lekker rustig hier geweest nu bijna iedereen weg is, of bijna weg gaat
@ wendy van harte met je verjaardag en wat een gaaf verjaardagskado. geniet maar lekker van jouw tijd met J. daar
ikke dus ook weer terug. al sinds 18h maar nog ff napraten, eten etc…
hebben een maar hele mooi leuke gezellige dagen gehad, alleen wel erg vermoeiend. die kwieke oudjes van mij slepen me van hot naar her… hahaha, maar wel onwijs veel gezien. morgen maar es rustig de foto’s uitzoeken maar ook niet te lang overdoen, want over 3weken alweer examen (en nog nix gedaan) dus mag meteen aan de slag.
daarom ook maar naar bedje toe nu
@ trl gefeliciteerd met je nieuwe auto! lekker een 5 deurs, wel zo makkelijk met C. in t kinderzitje achterin.
@ raak, jij lekker druk met de kleinkids, of is dochterlief alweer terug?
Bloem : welkom terug. Zo te lezen was het de moeite waard
Nee kleinkids zijn tot woensdag bij mij. Dochter landt woensdagmorgen, dan moeten we door naar lunchafspraak en dan door naar meeting pfffff
Suc6 met het leren
Trl : leuk weekend gehad ?
Ik gisteren naar groot familiefeest geweest, mijn jongste zus werd 50, nu alleen broer nog, veel, onder de 50
Fijne week iedereen, weer een paar meer weg:cheer::cheer:>>>
awhh er gaat toch nix boven je eigen bedje!! ben ook nog eens vreselijk verkouden en loop de hele dag te snotteren en te sniffen, dus om dan een keer weer languit te slapen is toch wel zalig
@ raak, lekker drukke boel dus. wanneer mag jij weer eens weg? of te druk momenteel in NL?
Raak,weet je dat datum al,zet ik je gelijk in het lijstje,dus heerlijk 3 weken weg… Ons weekend was rustig,zaterdag dus naar de hei geweest,zaterdagavond eigenlijk een verjaardag,maar C had aardig last van doorkomende kiesjes en vreemde plekken om zijn been dus maar thuis gebleven,gisteren ook niet veel gedaan.
Viva,ik wilde stemmen,maar op wie?? krijg allemaal foto’s te zien.
@ Bloem, yep, nu alles in de chillstand, laatste boodschapjes gedaan en nog even extra aandacht geven aan de katjes, koffers zijn bijna helemaal ingepakt:zon02:
@kim: veel plezier in kusidasi @bloem: succes met de nieuwe module, wanneer krijg je de uitslag van de vorige examens @Raak: wil reis naar curacou boeken @trl: veel plezier met je nieuwe auto @koliboli: mocht je dit nog lezen, goede vlucht morgen
Ik net terug van sporten, vanavond voor eerste keer nar zumbaqua geweest, was erg leuk volgende week weer en dan ook aquajogging erbij gaan doen
Trl: 23 september-29 september Kusadasi
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Raak: 11 oktober -3 november Bonaire
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna