Bloem dat is ook leuk naar de zoo met zijn allen, en dan niet op die drukke moederdag zelf… O ik ga badderen, schoondochter komt zo ook even…
Wij net terug van de dierentuin,helemaal niet druk… Misschien ook omdat de giro d’italia er langs komt en de weg om half 2 werd afgesloten.Straks misschien nog even bij de turkse braderie hier kijken…Heb van C een mooie mama ring gekregen van znz
Hier is het nu rustig, en ook niet super druk geweest… nog een uurtje.
Dan ga ik waarschijnlijk nog even naar mn ouders/moeder… Rubbie is laat aan het werk dus…
Maar ik lees dat iedereen goed verwent is!!!
zo nog 1 nachtje en dan ben ik er weer verlopig van af.
Heb ook niets met moederdag! En gelukkig mijn moeder ook niet. Het wordt zo verplicht nummertje!!!
Iedereen fijne zondag!!!
Ikke zo slapen want ik was om 12:30 al weer wakker terwijl ik er om 8:15 in lag. En aangezien ik nog 1 nachtje moet. Kan ik de kar niet zo trekken.
Trl: wat lief die ring! Leuk merk ook… Mijn schoonzusje had ook een ring om van dat merk vandaag…
Al is zij nog geen mama ![]()
Ik zo slapen… ![]()
Goedenavond.
Zo, ben ik toch ook nog verwent geweest vandaag. Gister al een mooie bos blommen van de dochter en vandaag eigenlijk nog best onverwacht, want ja, zij heeft ook een moeder en die woont helemaal in Noordwijk, kwamen de zoon en schoondochter op de terugweg nog even hier een bakkie doen en hadden 2 hele leuke bla, bla, bla, blond sensea mokken voor me meegebracht. Schijnt in te zijn.
Was er best blij mee.
Vanavond even bij mijn favo restaurant geweest lol2 dus alles met alles… ben ik tevreden.
Jullie ook allemaal een beetje leuke dag gehad?
Eh… mag ik vragen… wat is het merk znz? Je ziet het, ik ben echt niet meer bij met zulke dingen, als het om klein grut gaat! lol2
Zo, ik ook nog even m’n moederdagverhaal kwijt…Ik heb er dus ook niks mee, maar ja, mijn moedertje dus wel.
M’n oudste zoon had me van de week al een avond mee uit genomen naar de kroeg, vandaag was hij weer in het Friese land, natuurlijk. De middelste was hier vrijdagavond met vrouw en dochter al, met een mooie foto van hun drietjes, want die zijn vandaag op vakantie gegaan. En de jongste kwam vanmiddag met een mooie bos blommen. En daarna met de hele familie naar Oma toe. Die geniet echt, als iedereen er is. En ons cadeautje was helemaal een schot in de roos: Ik, en mijn 2 zussen nemen haar mee voor een High Tea, met z’n vieren. Ik geloof niet dat we ooit in ons leven al eens echt iets alleen als moeder en dochters gedaan hebben. Dus dat werd wel eens tijd.
Verder niet veel bijzonders te melden vanaf hier. Askim was er wel, maar we hadden het te druk om te koken vandaag. Met moederdag dus, hè:wink:
Hmmm, wel een beetje ego, dat vorige berichtje…Dikke :kus:allemaal!
Zo iedereen verwent, ik ook! Niet gekookt, alleen het vlees gegrild(Rubbie was nog te werk) en toen hij thuis kwam even aardappeltjes gebakken in De Pan…OHHHH daarmee kan je me zo verwennen. Terwijl we dat opaten lekker naar de Davinci Code zitten kijken, ehhhh halverwege naar bed, dus het einde heb ik nu niet gezien(maar kende ik al…)
Vandaag nog wat werken(alleen de middag) en dan zien we wel verder…
:NETHERLANMiere: 15 mei Rotjeknor :NETHERLAN
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Hilde: 21 mei Gent
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Cyn,zijn idd mooie ringen van Znz en je schoonzus is toch al wel een beetje mama,ze moet nu al goed voor het kleintje zorgen
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
,hoelang moet ze nog niet lang meer toch?
Miere,leuk samen met je zussen high teaen met je mams,zal ze vast leuk vinden,weet ze wat het is hahaha,mijn mams zou het niet weten denk hahaa
Roanna,zin*i. schijnt nu best wel een populair merk te zijn.
Goedemorgen dames, voor de meeste onder ons een heel korte werkweek.
Iedereen een fijne dag gehad gisteren zo te lezen. Wij ook hoor, achterkleinkinderen, kleinkinderen, kinderen en mijn moeder hahaha.
Was echt een leuke dag in openluchtmuseum voor alle generaties.
Fijne dag allemaal :dag:
Trl: nog 2 weken…
En mijn broer kan echt niet wachten… zo schattig :wub:
Heb gister nog even op de site van Zinzi gekeken, en zie kettingen vind ik ook gaaf, met al die verschillende hangers…
Shoppen!!! ![]()
Wat een schitterende sieranden zeg…was benieuwd welke de ‘mama’ ring is…![]()
Vind die met de ‘pink-ribbon’ ook schitterend…
Mn vriendin gaat lopen voor Pink Ribbon. Inschrijfgeld 1500 euro…PFFFF dus ze loopt te lobby-en om te zien wie wil helpen(www.asistershope.nl)
Steeds meer vrouwen worden getroffen(ook in onze omgeving) dus wilde ze iets doen…
Nu zie ik die ring… schitterend, ik denk dat ik die ga bestellen voor haar…als steuntje in de rug, ookal zal ik ook financieel steunen
Cyn,owww spannend zeg nog maar 2 weken…Kan eerder of later,maar ga voor jouw duimen dat het niet later wordt
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
.
Beps,heb je die mama ring gevonden??
Dit is hem http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:VHbjE_Y2CU1JHM:http://2.bp.blogspot.com/_-G4RYPO9YRI/SglK7InqCYI/AAAAAAAAAuo/M9Rr9mC4ciI/s320/zinzi+ring+mama.jpg
Alleen heb ik hem dan met de blauwe steentjes.
Trl: ze kan max 2 weken te laat komen haha ![]()
Ben trouwens op zoek naar een hondje… En heb nu mensen gevonden in Alkmaar, zij hebben 2 maltezers, en het teefje is momenteel zwanger… Misschien, heel misschien wel iets voor ons ![]()
Goedemorgen meiden.
Cyn jullie een hondje hoe moet dat dan met al die vakantie’s. hihihihihihi
Ik heb ook nog nooit van het merk gehoord van die ringen, ziet er leuk uit.
Viva: nou, ik heb een broer… ![]()
jaaah, maar die heeft straks een baby