effe achter de laptop, het is hier lekker zonning en GEEN last van orkanen zoals ze op het nieuws zeggen, die liggen hier heeeel ver vandaan…! Jullie liggen lekker te slapen, wij gaan zo naar de Michael Jackson Show…! Morgen (voor jullie vandaag) samen met dolfijnen zwemmen, voor m’n verjaardag.
Thnx voor alle leuke plaatjes, we genieten zeker van onze huwelijksreis,
@ Volgens mij… TRL,
Ik ben niet op Costa Rica, maar op Jamaica…
@beps,
Jullie ook fijne vakantie, wil je Tullin de groetjes van ons doen? jullie zullen daar ook zeker je herrineringen hebben daar aan Marjon…
tot over 2 weken…
Wendy,heerlijk in zonnig Jamaica aan het genieten,sorry dat ik het verkeerd had.
Dames het is geen hele nieuwe toet hoor,het is een fit brv* van 1999,had zelf een p*nto van 1996.
Straks eerst de foto van C met het zandkasteel ophalen en vanmiddag naar de hei voor de vliegshow.
Beps : tot strakjes voor je middagdutje :dag:
Wendy : leuk dat je even langskwam, geniet van je dolfijnendag
Kim : jij nu bovenaan, je mag bijna
Trl : lekker hoor een andere auto en nog wel een 5deurs, die wilde je al een tijdje. Veel plezier bij de vliegshow
Ik heb ff snel het laatste doorgelezen. De meesten zo te zien te hort op :vak01:
Nou, we hebben echt heel gezellig hier ondanks de regen van gister de hele dag. Pffffff echt de hele dag. Maargoed, het is hier een fijn en goed hotel, dus we vermaken ons wel. net ontbeten en dacht, ff achter de pc nu die niet bezet is.
[het](file://\het) weer is vandaag al wel wat beter maar toch niet zo als ik zou willen hoor.
nou, verder alles goed hier en hebben al veel " rotzooi" gekocht .lol2
de reis was ook goed verlopen en heel goed te doen zo als ik het geregeld had. een dezer dagen even de info voor de terugreis in de gaten houden en dan dinsdag zijn we als het goed is weer thuis. dan op naar de volgende. >>> ladies mijn tijd op deze pc is bijna om, dus iedereen een fijne dag en een goed weekend gewenst.
Beps ondertussen geland
Roanna in spanje in de regen, dat is vet balen meis, daarvoor ga je niet helemaal richting spanje
Tlr. een andere auto, veel veilige kilometers.
Wendy meissie, koester de dag, en heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag
zal maar geen bloemetje sturen die zijn binnen een uur verlept.
Tlr. naar de hei
Damber is geland dus hubs is naar schiphol.
wij dit weekend af en toe kijken bij het mega transport in wateringen is een hele happening
Ik ook weer thuis van winkelen en boodschappen doen, jakkes, nu weet ik weer waarom ik nooit naar de stad wil
Roanna : langsgeweest om te zeggen dat ze gaat is aangekomen en is nu de terugreis aan het plannenlol2lol2 1 weekje is niet veel he en zooooo snel voorbij.Zal ff een :zon02: naar je toeblazen, veel plezier nog
Viva : Damber ook weer veilig geland en tussendoor naar Wateringen, zal best wel imposant zijn om te zien
MK Kim en Cyn ook nog even langs zien komen
Voor iedereen een fijn weekend, hier schijnt nog steeds het :zon02:
Thnx meiden, heb echt onwijs genoten van mijn verjaardag hier, heerlijk met dolfijnen gezwommen, was weer geweldig… dolfijnen zongen een happy birthdaysong, zo gaaf…!
@ beps, helaas geen foto’s van de dolfijnen, hebben een dvd gekocht.