Turkish Tea Time

Wendy een hele fijne tijd in Costa Rica,veel plezier en genieten,lekker uitrusten en mooie dingen doen

Heb niet niet bijgelezen,ga nu eerst me paps naar het ziekenhuis brengen…

@TRL: Wat is er met je vader(heb ik vast overheen gelezen)

Ik weer wakker, vast wat kleine dingen doen straks, werken(tot laat) en dan VAKANTIE!!!

@Cyn: Ach ja ze zijn ook wel lief…:wink:

Wendy: fijne reis naar Jamaica!! :kus:

Trl: toch niets ernstigs hoop ik?

Beps: precies! :wink: Weet nog precies hoe je moeder aan het zwembad kwam met die roos van peterrrr brrrrrrr :wink:

Ik vond m wel bij je passen lol2

En bedankt :wink:

Wendy en J, heel veel plezier op jullie huwelijksreis!!!

http://www.destination360.com/caribbean/jamaica/images/s/jamaica-beaches.jpg

Beps en Cyn,niks ernstigs hoor me paps wordt geopereerd aan een liesbreuk.

@TRL: Ok, hopelijk gaat alles goed…

Volgens mij vliegt Wendy om 11.10(naar Montego Bay) en die heeft vertraging tot 11.40(Vertarkefly haha) dus… die is al op schiphol, en mag ik wel bovenaan toch …hihi

:turkey: Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis :turkey:

Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer:**
Trl: 23 september-29 september Kusadasi
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Beps : bovenaan :cheer::cheer: en laatste werkdag
Trl : hoop dat alles voorspoedig verloopt met je vader
Cyn : ik herinner me die roos ook nog hoor lol2lol2lol2

Raak: ja vreselijk was dat zeg!!! Wat een ei! :wink: Maar goed… geen last verder van. Spreek hem soms zelfs weleens op facebook :wink:

@Cyn: hij werkt er toch niet meer…pffff moet er niet aan denken haha

Beps: nou ik dacht volgens mij wel weer… maar correct me if im wrong… :wink:

Oke en bedankt… ben ik er weer mee opgescheept haha

Je moet er wat voor over hebben :wink:

Operatie van me paps iets minder soepel verlopen dan verwacht,misschien eind van de dag naar huis of misschien een nachtje blijven.We zullen zien.

Beps,bovenaan en je ouders al ‘gereserveerd’ in het restuarant.

Trl : dat is minder dan he, kan hij misschien beter 1 nachtje overblijven voor de zekerheid, het beste ermee he
Beps : jaja nu ben jij de pineutlol2

@TRL: Niets ernstigs toch?? Op die leeftijd is het soms ook maar beter dat ze een nachtje daarblijven.
Jaja, mn ouders hebben voor zondag het visrestaurant besproken, en voor maandag het Turkse… (we mogen in alle ala-carte-restaurant onbeperkt reserveren als je in het selectdeel zit)

Nu op het werk, bijna… bijnaa…

Zo hier dan eindelijk mijn beloofd vakantieverslag. Had t al eerder willen doen, maar helaas is dat er niet van gekomen. Afgelopen weekend waren we erg druk. Een andere reden dat ik nog niet eerder heb geschreven is mijn gezondheid. Tijdens de vakantie tm afgelopen maandag heb ik weer erg veel last gehad van de klachten die ik ook had voordat mijn galblaas verwijjderd werd. Sinds maandagavond begin ik me langzaam aan weer beter te voelen, sinds ik weer oplet wat ik eet dus. Maar nu over de vakantie. We hebben een leuke vakantie gehad. Dinsdag tm zondag hebben we prachtig weer gehad. Hebben nog twee keer in buitenzwembad gezwommen en zondags heb ik de korte broek nog de hele middag aangehad. We hebben daar gewandeld, zijn naar de grotten van Han geweest en ook lekker uitgerust. Helaas moest ik door een ingescheurde teennagel met een ontstoken teennagel als gevolg, veel uren bij de tent doorbrengen. Hierdoor hebben we slechts in wandeling samen gelopen en heeft R 3 lange wandelingen alleen gelopen. Maar heb ook wel heel erg genoten tijdens de vakantie, erg uitgerust van alle drukte van de laatse drie maanden (inpakken, verhuizen, uitpakken, nieuwe baan etc.) Vanaf nu klets ik ook weer gewoon mee

vakantie!!!

Yoepiedepoepie, ik heb ook mijn laatste werkdag gehad, Vakantie!