@Roanna: Ja net buiten Kusa, in de baai. En als ik dichterbij het centrum wilde kon wel 250 euro duurder…kan je toch wel veel taxi’s voor nemen niet waar…
Ja ik werk nog even, tot 16.30!!!
Heerlijk hoor, het is gezellig, en we hebben lol! Dat is zooo belangrijk…
Kom me even vlug aanmelden maar ook weer afmelden, anders denken jullie misschien dat ik 't nu al opgeef…ahahaha !
Goed te lezen dat de hele club weer compleet is, jullie houden 't allemaal al zo lang vol, zou zonde zijn als dat niet meer zou zijn toch ? Iedereen lekker druk bezig met allerlei dingen, zo schiet de tijd lekker op !
Ik zal dit weekend niet veel online zijn, druk druk met boodschappen etc. vanavond bruiloft van collegaatje (party !! cheer) en morgen natuurlijk moederdag, dus ff naar schoonmama en dan meteen dochterlief daar achterlaten…snik ! Ze wonen op een uurtje rijden vanaf ons, dus die spreek ik tot woensdag alleen maar aan de tel. Is altijd wel even wennen, maar ben al lang blij dat ik goede oppas heb !!
Voor alle mama’s alvast een hele fijne moederdag en laat je maar 'ns lekker verwennen (ontbijtje op bed…zonder kruimels…hahaha!) Ik meld me maandag weer !
Trl : nee hoor, lekker relaxed net in bad liggen lezenlol2lol2 en morgen met mijn moeder en zus en broer met aanhang en de kids en kleinkids (hele bende he) naar openluchtmuseam in Arnhem. Vanaaf met dochter en de kleinkids naar de Turk, jammie !!!
@ Roanna, fijn dat je er weer bent. @ Hilde, mooie combi, moederdag en oppas op 1 dag geregeld @ Raak vanaaf lekker aan de turkse pot, jammie, ik morgen weer hoop ik. @ Linda, succes! @ Bloem lekker gegeten, ik hou me aanbevolen, hoor! @ Beps weer aan t werk voor de spaarpot, enne…voor mij hoeft het ook niet zo, hoor die moederdag. Vind het altijd maar een verplicht nummertje. Ik heb er bij mijn jongens ook nooit een punt van gemaakt als ze niet kwamen. Maar mijn moeder, ik geloof niet dat ik het in m’n hoofd moet halen om het over te slaan…Dus morgen maar even naar toe. Maar ik ben liever 's zondags samen met askim!
** Alweer klaar met werken, 4e week, en ik vind het nog steeds leuk, bof ik even. Alleen, het blijft vroeg, 6 uur beginnen!!
Beps : hoop dat je hoofdpijn snel over is
MK: nee he, wij organiseren eigenlijk teeeee weinig hihi
Miere : het was zaliggggggggggg, hoop dat jij morgen ook weer lekker turks potje krijgt
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Hilde: 21 mei Gent
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
Raak,vandaag hier in de buurt,veel plezier in het openluchtmuseum.
Miere,fijn dat je het werken nog steeds leuk vindt,ach en denk maar zo vroeg beginnen is vroeg klaar…of niet?
Moederdag ik heb er ook niks mee,commercieel allemaal,voor mij hoeft het niet.C heeft natuurlijk wel wat gemaakt op het kdv dat is wel leuk…Gisteravond kwamen de vrienden hier en die hadden namens C ook een kadootje gekocht voor mij,dat vond ik wel lief…
Moederdag… ik heb er ook niks mee… vind dat je elke dag gewoon lief moet zijn, en niet alleen vandaag… Zo sporten, vanmiddag komen broer en schoonzusje langs. En verder nog geen plannen…
Beps : dankjewel en ook een blommetje voor jou
Trl : toch een cadeautje gehad, is lief hoor
Voor mij hoeft moederdag ook niet speciaal hoor, is gewoon een reden om weer eens met z’n allen mijn moeder mee uit te nemen en dat vindt ze altijd heel gezellig
Goedemorgen meiden…tja vandaag moederdag, ook ik denk er hetzelfde over, maar desalniet te min ben ik wel heel erg verwend hoor, bloemen, chocolade, een luchtje en een nintendo ds-lite met hersentraining, o meiden wat is dat lachen ik begon met leeftijd 59, hubs op 80 en Damber op 54, nu zit ik op 47 hihihihihihi. Het zijn de domste spelletjes (op sudoku na), maar het gaat om snelheid hahhaaha.
Voor iedereen een fijne dag, en Beps werkse meissie (ook jij bent mams, van logeerpupers en je 2 hondenmeisjes, daar zorg je voor alsof het je kinderen zijn), dus ook voor jou een dikke bos bloemen.
Ik denk zo als de meesten van jullie… heb ook niks met moederdag. Kijk, vroeger toen mijn ouders nog leefden, was het altijd toch nog wel een verplicht nummertje en ik deed dan dan ook nog wel met plezier. Maar nu!! Wat TRL al zei, dat de kids op school wat voor je maakten vond ik altijd ook wel leuk, maar verder nu ze al zo groot zijn en een ervan al zelf moeder is, hoef ik ook niet meer zo nodig hoor.
@CYnthia: Helemaal mee eens!! Het hoeft niet speciaal moederdag te zijn om ze eens in het zonnetje te zetten. Zo tussendoor is ook mijn mening, vaak veel leuker!
Ik heb van de week van kokkie wel een geurtje gekregen, ( en ik ben niet eens zijn moeder) maar als hij bijwerkt en geld van de boer krijgt, verwent hij mij regelmatig. Soms spontaan even naar de MaC enzo. lol2 Of soms ook met de kids spontaan uit eten en dat vind ik veeeeel leuker, dan dat het persè op deze dag moet. Maargoed, een ieder moet het vieren zoals hij/zij het denkt goed te doen. Toch!!
@Raak: Ja, het werd ook weer tijd he. Je moest er weer ff uit. Was alweer telang geleden. lol2 Veel plezier hoor meissie met de hele meute. Oh, nu zie ik het… je bent hiet in de buurt.!!! Leuk!!! :dag:
@Miere: Als het goed is askim op bezoek en die gaat neem ik aan ook weer lekker kokkerellen. Dus toch ook nog verwend vandaag. :wub:
@Viva: Zo heee toe maar… Niks mee hebben, maar toch zo verwent geweest. cheer
@Beps: Leuk je blommetje hoor en natuurlijk ook voor jou een blommetje. Werkse weer hoor! Hopenlijk niet al te druk.
Nou, al of niet moerderdag vieren… iedereen toch nog een fijne zondag gewenst.
Goede morgen meiden …
Moederdag, de een heeft er niets mee de ander wel. Ik vind het nog steeds leuk, de lief geschreven briefjes, het stiekeme gedoe vooraf, gisteren had ie een ‘geheime’ meeting met zijn tante :). En … ik ben ieder jaar weer blij ben dat ik mijn mams nog een knuffel/bloemetje kan/mag brengen. Daarvoor hoef je niet te wachten tot moederdag, dat weet ik, maar toch … vandaag is het vooral haar dag!