Turkish Tea Time

Bloem : klinkt als een wereldreis lol2 komt vast allemaal goed. Ik vind de lay-out ook but !!! heb een gevoel alsof mijn instellingen niet goed staan.
Beps : ik wil de oude lay-out terug !!!:mad:
Kim : ja, dat kan ik heeeel goed begrijpen
Trl : wow spannend hoor, ik zal voor je duimen dat je morgen een telefoontje krijgt voor een bezichtiging. Het moet ergens beginnen he
Cyn : Dat is zo om joh !

Hey Cinny meissie weer terug, kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt. Ja we worden opa en oma, zo leuk, maar heel onwerkelijk nu nog.
Bloem dat klinkt heftig, maar heel veel plezier hoor.
Raak wanneer ga jij weer er tussenuit, volgens mij ben je aan de beurt zo ongeveer.
Tlr. spannend, afwachten dus of ze de makelaar bellen.
En de layout hier is idd k*t, ik snap echt niet waarom het steeds veranderd. Het ziet er onaf uit, net of je het een en ander mist. Of wat Raak al zegt, dat je de instellingen niet goed hebt staan. Vind trouwens dat blauw ook nog steeds niet om aan te zien, vond het oranje veel duidelijker…maar ja wie ben ik.
En wat een kloooooo********ten weer zeg, het is hier bar en boos, storm en hard regenen bah bah bah.
Ik zo mijn mandje in…lekker knorren…althans dat hoop ik, want de laatste 2 dagen is het weer waardeloos met mijn nachtrust, ja als de wekker gaat in de ochtend dan lig ik voor dood.

Zo ik ben er weer helemaal fris en vrolijk!!!

@ll: Ik heb jullie ‘bevindingen’ (waar ik het totaal mee eens ben) doorgegeven over de ‘schitterende’ layout(ik ging ook meteen kijken wat ik aan mn instellingen heb zittn verkl*ten…)

Vandaag een ‘ren-dagje’ straks snel naar mn zus(als zij klaar is bij de kapper) kan ze mijn haartjes kleuren en knippen. Dan snel door te werk(van 16.30-23) en dan door naar mn bedje…morgen rust en dan… HIHIHIHIHIHIHI!!!

Nou goed meisjes…

@Bloemmie: Ik duim voor je, maar het is en moet makkelijk haalbaar zijn…:kus:

En toen… geen ideeeeee :wink:

:FRANCE:Bloem29: 15 sept- 19 september: St Mont Michel- Frankrijk :FRANCE:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Trl: 23 september-29 september Kusadasi
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Oh ja: Huisje van TRL: Ik duim ook voor jou!

Goedemorgen
Viva : ik hoop dat je nu wel lekker geslapen hebt
Beps : lekker laten kliederen vandaag
Bloem : nogmaals : fijne dagen !!!

dank je raak

@ beps succes met heen en weer rennen en het wegwerken van je landingsbaan

tis mooi weer he? lekker wakker worden vind ik dat!

Ja en jij op naar de zon!!!

Nou goed… ik ga ervan tussen :dag:

t regent dat het giet in la france… hahahaha… maar als het goed is, komt er weer mooi weer aan

overigens hier ook… mooi weer tot zondag (zover gaat t vooruitzicht op mn aaifoon)

Bloem,gelukkig voor je dat er mooi weer aankomt en hier ook komt goed uit.Zaterdag is hier de airborne landing en een vliegshow…
Nogmaals een goede reis en dat je al je aansluitingen mag halen…

pfff wat is het warm hier zeg…
Ik vandaag wederom druk, overleg op het werk, gaan weer met het (oude) nieuwe programma van start, en wederom zijn we gevraagd, dus dat wordt voor mij 1 dag extra werken. Nou eerst maar eens alles op papier zien te krijgen, we doen niets meer voordat het vast staat.
Bloemmie have fun meis…

Zo haartjes in kleur, en een stuk korter(laagjes) ikke blij!!!

Bloemmie had 40 min vertraging, maar zit nu toch in de trein door naar Rennes, alwaar ze wordt opgehaald.(geen extra kosten!!!)

Op naar mn 1 na laatste dienstje voor de vakantie!!!

Wendy : en uiteraard ook voor J. : heel mooie huwelijksreis toegewenst en ga heerlijk genieten van jullie meer dan verdiende vakantie. Ga ervoor zorgen dat je een heel mooie herinnering hieraan overhoudt. Veel plezier >>>>>>>>> :vak02::vak02::vak02:
Beps : werkse, bijnaaaaaa vakantie
Viva : meis heb je het al zo druk en komt er nog een extra dag bij, sterkte:kus:

@Wendy Ook van ons een hele fijne tijd. Wij denken dat we regelmatig je moeder onder de parasol zullen zien zitten in ADR, of tegenkomen aan de bar aan een drankje… en dat zal jij ook zo hebben… geniet gewoon meis… en een dikke knuf van ons…

http://www.examiner.com/images/blog/wysiwyg/image/jamaica_(expedia_article).gif

Meisjes en andere meisjes en jongetjes(de meelezers ;))
Ik ga zo naar huis, en dan lekker naar mn bedje…dus…
Tot morgen, mn 1 na laatste dag, werken, en verder niets doen…Heerlijk!!!

Beps: nog even volhouden… je mag bijna!!! :slight_smile:

JAAAA mn moeder smste al: Welk restaurant wil je zaterdag eten: GEWOON AAN HET BUFFET hahahaha…

Hahaha lief dat ze zo meedenkt toch! :slight_smile:

Wendy en J. heel veel plezier in Jamaica, geniet er van en glimlach om de herinneringen, koester ze.
Heel veel liefs van ons.

Beps morgen een niks dagje en alvast voorpret.

**:COSTARICAWendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica **[

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/):COSTARICA

Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Trl: 23 september-29 september Kusadasi
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
18/09 Wendy