Turkish Tea Time

Als het goed is, is er gelijk plek voor hem, de zorgcoordinator ging nog bellen, met haar [achterdeur] in het verzorgingstehuis. Ja eerst vakantie denk ik en dan keihard er tegen aan om hem over te huizen,…een grote bende heeft hij in die 2 jaar gemaakt, en ik mag niets opruimen,…nou we zullen zien…begin nu al met vuilniszakken te kopen denk ik…weg met die zooi

@viva
Nu maar hopen dat het achterdeurtje help en dat alles snel geregeld kan worden. Zal vast wel een hele klus worden, maar je weet dan wel dat het de laatste klus bij hem is. MAAR eerst de vakantie!!

Oh het werkt weer lol2
Miere : ik hoop dat je oppas gaat lukken
Beps : nu toch echt en definitief naar Kusa, lekker idee he, hoef je tenminste niet zo lang meer te wachten
Viva : in afwachting van het verlossende telefoontje
Hilde : volgende week maar een heel klein beetje werken, oppas is goed geregeld
Cyn : ben je al wat verder gekomen voor het visum?
Trl : zit je nog na te genieten zekers hecheercheer
Jac : gaat ff nachtbraken
Roanna : :kus:

Raak: nou… in principe hebben we de documenten allemaal wel rond… Hij moet alleen nog een paspoort, werkgeversverklaring… En dan de reisverzekering en het ticket… en dan komt het wel goed :wink: :slight_smile:

@Cyn: Nu maar afwachten of alles wordt goedgekeurd, en anders hoe dan ook bezwaar maken he. Hopelijk krijgt hij ook een visum om hierheen te komen!!!

Hier op het werk… druk, problemen dus met 1 collega(die gemeld heeft ‘weg te gaan’) waardoor we ineens een soort van onderbezet zitten…
Morgen mag ik iig een uurtje uitslapen, dus om 23 naar huis(Begonnen om 13 uur) en dan morgen even een uurtje uitslapen!

Beps: dat hoop ik ook… maar we gaan pas volgend jaar aanvragen hoor :wink: Maar waren er gister even over bezig :slight_smile: Hij nu verhuizen… (ja om 22uur s’avonds, ik heb het ook niet verzonnen :wink: ) Dus hopelijk een huis met een normale wc! :smiley:

Werkse nog even

Cyn : tuurlijk komt het goed, je hebt nog tijd genoeg om alles goed voor te bereiden. Denk dat het overdag te warm is om te sjouwen, maar of de buren er blij mee zullen zijn…lol2lol2
Beps : nou dat zijn de mindere berichten he, een ander kan het dan weer opknappen. Gelukkig morgen wel ff uitslapen

:ninja:

:dag:

@Roanna: :dag:!!!

@Cyn: haha hadden ze een gat dan??? Ohhh dat is ook een nachtmerrie moet er niet aan denken ;)!!!

Raak: nou… ik denk dat ze overdag te lui zijn haha :smiley:

Roanna: :dag:

Geloof me… het IS een nachtmerrie… haha en ook geen pleepapier… Pffff nee… niks voor mij :smiley:

@roanna: :dag:

:dag: all :dag:

Miss you all.

Roanna: kom dan ook gewoon terug :wink: :dag: Net als ik :wink:

cheer cheer cheer

Goed zo :wink:

Ff kieke wat ik nog weet.

@Beps: Troubles op het werk maar gelukkig niet zelf. Werkse nog even. :kus:

@Cynthia: Leeft met M. mee nu ze gaan verhuizen naar misschien wel een huis met een echte plee KD. :kus:

@Viva: Goede berichten over vaders verhuizing. Pff… werd tijd he!! Enneh… bijna op vakantie. Ik kom je dan al snel vergezellen. :kus:

@Raak: Kon er zeker niet even op hier, maar nu wel weer. :kus: Alles goed meissie?

@Linda: Nog nieuws? :kus:

@Marion: Ook in afwachting van. :kus:

@TRL: He, C, weer last van z’n oogjes. Voor jullie :kus:

Zag dat zich ook een nieuwe member heeft aangemeld. Hilde welkom :kus:

Verder weet ik het ff nie meer. Ben wel bij hoor!!! cheer

Stiekem meegelezen he :wink: Welkom terug! :kus:

Welkom terug Roanna

@roanna: welkom terug! ja zeker nieuws, heb komende maandag een sollicitatiegesprek als ik die baan krijg ga ik samenwonen!