@Hilde: Ja das wel een nadeel, maar nu… nu kan ik weer naar het ‘dönermannetje’ in de hoofdstraat…JAMMIE!!!(of naar Seray inktvisringen eten…overal is wel iets, dat krijg je als je al 22 jaar, en meer dan 35 keer naar Turkije geweest bent!)
Zo Tags besteld, met een afbeelding van de meiden…haha
Cynnie fijn dat je weer terug bent…(mis je ook).
Beps weer naar Kusa hahahahaha…wat jij met kusa heb, heb ik met Alanya, het bloed kruipt waar het niet gaan kan dus, zo ik weer terug van paps en de notaris voor een handtekening voor het bewijs van erfrecht voor mijn vader, die had hij nodig voor de erfenis van mijn oma, niet dat er wat is maar ze moeten de bankrekening weer openen, want die is gelijk gesloten toen ze is overleden.
Hilde ik ben ook in app. eftalia aytur geweest, alleen vond ik het eten echt waaaaaaaaardeloos, wij hadden de schimmel op het brood staan, en bedorven eieren in het lunchpakket net voor we naar huis gingen,ik kreeg dus zo’n gekookt ei onder mijn neus om 6 uur in de ochtend van mijn dochter…blehhhhhh.
Wij gaan naar Grand Uysal in oba in mei en in augustus naar Kandelor aan het Cleostrand…
goed van je dochter hoor…
@Viva: Hahaha…waarom denk je dat wij in een appartement zitten?? Wij hebben er nooit eten bij. De laatste keer kregen we 't ontbijt aangeboden ivm overboeking en dat was prima in orde. Dit jaar voor ons dus alleen ontbijt ! Als 't niet bevalt, zit de bakker om de hoek !
@cyn: dat heb ik nou ook ben er ook nooit geweest maar trekt mij ook totaal niet!!!
Dat heb je soms he. Want iedereen in mijn omgeving vind het helemaal het einde!! Nou nee niet voor mij. Vond antalya al niets. hahaha
I like Alanya, ga voor de 5e en 6e keer dit jaar er naar toe, Bodrum vind ik een goede 2e en side als 3e, maar ik heb nada niks met Marmaris, ben er 2x geweest maar never never never nooit meer, ik vind de turkse bevolking daar echt helemaal niets wat een irritantelingen zeg, als je in de bazaar loopt kun je echt geen meter lopen of ze vliegen je bijna aan en als je niets koopt krijg je nog een scheld kannonade achter je aan, ben de 2e keer na 10 minuten naar buiten gevlucht om met de taxi weer naar Icmeler te gaan brrrrrr nee ik ga die kant nooit meer op. Maar goed zo zie je maar ieder zijn smaak…hahahha gelukkig maar anders liepen we met zijn allen op hetzelfde plekkie.
Viva: dat heb ik dus ook in marmaris… Was mijn eerste keer turkije en wij zeiden meteen: NOOOOOIT meer!! Daarna naar gümbet en daar zijn we een paar jaar blijven hangen
nou ik heb er gewoon teveel vrienden denk ik. Want dan denk ik o hoe zal het gaan met die en met die. En gewoon die sfeer die er hangt! Gewoon heerlijk!!! Ik zal er wel kunnen vertoeven!
En mamaris daar heb ik ook niets mee. Ben er nog nooit geweest maar ik heb een oom en tante die hebben er hun huis staan en die mag ik niet dus ja dan is mamaris ook niets.
Beetjes stom ik weet het en je weet het nooit he misschien ga ik daar wel op vakantie!
Zeg nooit nooit. Misschien als bodrum en omgeving verveeld kan ik iets anders proberen.
Maar ik ben blij als het september is dan zie ik iedereen weer en natuurlijk mijn grote broer!!! hahaha ook al werkt hij in een ander hotel opzoeken doe ik zeker!!
Ik ga slapen… ben helemaal verrot… Beetje zware gesprekken met M. de laatste 2 dagen… (niks negatiefs, maar over visumaanvraag) en dus nu maar me bedje in! Gister was het ook al 24 uur geworden…