lekker of de eten aan het praten!!! HHMMMMMMMMMM
Maar goed voor sommige van ons is het nog eventjes wachten.
Ik heb uitgeslpane omdat ik vannacht de nachtdiensten in ga! Heb er 3!! maandag eruit. Vrijdag nog werken en dan VAKANTIE!!! Lekker een week weg!!!
iedereen werk ze die moet/mag werken.
Iedereen geniet van de vrije dag!
@Viva: justitie, inderdaad in paleis, al bijna 20 jaar, dus aan 't eind van 't jaar word ik meegenomen bij het balansen…
Er is hier morgen en zondag bij de turkse moskee een kermes,denk dat ik daar maar eens een kijkje ga nemen,krijg er nu wel trek in
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
Hilde,werkzaam bij het paleis…Dan zie je vast wel veel voorbij komen hahahah
Hahaha…vooral veel boefjes…:evil: Maar ook veel treinen, zitten langs 't spoor…hihihi !!
pffff net ciz gebeld voor paps, he he eindelijk komt er een beslissing, vandaag is de indicatie gegeven…zzp 3…haleluja…maandag krijg paps de brief…
VIVA : kijk daar zaten jullie op te wachten !!! :kus::kus:
@viva
De vlag kan uit ![]()
ja echt…ga zo de wijkverpleegkundige bellen…hoe nu verder te handelen…
enne ik heb mijn tickets binnen…joehoeeeeeee
vertrek 4.00 uur op de heen reis…10.15 terug…
WHAAA viva super hoor ZZP 3!!! Dat wordt vezorgingshuis!
Ja ik zit tegenwoordig in de zzp´s thuis!!! Maar ik werk met de hogere zzp´s. Verpleeghuiszorg!
en ook nog eens lekker tijden!!! Het kan niet op!
@viva
Dat wordt een nachje niet slapen!
Hoe snel kan het nu verder gaan??
geen idee hoe lang het nu nog gaat duren…krijg de wijkverpleegkundige/coordinator nog even niet te pakken, maar straks misschien wel…
Viva,eindelijk dan nu hopen dat ze ook snel een plekje hebben.
net gebeld, het zorgkantoor, en het verzorgingstehuis krijgen digitaal bericht over de indicatie van mijn vader, het verzorgingstehuis neemt dan contact met mij op. Dus als het goed ik hoor ik van de week hoe en wat…
Viva : je geluk kan vandaag niet op, mooie tijden hoor
@Viva: Fijn dat 't nu allemaal geregeld wordt…nog even afwachten dus !
Enne, wat een heerlijke tijden !! >>> Zou ik zo voor tekenen !
@Hilde: dat heet böreck(sigara boregi zijn kaasstaafjes…over verslaafd gesproken, daar ben ik nl zooo aan verslaafd!!!)
Ohhh zoooo lekkkkeeerrrrrrrrr!!!
Ik op het werk dus… valt wel mee, kan het wel aan hihi
@VIVA!!! JOEPPIE!!! JAAAAHAAAAA!!! HALELUJA!!! nog even afzien en dan komt de zo lang verdiende rust voor je!!! :kus:
Hoi allemaal, zou bijna goeiemorgen zeggen, maar het is al weer middag, wat gaat de tijd snel als je een vrije dag hebt, hihi.
Ben al wel op de koffie geweest bij Pa en Ma, vandaag 55 jaar getrouwd, het is wat, ik ga het niet redden, haha.
Trouwens, Sigra Böregi, ik kan het hier(nou ja, in Katwijk dan) gewoon kopen bij de Turkse supermarkt, in de diepvries. Ik vind het ook heerlijk! Trouwens, al het Turkse eten is heerlijk! Bof ik even, met m’n privé turkse kok aan huis!
@ Viva, en nu maar duimen dat er snel plaats is!
@ Beps is weer t potje aan t vullen
@ TRL blij met de beker, enne, de oogjes? Hoe ist daar mee?
@ Cyn visumperikelen, komt uiteindelijk vast wel goed, meis.
@ Hilde:dag:
*Ik ga ff wat doen in huis, als het goed is komt Askim vanavond op de koffie, dan moet het weer een beetje ‘haarvrij’ zijn hier. *
O ja, ik ben trouwens gisteren opgebeld door een echtpaar wat misschien tijdens mijn vakantie hier in huis wil komen oppassen op de beesten, dus maar hopen dat ze snel terugbellen, zou wel een pak van m’n hart zijn. Het klonk wel positief, dus duimen maar dat ze het echt willen doen.
Viva: toppie! Eindelijk!! :wub: