeiend kan zijn. hahaha
@roanna: nog effies en je mag weer naar ADR! ikke helemaal niet jaloers hoor…:wink:

Goedenmiddag :dag:

Nieuwe lay-out? Waar dan? Hier is alles nog hetzelfde, of bedoelen jullie die 5 plaatjes aan de rechterbovenkant. Hoe dan ook… ik had het niet in de gaten wat er veranderd zou zijn. :paranoid:

Zo, nu even tijde maken voor hier. Was vanmorgen al wel druk geweest met vissen voeren, maar ben nog niet ver gekomen daar. Eerst de was weggewerkt, die nu buiten hangt. De koffers leeg gepakt, uitgeschud en even op het balkon laten luchten en net weer naar zolder gedaan, in afwachting voor de volgende reis.

Ik heb alles nu ook even helemaal bijgelezen. Even zien:
Viva hardstikke druk op het werk en met downloaden.
Bloem ook leuk gehad en nu vandaag naar de Efteling. Echt weer voor!
Raak as usual weer druk met de bisnis en de kleinkids, maar wel leuk.
TRL’s paps geopereerd en mijn vraag is… hoe is het nu met hem? Nog iets over die ā€œkijkersā€ gehoord?
Cynthia ook weer terug en zit zich al weer te verheugen op de volgende trip, maar had ook eigenlijk liever nu willen blijven.
Mk nog steeds druk met het werk en de kids, maar toch af en toe ff tijd om mooie plaatje hier te zetten.
Linda ook een fijne rustvakantie gehad, met wat ups en down las ik. Hoe is het nu met je dan?
Jac als gewoonlijk weer een te gekke, toffe tijd in ADR gehad. Had ook niet anders verwacht. Hahahaha.
Miertje ook nog ff gespot hier. Hoe is het met je meissie? Ik zie je weinig meer hier, of heb ik iets niet meegekregen?

By the way… ik ben ook nu weer met Transavia geweest en ik kan er echt niets aan doen, maar ik heb nog nooit en dan echt ook nooit vertragingen met hen gehad. Ik vind het een van de beste maatschappijen tot nu toe, maar moet zeggen… Sun expre* ken ik ( nog ) niet.

De rest is denk ik zo’n beetje op vakantie he!!!

@Cynthia: Jij was ooit eerder in dit hotel geweest met school meen ik me te herinneren dat je me dat ooit verteld had. Nou, het is helemaal gerenoveerd nu. Prachtige kamers met allen nu een tv en airco en nieuw meubilair en meerdere stopkontakten, waar het daar eerder nogal aan ontbrak, hoorde ik van vaste gasten. Het is nu ook 3* en heeft allerlei certificaten ivm hygiene enzo. Mochten jullie het gaan verkopen… een aanrader hoor! Zo lief en aardig personeel waarvan velen er al jaren werken. Het eten… meer dan voortreffelijk en uitgebreid.

Nou, dat was het weer zo’n beetje. Laters :dag: Straks ff de familie van de bus halen bij de Mac. lol2

Roanna: ik was daar inderdaad een jaar of ehm…7 terug denk ik… En toen was het inderdaad een beetje oud… Eten was toen wel slecht, dus ik ben blij om te horen dat het nu beter is! :smiley: Nog even en je mag alweer naar ADR! Lekker hoor! :smiley:

Roanna,en de familie vermoeid terug van de busreis? Heb niks meer gehoord over de eventuele kijkers…Met me paps gaat het wel oke,lopen nog wat moeilijk.

Bloem,hoe vonden de nini’s de efteling?

Cyn,lekker naar turkse les.

de koffer grotendeels gepakt nog wat kleine dingetjes erin morgen en rond 4 uur gaan we denk richting schiphol met de trein.Heb voor C en mij 1 koffer,vind ik wel knap van mezelf

@trl en c: wil jullie alvast heel veel plezier wensen!

Roanna weer terug van weggeweest, toch weer even Spaanse lucht ingeademt, want het bleef toch trekken he spanje, calella ben er ook eens geweest in oktober met hubbie de kids en vriendin met hubs en kids, vond het wel leuk we zaten toen in hotel olympic geloof ik we hadden een andere geboekt maar in spanje hoorden we dat hij toen gesloten was. Alles goed gelukt zo te lezen met het zelf boeken en regelen. Nu de koffers aan het luchten voor adr.

Jac weer terug van adr met de nodige heimwee

Tlr. 1 koffer voor jou en C. al gepakt, vind het heel knap, ik zou het niet kunnen, Damber ook niet die ging heen met 21,5 kilo en kwam terug met 25 kilo. Maar geen handbagage.
Voor jou een hele fijne vakantie, en laat de oude heimwee niet de overhand krijgen.

Bloemmie en hoe is het gegaan in de efteling…ben je zelf in de python gaan zitten, of vonden de nino’s het leuk???

Beps geniet nog steeds in ADR maar kan niet op internet komen, jammer we wilden graag op de hoogte blijven, de weersberichten voor turkije zijn nog steeds lekker warm, dus daar zal het niet aan liggen.Neem een lekker bakkie bij bararie.

Wendy nog steeds in Jamaica ben benieuwd naar je verhalen meissie.

Cynnie en askim al naar ankara geweest, en jij naar turkse les…studeerse he.

Linda hoe gaat het met je teen???

MK jij nog steeds druk druk druk, hoe gaat het met de kids???

Raak lekker vakantie naar dochterlief geboekt, heerlijk meissie enne gaat J. ook mee, want volgens mij is hij dan toch uit gewerkt.???

Ik vandaag vrij geweest, Damber ook nog vrij vandaag, dus heerlijk geshopt en een terrasje gepikt. Gisteren ook al naar het tuincentrum geweest. Vanochtend de boel strak getrokken en toen naar Delft gegaan. Nog een spijkerbroek, een shirt en en legging gescoort en ja ook weer een tweelingpetje je weet wel van S*pph, nu een met ijzeren ringetjes, dus de boel is weer gestut.

Voor de rest niets te melden, ik geloof dat ik iedereen nu heb gehad…

zo ben ook weer thuis, t was aardig druk voor een woensdag maar ja, dan ook wel schitterend weer. t was erg leuk en gezellig, 2x gebobt, 4x in de vogelrok geweest en 1 in de vliegendehollander. de nieuwe houten achtbaan durfden ze niet aan en de python al helemaal niet. ik ben dan ook niet gegaan… vind t nix dat ze dan op mij moeten wachten

maar was heel gezellig en erg leuk alleen ben helemaal dooi nu… ga zo lekker lang douchen (bij gebrek aan bad) en dan meteen onder zeil… ciaaooo

Kom even weltrusten zeggen.

Bloem… joh, wat ben je nog in veel dingen geweest en het weer goed mee gehad. Tof hoor.

Viva leuke dingen gescoord. Ik ga denk ik bij wehklomp nog een shappie bestellen, want kreeg een waardebon van ze.

TRL jij bent er morgen nog he. Zwaai ik je dan nog wel even uit. Laat je pa niet teveel tillen hoor, maarja… dat zal hij zelf ook wel weten he!
Famlie was toch niet zo erg vermoeid. We waren vanaaf nog even een bakkie wezen doen bij hen en natuurlijk even de vakantie weer doorgenomen. Leuk weer even hoor!

Ik hoorde en las vanavond dat Snoeyinkreizen en Rekroreizen ook sinds vandaag failliet zijn. Best wel zonde van zulke mooie bedrijven, maarja ik denk dat het tegenwoordig even duur ( goedkoop) is om met het vliegtuig te gaan. Maar toch jammer. Heb in het verleden graag en veel met hen gereisd naar Spanje.

Weltrusten all en tot morgen. :dag::slapen:

Nou, hier ben ik dan weer even.
Waarom ik bijna niet meer post? Ik weet het zelf niet, er gebeurd eigenlijk best wel veel in m’n leven, heb het er soms erg moeilijk mee, maar kan/wil er hier niet over praten.
En dan over tweelingdraagzakken of de was praten? Ligt mij niet zo, eerlijk gezegd.
Maar het gaat verder wel goed met me, alleen de situatie met Askim blijft KT. Alhoewel er in de verte wel hoop is, er lijkt verandering in de toestand te gaan komen. Hij heeft iig weer werk, en de uitslag van het referendum is voor hem ook heel positief. i.v.m. de militaire dienst.*
Verder heb ik wel stiekum meegelezen met jullie, dus weet wel hoe het met jullie is. *
**
@TRL, Veel plezier op vakantie, en ik hoop dat je nu opgewekt en vrolijk terugkomt!
@ Beps zit er nu te genieten, nou ja, we horen het wel als ze weer terug is.
@ Bloem druk aan t studeren, wanneer hoor je de uitslag van het eerste examen? En leuk de efteling, ik hoop als mijn kleinkid(s) wat ouder zijn ook weer eens te gaan.
@ Cyn stiekum getrouwd??
@ Raak weer druk in de weer met de kleinkids en het werk, en nog even lekker weg, 2 x, begreep ik?
@ Roanna uitstapje gemaakt naar Spanje met de family, weer eens wat anders, ook leuk.
@ Viva weer aan t werk, alsof er geen vakantie is geweest. Ik rijd elke zondag langs jouw werk, en moet dan altijd aan jou denken.
@ MK ook niet veel hier maar ook druk met de kleintjes, en het werk en studie.
@ Marion ook al een tijdje niet meer gezien, maar wel even gesproken op mn.

@ Linda, Jac, Kim, :kus:
**

Afgelopen zaterdag groot feest gehad voor Crazy’s 5 xxxxx verjaardag, turkish night in haar eigen huis, was geweldig goed georganiseerd door haar kinderen, onwijs leuk. Ik heb me, samen met mijn zoon, die eigenlijk kok is, maar nu in de zonweringen werkt, ontfermt over de catering, en ook dat gedeelte was zeer geslaagd. Zelf zit ze nu weer in Marmaris.
Nou dat was het wel weer zo’n beetje, ik zal proberen weer wat vaker te posten, als jullie dat goed vinden.
:kus::kus:

:turkey:Trl: 23 september-29 september Kusadasi:turkey:

Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Raak: 11 oktober -3 november Bonaire
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia