@trl en cyn: gefeliciteerd met de beker!
@cyn: slaap lekker en tot morgen!
@trl en cyn: gefeliciteerd met de beker!
@cyn: slaap lekker en tot morgen!
wat een rust hier nu…
Dit dönermannetje zit er al 10-15 jr… als je va het ptt-plein(al zit de ptt er niet echt meer haha) onder de poort doorloopt, zit links aan de overkant(2de winkel vd hoek) een dönershop…die dus…zit er al sinds ehhhhhh de pre-historie haha…
Zo lekker gegeten, Rubbie bedankt iedereen voor de felicitaties… ik doodmoe, mag weer extra werken voor mn vakantie(potje) dus… doeggie… Tot morgen!!!:slapen::dag:
Cyn,Bedankt,jij ook gefeliciteerd he…
Beps,die zat er vorig jaar ook nog alleen is het nu helemaal doorgetrokken tot de hoek( juwelier die er zat is weg) dus je kan er nu ruimer zitten…
Alanya,ik vond het er te massaal…
:NETHERLANMiere: 15 mei Rotjeknor :NETHERLAN
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Hilde: 21 mei Gent
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Ik ook weer wakker…
@TRL: Ja die zit er al zo lang, echt al meer dan 15(of zelfs langer) jaar!!! En die uitbreiding…je moest er soms zo lang wachten haha…(dat deden we dus niet )
Slecht geslapen, vanmiddag werken, misschien wel tot 23 uur(va 13) wat ‘interne problemen’ op t werk…kan er nu niets over zeggen…want ik weet het niet…
Goedemorgen weer vrijdag dus aan de rituelen…
Beps weer interne problemen op het werk, om gierend gek van te worden toch…pfffff…
Tlr. vind Alanya te massaal, ja het is groot, maar als je weet waar je wezen moet dan is het toch niet zo groot als het lijkt…maar om middenin het centrum te zitten dat wil ik ook niet hoor, dus ik zoek altijd iets in de omtrek zeg maar.
Goedemorgen vanuit een regenachtig zuiden :dag:
@Viva: Wat ik wel kan zeggen is dat het in dit geval aan het betreffende personeelslid ligt en niet het bedrijf. Mn manager moest snel een oplossing vinden, en ach ja, Bep is meestal niet te beroerd om in te springen ;)!!! Maar goed… jammer dat sommige dingen zo lopen, veel stress en weinig winst zeg maar…
Net even een half uurtje zonnebank…moet toch langzaam een klein kleurtje krijgen …
@Raak: :dag: terug!!!
Trl: mooie wedstrijd… Kakkerlakkies helemaal afgedroogd hehehe ![]()
Döner: hou ik ook niet van…
BLEGH!!! Hahahaha nee ben ik echt verslaafd aan!!! Is waarschijnlijk het eerste wat ik ga doen als ik aankom
![]()
Nu aan het werk…
cyn jij verslaafd aan de donner, nou ik aan de ezme…jammie
Ohhhhh Viva: Ergens onderweg hebben we een Ezme gegeten…moest zoooo aan jou denken!!! ZOOOO wat een jammie was dat!!!
ja ik kan er geen genoeg van krijgen…doe er een moord voor hahahahahaha
Dames : ik krijg er honger van…lol2lol2lol2
hahahaha
Goedemorgen allemaal !
@Viva: niet doen die moord, kom je op mijn werk terecht…hahaha! Krijg je die Ezme wel van mij…
@Beps: succes op je werk, hopelijk valt 't allemaal mee
Vandaag laatste dagje vakantie voor mij, kleine gup gaat zondag logeren bij opa en oma en moeders mag maandag weer werken. Maar…gelukkig maar 3 halve dagen en dan weer vrij !! Wat een luizenleven…:vak02:
Cyn,nou zeg dat wel,in het stadion van de rivaal de beker uitgereikt krijgen,hahaha mooier kan bijna niet…
Ben verzot op sigara boregi,heb het 1 keer zelf gemaakt,kan het in de winkels nog niet vinden hier…
nee kant en klaar is het hier niet te koop maar ik maak het geregeld zelf, gewoon die punten deeg kopen, en dan turkse kaas en turkse selderij erin, en hopla klaar is klara
justitie? (heb jaren op het paleis gewerkt), of politie???
@TRL: “vroeger” kon je sigara böregi (gevuld met gehakt dan) eten bij een turks restaurant bij ons in de stad. Maar helaas, deze heeft meegedaan aan de restaurant make-over van RTL en is compleet veranderd. Afgelopen week waren op een braderie bij ons in de buurt en daar stond een kraampje van een turkse vrouw met haar zoon en die verkochten turkse hapjes, o.a. sigara böregi. 'T was heeeeeeeerlijk !!!