Heb er nog een nachtje over geslapen en besloten niet weg te blijven… Diegene die zich aan mij storen lezen dan maar gewoon over mij heen, er zijn hier genoeg andere meiden die zich niet storen… En als dat wel het geval is… dan hoor ik dat graag persoonlijk… en niet via via…
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Hilde: 21 mei Gent
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
Ok gevonden: Hotel Tusan Beach, net buiten Kusa, weet ook precies waar t ligt!!! PERFECT(voor ons, wil toch niet in het dorp zitten elke avond!)
@Cyn: Daar ben ik blij om, want als het niet om het steeds roepen gaat: IK WIL OOK!!! mis ik je verder dus wel, en daarom heb ik dus dat ook neergezet gister!!!
Beps: en ik vind het gewoon echt heel jammer dat ik niet mag zeggen dat ik ook wil… want ik wil gewoon heel erg graag… en had toch wel verwacht dat jij (jullie) dat zouden begrijpen…
Tuurlijk wil je graag, maar omdat nu elk moment(bijna elke week wel 2-3 keer) te brullen…dat valt iig bij mij niet lekker…en dat is wat ik probeerde uit te leggen…jammer dat het zo ge-escaleerd is…want hoe het tussen jullie gaat, en jouw wel en wee…dat vind ik wel heel belangrijk…(en ik had dus echt tot gister gemist dat er ook nog iets tussen jou en Roanna geweest is, en ook die mis ik echt!!!)
Nou ja vind het gewoon erg jammer dat jij dat dus op de een of andere manier niet kan begrijpen… Je roept zelf namelijk ook altijd WE GAAN, IK GA, etc etc… Daar hoor je toch ook niemand over?!
@Cyn: Ik las trouwens gister dat ik dezelfde ‘tweelingtas’ gekocht heb als jij van S*pph!! Ik heb die met dat schildje in het midden en die met die 2 bandejs met een knopje erop in het wit en zwart gekocht…ze zitten zooo lekker…
Gewoon 1 week(even er saampjes tussen uit, dat hebben wij en onze relatie echt nodig!!) Dus 24 juni weg, 1 juli terug. Vliegen om 5 uur(zoals het er nu uitziet) en om 10.40 terug(met Cor en Don begreep ik, of met Het Vliegend Paard…is me even onduidelijk!!!)
Beps: lekker joh !! Nu is het écht echt…hihihi. Eén nadeel…je kunt nu niet naar Rvz lol2 maar je zult ongetwijfeld je vaste adresjes in Kusa ook wel hebben !! Goed geregeld trouwens, zo’n kadootje…
Net terug van tandarts…kleine meid was hele grote kanjer!! Zit nu met André van Duin mond op de bank en heeft honger, maar kan nog niet eten. Dadelijk maar ff een cpsoep of een puddinkje, heeft ze in ieder even iets binnen.
@ Viva: ben ook toe aan nieuwe bank. Onze bejaarde kater heeft al 2 banken gesloopt, dus 't wordt hoog tijd…! Nog ff wat muntjes in die buidel gooien en dan kunnen wij ook gaan tasten…