Zo ingesjekt⦠rij 7 lekker naast elkaar(Rubbie wil tegenwoordig liever niet meer bij de nooduitgang haha)
Zodadelijk de koffers inpakken, nog een boodschapje doen en even het huis stofzuigen edā¦
We zijn er eigenlijk klaar voor, maar gaan pas over 24 uur hahahaha
Beps ga genieten meissieā¦het is je geguntā¦
Wat een prut weer hier, gisteren Damber aan de telefoon het is in alanya 40 graden, snoei heet dus.
Zou je hier niet zeggen als je naar buiten kijkt.
Beps : oh wat staat dat lekker zeg, bovenaan en nu al lekker een daagje thuis vakantie. Er helemaal klaar voor en de restaurants al geboekt. Ga er van genieten met zān allen. Heel fijne vakantie
Kim : jij nu ook al thuis en vakantie : voor jullie ook een heel goede reis en fijne vakantie
Viva : laten ze ons achter in dit verschrikkelijke butweer. Bracht vanmorgen de kleinkids naar school : 11 graden brrrrrrrrrrrrrrrr
Dochter is op zakenreis in Italie en ze zijn dus een weekje bij ons, daar ook gewoon 27 graden, we wonen in het verkeerde land !!:mad:
Linda : jij ook genoten van je vakantie las ik, ondanks de tegenslagen
OHHH 40 GRADEN!!! HAHA JAAAAAā¦
nou in Turgutreis is het ehhhā¦nu 23 gr⦠prima!!! Altijd lekker windje⦠Ik ben er zooo blij mee ;)!!!
Alles is klaar, het huis nog, kleine boodschapjes en dan⦠uurtje naar bed denk ik hahaā¦
Thanks meisjes⦠maar jullie gaan me āgewoonā spreken hoor volgende week, heb de klepdoos mee
Beps en Rubbie,heel veel plezier in Adr ,lekker niksen en genieten!!!
Vanmorgen me paps weer opgehaald uit het ziekenhuis,dus die is weer lekker thuis.Vanmiddag even met me broer bij een auto kijken en vanavond weer bij en met vrienden eten.
Trl : fijn dat het gelukkig achteraf is meegevallen en dat je vader weer thuis is. Vnaaf lekker uit met vrienden
Cyn : jij vanavond ook lekker uit eten
Beps : en jij? moest jij vanavond ook niet ergens heen??? Heel laat vanavond dan he lol2
Nee zonder dollen. We gaan zo de hondjes wegbrengen, dan even de laatste dingen in huis, nog een wasje ed⦠(koffers ed zijn klaar) dan nog een tukkie(of tv kijken in bed hihi) en danā¦Gaahaahaaan⦠rond 1 uur vannacht.
EN toen⦠BLank⦠volkomen. We zijn er klaar voor, nog even rustig een bakkie enzo en dan gaan we
Ik heb de klepdoos mee, ben ervan overtuigd dat ik veel āspoken van weleerā ga zien, en daar ga ik dan ook van genietenā¦