Turkish Tea Time

Maar ook zelf al een hond… :slight_smile:

haha

Hij heeft het al aangeboden hoor :wink: En mijn ouders gaan tegenwoordig toch nog maar 1x per jaar geloof ik… Dus dan is het 1x in het jaar 2/3 weken :wink:

Ohhh mooi Cyn: Kunnen jullie ook op de onze passen ;)!!! HAHAHAHAHA(Nee hoor…)

@TRL: nee had m niet gevonden, ik vind m schitterend!!

Beps: vind 1 voorlopig wel genoeg :wink:

Zo… paps is om… Nu mams nog :smiley:

Pfff de zenuwen beginnen nu goed te komen, om 14 uur heb ik het gesprek

succes

Leuke ringen, sollicitatie (succes!), jonge hondjes, lekker eten, moederdag.
Snel alles gelezen, maar nu weer aan het werk. Vanmorgen naar school geweest. De laatste puntjes op de i, woensdag m’n 2e examen…

Ik heb een znz armband met bedels. Echter de bedels die ik mooi vond paste niet op de armband dat was heel raar en dat zei de juwelier ook. Dus nu heb ik andere bedels. Maar ik ben er zo wie zo blij mee!
@linda: en hoe ging het gesprek?
Ikke uit de nachtdiensten en nu 4 vrije dagen!!!
jippie!!!

Jac, passen de zinzi bedels niet aan de zinzi armband???

Ohhh heb echt een TE schattig hondje gevonden :smiley:

Ik hoopte dat er al nieuws was van Linda maar niet dus… Maar goed ik wacht mee af
Nu even werken, en daarna lekker bakkie met mn vriendin doen

WHAAAAAAH ik ga morgenavond naar de puppies kijken :wub: alleen weet mama het nog niet haha :smiley:

Goede middag meiden … de 1e werkdag zit er weer op gelukkig. Weinig te melden vanaf hier, nog steeds niet helemaal kip, moe en snotverkouden. Maar ook dat zal wel weer een keer wegtrekken hoop ik.

Gelezen … ringen, honden, moederdagkadootjes, hightea en een sollicitatiegesprek. Al nieuws Linda? Of kwamen er nog meer op gesprek?

Hoi meiden gesprek ging goed, gaat om ong 32 uur overdag evt bij ziekte, feestdagen en vakanties ook koopavond en zaterdag. Komen er meer op gesprek. Dan laten ze ook weten vanaf wanneer ong. Over max 5 maanden dan beginnen, door verschuivingen van personeel zodra ik meer weet horen jullie het ook en mochten jullie iets voo mij zien dan hoor ik het ook graag

@cyn: inderdaad ja. Op de armband wat ik had kon het niet. Nou ja het kon wel maar dan moet je een gedeelte zoeken op de armband waar het dunner is. Dan draaien en dan zit de bedel. Of ik moest andere bedels kiezen met een grotere sluiting. Maar goed dat wou ik niet omdat ik de bedels van mijn familie kreeg en die hadden ze uitgezocht.
Nu heb ik dezelfde bedels van een ander merk maar zit als gegoten. Alleen staat ernu een zinzi op. Maar goed als het maar super is. Ik ben er in iedergeval helemaal weg van!
En leuk hondje!!! Ben benieuwd weet je het al een reutje of teefje? En natuurlijk dan een naam verzinnen!!!

Jac, deze van morgen zijn alleen nog reutjes… :slight_smile:

spannend allemaal

nieuwe banen, hondjes en armbandjes

ik ben helemaal enthousiast!! heb een nieuw project gevonden en ben druk aan het researchen of t iets voor mij is. Ik zal nog ff niet in details treden want tis weer zo’n befaamd proefballonnetje van mij, maar we gaan t zien…

keep you posted!!

@ MK succes met je 2e tentamen!!

1 like

@mk: succes met je tentamen!

Ook ik heb vandaag ‘promotie’ gemaakt… nog niet helemaal duidelijk maar ik heb er wat taken bij…(en dat vind ik leuk, dan ben je lekker bezig en gaat de tijd ook lekker sneller!)

@Linda ik duim en kijk voor je

@Cyn: Hahahaha… ach als mama zo een pluizebolletje ziet is ze ook om…

@Bloemmie: PING!!! haha

@Marion: Beterschap met een dikke :kus:

@MK: Succes met je tentames…

en toen…kwait…

Nou heb het mams verteld… Mmm ik beloof niks… Nou ja… we gaan morgenavond gewoon heen… en dan maar even kijken… Mams neigt toch meer naar een maltezer denk ik…