Turkish Tea Time

@Cynthia: Nou, niet stiekum. Wilde gewoon bijblijven. lol2 Iedereen maar denken dat wij alsnog wat hadden… ik was me NA die bewuste mail, nergens van bewust. Jij wel?

Oh, en dan nog MK even :dag: :kus:

Enneh…Bloem: :dag: :kus:

@Linda: Daar had ik ook al een bietje van meegekregen en wat leuk voor jullie. Ik ga weer duimen hoor!

Roanna: nee hoor… Had je toch ook gemaild dat ik niet boos was :wink:

Oh, ik vergeet de helft.

Jac nog :dag: :kus:

Heb ik iedereen nu gehad? Help ff.

@Jill: :dag: :dag: see you lol2

:kus:

@roanna: alvast bedankt voor het duimen, mocht ik die baan krijgen word ik de komende weken heel erg druk, nog drukker dan ik momenteel ben haha

@Linda: Tja… dat zal best wel dan he. Maarja… ook wel weer spannend dan.

Maargoed, ik ga er weer vandoor, want anders ben ik weer een bietje tè nadrukkelijk aanwezig. lol2

Voor iedereen weltrusten voor zo en een fijn weekend verder nog.

:dag:

@roanna: nu t wss heel erg dicht bij komt is het wel heel erg spannend en beetje eng zeg maar je roept wel gemakkelijk daar je wilt verhuizen die kant op maar nu je de stap wss gaat maken voelt t beetje eng zeg maar

@roanna: slaap lekker en een fijn weekend

Roanna : blij dat je weer terug bent hoor meissie, je hoort er echt gewoon bij
Welterusten all, ik ga ff P&W kijken :slapen: lekker

???

@Miere: En oh…shame on me. Ik dacht daarnet ineens aan jou. Mijn bijna ex collega niet genoemd. Vergeef me. Jij ook natuurlijk :kus:

Nu ga ik ook P en W verder kaike.

Truste all. :dag::slapen:

Gelukkig op onze Toos na(en ik geloof dat dat misschien zelfs wel in de planning zit ooit weer…ik duimduimduim) lijkt het of we langzaam weer compleet zijn…

Mis trouwens nu Marion…
Maar goed ik ga slapen, morgne weer om 9 uur beginnne

ellow ladies

ikke terug van een avondje uit. wezen eten bij bazaar in R’dam. Niet echt Turks maar wel een beetje… de tring!! he!! waarom hebben we daar nog nooit gegeten met de groep!!! echt mega leuk, lekker eten, sfeer en errug betaalbaar!

anyways
slaap zacht ladies

@roanna::dag:cheercheercheercheer en daar was je weer…`
@beps: mag een uurtje uitslapen!! En bedankt een collega;)
@bloem: heeft lekker gegeten!
@ Cyn: lekker aan de klets over visum wat ze volgend jaar gaan aanvragen! En askim gaat verhuizen. Ik duim voor de wc!!! hahaha
@linda: gaat een spannende dag tegemoet

En ik ga verder in het nachtleven!!
Had toos altijd een hekel aan. Nou ja ze deed het wel maar was niet favoriet!

:NETHERLANMiere: 15 mei Rotjeknor :NETHERLAN

Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Hilde: 21 mei Gent
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

@roanna
Fijn dat je er weer bent :kus:

@linda
Spannend voor jou allemaal, sollicitatie en misschien verhuizen.
Ga je je huis verkopen?

Zo ik ben er weer, op mn werk…
Maar het is wel een gezellig ploegje, dus komt wel goed…

Goedemorgen meiden.

Roanna welkom terug…kus…ja nog 13 dagen en dan I fly away…kreeg gisteren een sms van schoonzus, die zit in Bodrum en het was HOT…maar fantastisch (voor hun de eerste keer Bodrum). En dan gaan Roanna en ik Alanya onveilig maken. En Jill misschien ook wel.

Cynnie geen pleepapier en geen gewone wc, nou dan zou ik ook niet kunnen hoor…volgende keer gewoon vochtig toiletpapier mee, en veel naar een terrasje hahahahha

Fijn hoor meiden iedereen weer kompleet…Nu Marion nog, en Toos leest mee via Wendy…

Goedemorgen meiden.

Bedankt voor jullie welkom terug. Tja… op de een of andere manier, kunnen we toch soms niet met lol2 elkaar, maar meestal niet zonder elkaar. lol2

En weer fijne berichten over onze Toos gehad, dus wat willen we nog meer.

@Beps: Bij mijn zoektocht laatst, had ik dat hotel ook in optie. Mooi resort hoor en toch niet te ver van Kusa. Enneh… je eigen weer heerlijk laten verwennen he. Niks geen zelf eieren bakken en aardappelen afgieten. lol2 Lekker laten bedienen en buffetten. Mmmmm… zalig!!!

@Viva: Ja, wij ook al gauw he. cheer Zeker weten. >>> En ik vind Alanya ook leuk. Lekker druk enzo. Hou ik wel van. Daarom…ieder zijn/haar ding he, anders zaten we met z’n allen als een kluitje op elkaar en dan moet ook niet.

@Raak: :dag:

@MK: Bedankt. :kus:

Zo, net even de rituelen van gister gedaan, want liep door omstandigheden achter op schema en al ff geshowerd en straks ff met de dochter naar de stad hier. Kokkie is toch naar de boer.

Latersssssss en Beps… werkse nog ff.

:dag: