Turkish Tea Time

Hello girls… he he eindelijk kan ik een bericht plaatsen iedereen kreeg ik wel ww maar als ik bericht wilde plaatsen knalde ww eruit.
Heb wel alles bijgekregen hoor.
Beps lekker in Adr.
Roanna vandaag weer terug naar huis
Tlr. een nieuwe auto en ook nog van de week weg, dacht dat je de 21e zou gaan dus vandaag.
Kim bovenaan in het lijstje
Raak lekker naar Bonaire voor 3 weken, heerlijk meis…ik zal aan je denken maar we zien elkaar denk ik nog wel van te voren.
en toen was ik het kwijt…o ja Bloemmie snotter de snotter, nou hier nog een, dus we kunnen elkaar een hand geven.
Ik aan het werk…en thuis druk met films aan het downloaden lekker voor de winteravonden…filmpje en dan languit op de bank…jammie…dat vind ik ook altijd lekker.
Vandaag is het hier een witte watten wereld, je ziet geen hand voor ogen.

@cyn: mijn ouders zijn vorige week teruggekomen van vakantie, zij hebben voor t eerst gevlogen met r*n *ir, waren daar erg tevreden over

Linda,ik vind snexprss ook fijn om mee te vliegen. Rynar ook geen problemen mee gehad.

Viva,lekker films an het downloaden voor de donkere winteravonden.

Bloem,nog steeds aan het snotteren.

Cyn,hoe staat het met de aanvraag?

Trl: hmmm het duurt allemaal wat langer… M. kan deze maand niet meer naar Ankara vanwege zijn werk, en zijn ticket optie verloopt 1 oktober… Dus heb nu een nieuwe optie en ga deze vandaag per post naar hem toe sturen… En dan daarna gaat hij naar Ankara… Dus nog afwachten!!

Cyn,balen,dus de bus heeft geen ritje naar Ankara voor hem.Of werkt tie niet meer op de bus?

Jawel, maar die bus rijdt niet naar Ankara :wink:

@cyn: balen!

Misschien een optie om een keer te ruilen met een collega die wel naar Ankara rijdt…Misschien komen wij hem nog wel tegen als we met de bus gaan

TRL: Het bedrijf waar hij nu voor werkt die rijden niet naar Ankara… :wink:

owh das nie handig nee, dan kom je niet zomaar in Ankara… jammer van die optie, maar daar ben je toch geen kosten mee kwijt…? al begint de tijd natuurlijk wel te dringen

@ viev lekker met een filmpje op de bank, tis wel echt herfstig weer ervoor he?
hoe is het met damber, is die al terug?

Ja Damber weer terug, heerlijk gehad, wel even dubben met vertrek, ze vlogen heen met turkuaz, nou die mocht mooi aan de grond blijven op schiphol hadden een betalingsachterstand, dus moesten ze dat eerst voldoen, gevolg dus 2 uur vertraging, terug met pegasus…lekker hoor bij dreizen geboekt, met een pakketreis van floowtravel, dat blijkt dus elmar te zijn… ging niet echt lekker, het hotel was schoon en vriendelijke mensen, alleen het eten was weer eens but…maar ja een restaurantje is zo gezocht nietwaar.

Bloem: welnee… dat kost via mijn werk uiteraard niets :wink: Ik maak die optie gewoon zelf op bedrijfspapier haha :smiley:

Maar goed… hij moet gewoon even 3 dagen vrij plannen, en dan even naar Ankara :wink:

Viva: tsja… ze moet ook gewoon bij mij boeken :wink: Nee serieus… is wel heel vervelend als het zo rot al begint :frowning:

ja cker als je maar ff gaat, dat gevoel blijft toch bij je

@ cyn schop em dan eens ff onder z’n kont zodat ie dat dan ff gaat doen dan!!

de ninos hebben morgen vrij, studiedag van de leraren, en ik neem ze morgen mee naar de efteling. hopelijk vinden ze dat wel leuk… geen idee… we gaan t zien. t moet mooi weer worden dus dan zal t wel goed komen, hoop ik…

Bloem: dat heb ik al gedaan… Maar zijn baas is niet zo lief he :wink:

ik ben weer terug helaas, want het was weer super!! Ieniminie meeting gehad met beps hubs en ouders.
Ik post een andere keer langer!!!
moet nu 200 mails wegwerken…pfffffff

welcome back jac! natuurlijk heb je het leuk gehad, hoe kan t ook anders :wink:

Jac : welkom thuis

Iemand al wat van Beps gehoord?

ja ik weet het hoe het met beps is,
ZE GENIET OP EN TOP!!!
Alleen de WIFI ligt eruit dus kan ze moeilijk online komen…
Zaterdag is ze er weer… maar ik denk dat ze zondag online komt vanwege de tijd dat ze terug vliegt.

Maar ik heb het gewelidig gehad mooi weer. Een mooie man gezien (ja he beps).
Beps kon er behalve op zaterdag want dan was deze man vrij, maar beps kon er 12:30 van zijn lijf genieten!!! Heerlijk en ik had er op het strand heel wat te zien tijdens volleybal hahaha.
Verder als vanouds…en linda ze vroegen zelfs naar jouw! :wink:
alles is verder goed gegaan veel gelachen met beps haar ouders…
En nu is het voorbij. op naar de volgende vakantie…
ik ga nu slapen want mijn ogen vallen dicht.
tot morgen